Noviteti - Septembar ´13.

6.10.13



Posle 10ak dana pauze, odmora, novog monitora (da, da stari je u sred pisanja otkazao poslušnost) dođoh do svog bloga. Jej! Malo kasnim sa postom ove vrste, jer ga objavljujem skoro uvek prvog u mesecu. Ali nema veze, jer za novitete i lepe stvarčice nikad nije kasno.

Pa, moje nove bočice u septembru mesecu.

Essie lakovi su jedni od onih lakova koji vas na prvu loptu ne oduševe, ali se zato kasnije zaljubite u njih. Tako i sa mnom. Sada su mi jedni od omiljenih, pristupačnih lakova sa širokim spektrom nijasni. Samo da još uvoznici budu ažurniji po pitanju novih kolekcija, i mislim da ćemo svi biti prezadovoljni. Moje nove bočice ovog meseca...




Veliko hvala dragoj Marry što mi je ulovila Fiji na drugom kraju grada poslednjeg dana sniženja Essie lakova u DM drogerijama. Isto tako veliko hvala jednoj devojci što mi je tokom njenog boravka u USA uzela In The Cab-Ana. 

Drugu turu Essie lakova sam uzela prilikom akcije 3 za 2: kupite dva laka, a treći dobijete na poklon. Tako sam uspela da ulovim jedan iz nove letnje kolekcije, i na poklon dobijem jedan od njihovih najpopularnijih lakova. Kupila sam For The Thrill of It i Peach Daiquiri, a dobila Lilacism.



Neko vreme sam većala sama sa sobom da li da kupim nove Dior jesenje lakove, ali kad sam ih videla uživo i kad sam ih probala, većanju je bio kraj. Iskoristila sam nenadani popust u Sephori i uzela oba laka. Destin i Galaxie:


I na kraju kao "cherry on top" novi jesenji YSL lak, prvi YSL lak u mojoj kolekciji (topere ne računamo u lakove, zar ne?) Gris Undergorund. Veliko hvala istoj devojci koja mi je naručila i Essie, jer mi je uzela i ovaj lak. Kako nisam bila skoro u našim parfemerijama, ne znam da li je jesenja YSL kolekcija stigla kod nas, ili se tek očekuje.


I za kraj da vidite kako se u USA pakuju lakovi koji se naručuju online. Slike mi je poslala već spomenuta osoba i još jednom veliko joj hvala na svemu.



Za razliku od avgustovskih noviteta, ovih nema baš puno. Ali su svi lakovi prelepi i nijanse za koje tek dolazi vreme.

Jel i vama bio uspešan mesec?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

44 comments

  1. Nista mi se ne svidja, molim te baci sve ali mi reci gde si bacila da mogu da dodjem i uzmem :) Salu na stranu, svi su toliko lepi... prelepi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zivim na prometnom mestu, mozda najprometnijem u gradu, pa bi ovo nestalo brzinom svetlosti :D Hvala puno :)

      Delete
  2. Ne zna se koji je ljepsi ali stvarno :)

    ReplyDelete
  3. Ajjj, pa ne zna se koji je lepsi!!!! :D
    Ako nije tajna, koliko su kostali DIOR-ovi lakovi na snizenju? I kada ce ponovo biti snizenje esie lakova u DM-u, da li se zna? :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, ali mislim da su oko 2300,oo din na snizenju. Uzimala sam jos nesto sitno, i sad stvarno ne mogu da se setim.
      Hvala puno :)

      Delete
  4. Lilacism <3

    Moram da kupim Fiji, jako mi se dopada ;)
    Divni noviteti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Fiji je za mene bas prijatno iznenadjenje. Ne volim svetle lakove, ali kad sam ga probala, bio je savrsen.

      Delete
  5. In The Cab-Ana je savrsen, pretpostavljam da se kod nas nikad nece pojaviti.:/ Jako lepi noviteti.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Nece ni dolaziti kod nas. Stvarno se nadam da se politika selektivnog uvoza Essie lakova uskoro promeniti.

      Delete
  6. Svi su divni! Fiji mi se bas svidja, treba mi takva boja

    ReplyDelete
  7. noviteti su ti predivni :) maznula bih ti essie-ce :D

    ReplyDelete
  8. ja sam se u essie lakove zaljubila na prvu. A prvi mi je bio jedan koji si ti sad uzela, Peach Daiquiri i obožavam ga :)
    Divni noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Sto je najgore ja mislim da sam PD imala pre jedno godinu dana i da sam ga prosledila. Ali sa ovom drogerijskom cetikcom mi je prelep.

      Delete
  9. Divni su ti noviteti!
    Drago mi je sto sam mogla da pomognem. ;)

    ReplyDelete
  10. odlični noviteti. kod mene u septembru, noveteta 0 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Ja tako zelim da jedan mesec kod mene bude 0, jer realno imam sve moguce nijanse i boje, ali ne vredi :( Boles´.

      Delete
  11. Essie Fiji i Peach Daiquiri su prelepi :) A o sistemu pakovanja posiljki - no comment. Vidi se gde se musterije cene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se jako iznenadila kad sam procitala i videla kako pakuju 1 komad laka, da sam morala da okacim slike.

      Delete
  12. fiji i Lilacism i ysl su mi malo predivnijih od svih predivnih haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. YSL je predivan lak. Zao mi je sto ga kod nas nema.

      Delete
  13. Tebe i mene poterali maleri :)
    Divni noviteti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maler za malerom. Valjda kad krene, ne prestaje dok se krug ne zavrsi. Izgleda da i fixni telefon prestaje polako da radi, kao i sporet :D Samo mi na svu muku jos i to fali.

      Delete
  14. Predivno! Ne znam koji mi je ljepši ali ipak dajem prednost Diorićima jer su prekrasni :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ova Dior kolekcija je savrsena, bar sto se lakica tice. Predivni su!

      Delete
  15. Odlicne Essie si izabrala

    ReplyDelete
  16. Mene su Essie lakovi oduševili na prvu :D divne su mi sve nijanse koje si odabrala !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od kad sam probala drogerijsku verziju sa sirokom cetkicom, uzivam u Essie lakovima.

      Delete
  17. Divni noviteti, uživaj u mazanju :)

    ReplyDelete
  18. Jao, ovo sve lepše od lepšeg. Diorčići su mi posebno privukli pažnju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dior je jesenjom kolekcijom prevazisao sebe. Odlicni su lakovi.

      Delete
  19. Anonymous7/10/13 17:27

    for The Thrill of It je woow, njega ima kod nas , jel ?
    Dior kupovina je bila dobra odluka , divni su =))
    Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima taj Essie kod nas u Lilly i mislim u DM drogerijama.
      Hvala puno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe