Mixa Balancing Cream

14.11.13



Svoje prve male korake u ostalim dimenzijama dekorativne i preparativne kozmetike, započinjem ovom recenzijom. U pitanju je Mixa Balancing Cream za normalnu i mešovitu kožu, sa 6% hidrantnog glicerina. 


O Mixinim proizvodima sam već pisala u dva navrata. Ipak, evo slike njihovog celokupnog asortimana koji je dostupan na našem tržištu.

Izvor
Ovu kremu sam koristila tokom jula, avgusta, septembra i početkom oktobra meseca. Na testiranje sam dobila kremu sa 8% hidrantnog glicerina u svom sastavu. Ali kako je bilo letnje vreme, ova krema mi nije odgovarala, te sam je zamenila sa ovom o kojoj danas pišem. Sama pomisao na glicerin mi stvara ideju kreme koja ostavlja filter. Plašila sam se da će mi se napraviti zaštitni, težak sloj na licu i da će mi se lice na visokim temperaturama upaliti. Sreća pa se ništa od toga nije desilo.

Krema dolazi u pakovanju od 50 ml. Kako je u pitanju tuba, način korišćenja je higijenski. Možda bi otvor mogao da bude manji, jer dok nisam shvatila koja mi je količina potrebna, višak kreme sam stavljala na vrat. Ovo pakovanje mi je bilo dovoljno za tri meseca svakodnevnog korišćenja. Kako proizvod dolazi u kutiji, lako možete primetiti da li je otvarana ili ne. Mada, postoje testeri za svaki proizvod ove linije, tako da se nadam porastu kupovne svesti i neotvaranju novih proizvoda radi probe.



Šta obećava proizvođač:


Na pakovanju je naznačeno da je krema hipoalergijska, da ne sadrži parabene, alkohol i veštačke boje. Pruža celodnevnu hidrataciju, zdravu i blistavu kožu, bez dodatnog mašćenja tokom celog dana.



Sastav proizvoda:


Moji utisci su nešto drugačiji. Koliko je krema ispunila neka moja očekivanja, toliko i nije. Kako moju kožu lica svrstavam između normalnog i mešovitog tipa, tako se i njene potrebe tokom godine menjaju. Naučila sam vremenom da oslušnem šta traži, šta želi i šta joj je potrebno. Kremu sam nakon čišćenja, nanosila na celo lice. Nije mi smetalo. Bar ne u početku... Nakon dve nedelje korišćenja na čelu sam dobila gomile sitnih malih bubuljica. Kako mi se to nikad pre nije desilo, prestala sam da mažem čelo. Ali sam nastavila da koristim kremu na ostalom delu lica, jer se tu problemi nisu pojavili. Nakon sedam dana, od prestanka mazanja, čelo se iščistilo i bubuljica više nije bilo. Posle ovoga, na čelo više nisam nanosila Mixa Balancing kremu. Na ostatku lica krema mi je izuzetno prijala. Nos i brada, kao preostali deo aktivnije T zone, se nisu dodatno mastili. Pore se nisu dodatno zapušile, niti stvorili miteseri. Lice mi je bilo mekano, blistavo i odmorno. 

Leti mi je malo pojačana T zona, a obrazi su normalni. Ponekad se desi mali disbalans, pa mi koža na obrazima dehidrira. To se desilo ovog leta. U takvim danima ova krema mi nije bila dovoljna, jer nije mogla da nahrani dehidrirana područja. Sa druge strane, ova krema je namenjena normalnom i mešovitom tipu, pa samim tim nije dovoljna za suvu kožu. Krema ne sadrži zaštitni faktor. Nadam se da će kompanija uvideti propust i uskoro ispraviti, jer u današnje vreme kreme sa zaštitnim faktorom polako preuzimaju pozornicu, i postaju neophodne.

Mixa Balancing krema je odlična i kao podloga za šminku. Leti ne koristim tečni puder, ali koristim korektor i puder u kamenu. Sa nanošenjem oba, preko kreme, nisam imala problem.

Krema je lagane teksture i lako se razmazuje. Brzo se upija i ne ostavlja mastan filter. Bele boje je, saten sjaja. Krema ima početni oštriji miris, ali odmah nakon nanošenja i utrljavanja on isparava, što nekome osetljivijeg čula mirisa, može biti jako bitno. Meni početni miris nije smetao, a kasnije ga više nije bilo. Dovoljna je količina zrna graška za celo lice. 




Sve u svemu, krema je dobra. Meni nije bila sasvim dovoljna, pa kupovinu neću ponoviti. Ne bi mi odgovarala za hladnije dane, bila bi mi isuviše posna. Krema se može kupiti u Lilly i DM drogerijama, po ceni od 500 (i neki dinar). Veoma često se ova dva lanca smenjuju sa sniženjima Mixa proizvoda, pa kremu možete naći i za izuzetno povoljnu cenu od 350 dinara. 

Da li ste vi koristili neku kremu za lice iz Mixinog asortimana i kako vam odgovara? Jel imate neke preporuke?

Upozornje! O proizvodu pišem lična iskustva, i to što meni neki proizvod odgovara, ne znači da će i Vama. Naravno, važi i suprotno. O meni i osnovnim mojim podacima možete pročitati ovde, kako biste znali da li imamo slične probleme ili sličan tip kože.

 Hvala na čitanju.

You Might Also Like

29 comments

  1. Odlican post! Izuzetno mi je drago jer si ipak prelomila i uvela i kozmeticke postove :) bice tu sjajnih prica, vec vidim! pred ocima su mi samo tvoje fioke i police sa kozmetikom :D
    sto se kremice tice, nisam koristila ovu vec onu sa 10% glicerina i meni je zaista bila fantasticna! brzo se upijala i koza je bila hidrirana i nisam imala nikakvih problema sa bubuljicicama, na moju srecu
    dobro je da si na vreme otkrila sta ih izaziva i prestala da je koristis na celu.
    od Mixa proizvoda sam koristila jos i onaj gel za tusiranje, micelarni sampon, micelarnu vodicu, tonik, kremu za ruke i bb kremu i svime moram priznati da sam zadovoljna, kako cenovno tako i kvalitetom koji pruza za prihvatljivu cenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Dugo sam bas razmisljala da li da krenem i u te vode, ali sve sam kocila sama sebe iz razloga da se necu snaci i da necu umeti. Koristila sam i koristim jos dosta proizvoda, pa cu s´ vremenom napraviti i njihove recenzije.

      Delete
  2. Imat ću u vidu ovu kremu ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti se svideti i vise odgovarati nego meni. Pisi utiske.

      Delete
  3. Počela si da pišeš i o ostatku kozmetike? Ura ura ura!

    Ja imam masnu kožu i ova kremica mi baš prija. Evo, trošim drugu tubu. Nije mi napravila nikakvu štetu po licu, što mi je neobično jer se toliko ljudi žalilo da im izlaze bubuljice od Mikse, a moja je koža sklona zapušavanju pora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, prelomih konacno :)

      I meni je bas neprijatno iznenadjenje bilo za bubuljice, jer njihova BB mi je odlicna. Probala sam i onu sa 8%, ali mi je tokom leta bila bogatija i teza, te sam je ostavila sa strane. Sad testiram nesto drugo.

      Delete
  4. Jeeeee! Mngo mi je zabavno bilo da citam. Skroz mi se svidja kako pises i bas si detaljna sto ja licno jakoooo volim. Bas se radujem tvojim buducim postovima. Inace ovu kremu nisam probala. Za lice sam probala samo BB kremu i nije mi nesto podsto je malo masnjikava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja sam cak mislila da sam previse pisala i da sam pisala haoticno, jer mi je ovo prvi post ove vrste i nisam znala da li cu se snaci. Pisala sam ga dobra dva sata, sa const menjanjem redosleda recenica i pasusa. Na kraju sam sama sebi bila smesna :D BB njihova je meni odlicna. Valjda od lica do lica.

      Delete
  5. Nisam probala, i neću, verovatno, jer ne volim baš mnogo da eksperimentišem sa kremama za negu lica. Ja pripadam grupu sa masnom t zonom, i u poslednje vreme mi je koža osetljivija pa se dodatno plašim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve dok ti je koza osetljiva, a pri tom imas preparat koji ti odgovara, ne menjaj. Eventualno probaj da otkrijes sta izaziva osetljivost, sta joj smeta ili sta joj nedostaje, pa u skladu sa time samo malo koriguj preparativu.

      Delete
  6. Ova krema je super,ne mazem je samo na bradi,jer tu i imam ove napasti od bubuljica,ali mi je idealna za ove hladne dane,dok mi je leti premasna!! Sve u svemu za te pare je i jako dobra,a meni traje i duze od 3 meseca!! :) Cak su mi koleginice rekle da mi koza i ako sa oziljcima i flekicama od ranih bubuljica izgleda bas negovano i blistavo!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ja sam imala problem na celu. Nije losa krema, ali meni nije ispunila ocekivanja u potpunosti i necu je vise kupiti. Ako ti odgovara, jos za taj novac, nemoj je menjati.

      Delete
  7. Vjerovatno ne bi ni meni onda odgovarala. Dovoljno mi je da kažeš da su ti iskočili prištići po čelu da ju ne kupim :D
    Veselim se i drugim recenzijama preparative, go for it ;:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celo mi je najpodloznije bubuljicama, i uvek prvo tu reagujem. Zbog ovoga nije moj favorit. Imam i onu sa 8%, ali nju tek treba da istestiram i da vidim kako ce se ona ponasati. Za leto mi je bila preteska, tako da racunam tokom zime ce mozda biti dobra.

      Delete
  8. Puno obećavaju na ambalaži, ali nekako sam skeptična :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve zavisi. Nesto je odlicno, nesto ne toliko dobro. Ja njihovu kremu za ruke i kremu za izuzetno suve delove koze obozavam. Ovu drugu nikad necu menjati sve dok budu kod nas na trzistu. Micelarna im je dobra, a BB krema odlicna (po mojim merilima).

      Delete
  9. Odlična recenzija. Nisam probala, ali ako ti je prelagana pretpostavljam da će biti i meni pa preskačem dok ne zatopli :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada od kraljice recenzija preparativne kozmetike dodje ovakva pohvala, onda znam da sam dobro odradila :smajlikojicrveniulicu: Hvala ti puno na ovim recima, ohrabruju me da krenem dalje. Mislim da bi tebi bila dobra, jer si nesto masniji tip od mene. Ali ne tokom hladnih dana, jer je lagana.

      Delete
  10. Sjajno što si se odlučila da se ubuduće raspišeš i o ostalim proizvodima :). Koristila sam ovu kremicu i imamo slične utiske. Meni doduše ne odgovara kao podloga ispod svakog pudera, jer u određenim kombinacijama ume neverovatno da isuši neke suvlje regije lica.
    Divan post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Odlucih i krenuh korak dalje, da probam. Ja kako koristim uglavnom kameni puder, nisam imala problem. Ne znam kako bi se ponasao tecni puder preko nje.

      Delete
  11. Odlična recenzija Jelena. Ja imam samo jednu njihovu kremu, onu s narančastim čepom za suhe djelove kože i jako sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ta krema koju i ti imas je nezamenljiva.

      Delete
  12. Sjajno što si se odvažila da proširiš recezije!
    Njihove kremice su fantazija, ma čitav program!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Imaju odlicne proizvode. Neki mi fantasticno odgovaraju. Steta za neke, sto nisu bas za mene.

      Delete
  13. Ja sam koristila ovu kremu i meni nije izazvala nikakve probleme. NIje ni los ni vrhunska, neki prosek recimo. Ali sta i ocekivati za 500 din...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za te pare je odlicna, samo ako ne pravi probleme. Meni jeste, na zalost. Nadam se da ce ona od 8% biti bolje, ali videcemo.

      Delete
  14. Opa! Konačno si krenula i u druge vode, neka je sa srećom :) Kremu nisam probala, ali sam čitala da se baš dosta žena žalilo upravo na te sitne bubuljice pa je bolje i da ne rizikujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam i havla :) Sa tvojom kozom nemoj da rizikujes u vezi ove kremice. Mislim da ti nece biti dobra.

      Delete
  15. Anonymous2/4/14 09:50

    Juce sam kupila ovu kremu i sad se plasim da pocnem da je koristim,tek sad citam o njoj.Do sad mi jedino Eucerin Aquaporin,koja mi je skupa i Nivea Visage nisu pravile problem na licu u vidu crvenih pecata na obrazima.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe