Matching Manicures - Skittlette

17.11.13



Iako mnogo volim lakove za nokte, šare, crtanje, slikanje i nail art nije nešto čemu sam vična. Volim da vidim na drugima, ali na mojim rukama mi je neobično. Već neko vreme razne blogerke sa područja bivše Juge učestvuju u maloj nedeljenoj manifestaciji. U pitanju je Matching Manicure, gde sve rade istu vrstu manikira ili nail arta. Nisam se do sad igrala, ali sam danas imala inspiraciju. Pored toga svideo mi se zadatak.

Današnja tema je Skittlette. Do jutros nisam ni znala šta je. Ali evo sheme po kojoj se ovaj nail art pravi.

Izvor
Odlučila sam da probam.Nije preterano zanimljivo, ali kao moj drugi nail art (prvi je bio Galaxy nails) nije ispalo loše. Malo sam "zabrljala" šare, jer mi se lak podvukao ispod zaštitnih trakica, ali se vidi samo kada se zagleda. Evo kako sam ja to zamislila i realizovala.





Lakovi koje sam ja koristila su (s´ leva na desno): CG Howl You Doin´; Charmed I´m Sure; Essie Fiji; OPI Jinx. Kao bazu sam koristila OPI Start to Finish base&top coat a kao nadlak Seche Vite.


Devojke koje su učestvovale su: 


Kako vam se sviđa? Možda u budućnosti se opet pridružim ako mi neki zadatak bude zagolicao maštu.

You Might Also Like

36 comments

  1. Baš mi je drago što si se priključila u MM. Sviđa mi se tvoja manikura, lijep odabir boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Svidela mi se tema, pa odlucih da probam. Shodno novim temama i mojim licnim afinitetima, druzicemo se.

      Delete
  2. super je! slično sam i ja radila ovako sa trakicama prije pola godine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nije ispalo lose za prvi put.

      Delete
  3. uuu, dobra ideja, sviđa mi se!

    ReplyDelete
  4. super ti je ovo ispalo i ne vidi se da se lak podvukao pod trakice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mada, vidim ja i malo me nervira, ali ispalo je dobro za prvi put :)

      Delete
  5. Ja ne vidim nikakve greske,super je ;)

    ReplyDelete
  6. Jako mi je drago da si nam se i ti pridruzila <3

    Super manikir i kombinacija boja ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hvala puno, druzicemo se jos.

      Delete
  7. Zbrljevi se ne vide, a ceo manikir je baš sladak. Češće učestvuj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hocu sigurno.

      Delete
  8. Odlična ideja i super izvedba!

    ReplyDelete
  9. bravo, odlična manikura :D

    ReplyDelete
  10. Odlican manikir, i boje su super uklopljene. :)

    ReplyDelete
  11. It's awesome! This textured polish from OPI is great:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :) Jinx is gorgeous. I love it and wore it all summer.

      Delete
  12. meni se bas svidja kako je ispalo! ovaj CG na kaziprstu je divan :) nikad do sad nisam cula za ovu vrstu manikira :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Veruj mi ni ja nisam cula dok nisam videla temu i zadatak :) Tako odlucih da se prikljucim. CG sa kaziprsta je iz nove zimske kolekcije, predivan lak.

      Delete
  13. Sviđa mi se jako, kombinacija boja je neupadljiva a i elegantna istovremeno!

    ReplyDelete
  14. Odlična manikura, sviđaju mi se boje!

    ReplyDelete
  15. Super, narocito kaziprst :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Na kaziprstu je CG lak iz novogodisnje kolekcije :)

      Delete
  16. Pa to si ti?! :)
    Fenomenalno ti je ispao manikir! Cesce da ucestvujes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da to sam ja :D Hvala puno :)

      Delete
  17. Lijepa manikura, OPI Jinx je predivan :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe