Essie - For the Twill of It

28.11.13



For the Twill of It je deo Essie kolekcije za jesen 2013 godine. Kod nas je dostupan od polovine septembra, i još uvek se može naći u prodaji. Pored ovog laka u kolekciji se nalazi još pet boja:



For the Twill of It je najneobičnija boja ove kolekcije, ali i zvezda iste, sudeći po reklamnim kampanjama i pomahnitalosti blogerki širom sveta za ovom nijansom.


Kada sam uzela ovu bočicu u ruke mislim da sam glasno rekla "Koja je ovo boja i kako vi mislite da ja nju opišem?". Tek kada sam ga videla, shvatila sam zašto je najprodavaniji lak kolekcije i zašto nosi epitet "najneobičniji". For the Twill of It je prvenstveno duohrom lak. Iako na zvaničnom sajtu piše da je osnovna boja braon, moje oko kao baznu boju vidi sivu i maslinasto zelenu, sa primesama ljubičaste. Sve slike na internetu se jako razlikuju. Mislim da nisam uspela da nađem dva ista swatcha niti utiske o bojama u ovom laku. Izgleda da u ovom slučaju važi da je "lepota u oku posmatrača". Svako ga doživljava drugačije. U zavisnosti od pokreta, ugla pod kojim ga obasjava sunce, u laku nekad ima više sive, nekad više maslinasto zelene a nekad je potpuno ljubičast. Pod nekim uglom se čini da je svi sa plavim odsjajem. Mnogo je lep, neobičan i isto tako nefotogeničan. Jako teško se slika baš zbog prirode i kombinacije boja.



Lak je nešto gušći od ostalih Essie lakova. Jedan puniji sloj je dovoljan za punu prekrivenost. Ja na slikama imam dva tanja sloja, jer je u pitanju duohrom lak. Sa dva sloja kod ovakvih lakova dobija se pravi efekat i nema "razlivanja boja sa strane". Kako je gušći, treba mu malo više vremena da se osuši. Ja na slikama nemam top coat.







Pokušala sam da ga slikam što realnije, iz različitih uglova, ali opet nisam u potpunosti uspela da uhvatim svu njegovu lepotu i neobičnost. Što se tiče ovog laka, nemojte mnogo verovati slikama nego ga pogledajte i doživite svojim osećajem za boje.

Kako vam se sviđa? Da li ste kupili svoj omiljeni komad iz ove kolekcije?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

16 comments

  1. Na poslednjem druzenju sam videla ovu lepotu. Mozda je to bio i tvoj primerak. Mnogo mi se dopada! :) Upravo sam ga trazila na Essie polici u mom DM-u ali tu izgleda uopste nisu dobili novu kolekciju ili se rasprodala. Ja ne vidim uopste braon boju u njemu. Po meni je on sivo-zelen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je bio moj. Meni je pravom recju cudan :) Ima ga jos uvek. Ja sam kod Beogradjanke pre neki dan videla dva komada.

      Delete
  2. Svakako je zanimljiv, ali mene je ostavio ravnodušnom. Više bih volela da je boja intenzivna kao na promo slikama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mislila da ce biti lepsi. Ovako je lep, cudan, ali nije me ostavio bez daha. Poseban, drugaciji.

      Delete
  3. Meni je bas lep, prvo me Sonja zainteresovala. I tebi super stoji. Prava jesenja boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Jeste bas je za hladnije dane, ali one suncane. Lepsi je tada.

      Delete
  4. Stvarno je jedna od najneobičnijih boja koje sam videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cudan, i mislim da nije za svakoga.

      Delete
  5. tebi baš dobro stoje ovakve nijanse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nikad ne bih rekla, da budem iskrena.

      Delete
  6. Ovakve nijanse je zaista teško uslikati ali i opisati! Predivan je zaista i moram da pomenem koliko mi se dopadaju tvoji malo duži nokti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I sama znas koliko su nezgodne. Nekada slike govore vise od reci. Tako i kod ovog laka. Ah, duzi nokti nisu bili dugo na prestolu. Danas polomih dva prilikom spremanja kuce :(

      Delete
  7. Danas sam ga gledala, predivan i obozavam ovakve duo chrome boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nisu bas omiljene, ali neki poseban, drugaciji od ostalih, moze da prodje :)

      Delete
  8. prelepa nijansa i divno ti stoji :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe