Matching Manicures - V manicure

24.11.13



Još jedan Matching Manicure, koji sam odlučila da probam. Iako sam prvo uradila obrnutu kombinaciju, nije uspelo, sve se pomešalo, pa sam odlučila da uradim ponovo. Na kraju sam odlučila da stavim i narandzaste tufnice na spoju. Nisam imala nalepnice, šljokice ili cirkone, pa sam iskoristila lak kontrastnih boja. 

V manikir može da bude ovako kako sam ga ja uradila, ili obrnuto - od vrha ka korenu nokta. Za prvi put igranja ovim nail artom, izabrala sam verziju od korena ka vrhu nokta.






Manikir sam radila sa China Glaze lakovima: Charmed, I´m Sure; Goldie But Goodie i  Japanise Koi.


Za sad ovaj manikir su radile MarijaSanjaSuzanaTamaraEmaMonaShpeksyyLickanje.

Kako vam se sviđa? Ove igrarije mi postaju sve zanimljivije. Izvinjavam se na izraženim suvim delovima kože, dosta kućnih poslova juče, pa danas sledi duži oporavak.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

30 comments

  1. Wow, prekrasna manikura :)

    ReplyDelete
  2. Predivno, sviđa mi se kombinacija odabranih lakova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Uspelo iz drugog puta. Prvi put sam namazala prvo zlatni, pa ljubicasti i nije bilo dobro. Drugi put obrnuto, i ispade kako treba :)

      Delete
  3. Najs,pogotovn tockice koje sve podignu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nesto mi bilo bas jednostavno sa dve boje, pa odlucih da dodam tackice :)

      Delete
  4. Sviđa mi se, i odabir lakova, i kombinacija boja ali i ideja. :

    ReplyDelete
  5. Super kombinacija boja, iako bi mi bila mrvicu ljepša bez narančastih točkica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Morala sam da dodam tackice, da bi se sve razbilo. Ovako mi je veselije :)

      Delete
  6. Te tackice su mi fenomenalne i totalno ne ocekivane ;)

    Svidjaju mi se svi lakovi koje si koristila, a taj zlatan je isti kao Sephora I'm a rich girl koji imam i obozavam <3

    ReplyDelete
  7. Apsolutno predobar sklop boja, mnogo mi se dopada!!! Moraću da reprodukujem nešto slično <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ako ce ti pomoci, koristila sam selotejp za granicnik :)

      Delete
  8. Super je, pogotovo ideja sa tačkicom!

    ReplyDelete
  9. Jelena, predivno je! Ovaj zlatni lak me tako oduševio!!
    Manikura je vrhunska, baš ti super pristaje :)

    ReplyDelete
  10. Meni baš super izgleda s ovim točkicama :D

    ReplyDelete
  11. Jako mi se sviđa CG zlatni lak :) lijepo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zlatni CG je izuzetan, imas kompletnu recenziju o njemu ako te zanima :)

      Delete
  12. odlično, oduševljena kako sve skupa izgleda :D

    ReplyDelete
  13. prelepa kombinacija! meni se jako svidja :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe