Moj septembar u slikama...

7.10.13



Na početku meseca me uhvatila neka pomama za hranom, pa sam krenula da spremam sve i svašta. Palačinke, Španska pita... su samo neka moja mala dela koja sam ovekovčila foto-aparatom.



Od 5 do 8 septembra u Beogradu je održan Fish Fest. Tom prilikom je održan i koncert Crvene Jabuke, koji nije prošao mnogo slavno. Kasnio je u startu, ozvučenje nije bilo najbolje, nije bilo puno ljudi... Očeikvala sam mnogo više od veliki Balkanskih zvezda. Ali mi smo imali sjajno društvo, i bilo nam je baš lepo. Kuvao se i Bosanski lonac te večeri, ali je degustacija sa moje strane propuštena.




A bili su i štandovi sa slatkišima...




Za vreme Fish Festa na istom mestu se održavala i izložba "Kamen Srbije", na kom je i moja drugarica imala svoj prostor. Njen hobi je unikatni nakit od poludragog kamena. 



Tokom koncerta videh i ovaj grafit na stazi. Pokušala sam da nađem i ostala slova, ali od prolaznika i ljudi koji su stajali na stazi nisam uspela, pa vam prilažem samo slovo "S" ili "C", nisam sigurna da li je u pitanju ćirilica ili latinica.


Kuma i ja volimo da nosimo starke u isto vreme, moje tirkizne i njene sive.


Večernje nebo i pogled sa moje terase...


Gradske pečurke koje vole da rastu iz betona.


On voli da šeta sam sebe. Možda mu je tako lepše i lakše...


"Moja maca". Volim da je tako zovem, iako nije moja. Živi u dvorištu moje zgrade, ali ne pripada čoporu od 15 mačaka. Iz nekog razloga je ne prihvataju. Predivna je, umiljata, obožava da se mazi i svakom prilazi sa puno poverenja. Slepa je na jedno oko, pa pretpostavljam da je bivši vlasnik zato više nije hteo. Udomila bih je, ali muž je alergičan pa ne mogu. Nahranim je ponekad, već me zna pa kad me vidi obavezno se izigramo. Lepotica i duša mala.


Stigli su i Space Komandosi u knjižare Vulkan, koji su me oduševili kao malo dete. 


"Dete" u meni se nekoliko minuta kasnije samo potvrdilo...


Polovinom septembra je održan i prvi Lady Fair kod Ušća. Otvoreni štandovi su nudili probe kozmetičkih preparata, kupovine istih, testiranja, savete... Pored toga na štandovima prahrembenih proizvoda postojale su i degustacije istih... Essie je imao svoj štand, gde je divna Essie devojka lakirala nokte svakome ko je to želeo. Nalakirala mi je Peach Daiquiri, pa je to izazvalo kod mene štetu 3 za 2 Essie laka. Velika je šteta što je štand "Bez duvana" bio prazan...






Ovaj mesec je prošao i u znaku Vichy kozmetike. Sve o Prvoj Vichy Akademiji kod mene mogli ste da pročitate ovde. A tom prilikom smo imali i divno posluženje.



Bili smo i u Sremskoj Mitrovici. Naša poseta se poklopila sa proslavom 1700 godina Milanskog Edikta. Milanski Edikt/Zakon su zajedno proglasili car Konstantin I Veliki (vladar zapadnog Rimskog Carstva) i car Licinije (vladar istočnog Rimskog Carstva), u Mediolanu 313.godine AD. Ovim Ediktom je prekinut trovekovni progon hrišćana, vraćena im je sva imovina, dozvoljeno im je da slobodno ispovedaju svoju veru bez ikakvih posledica. I samo nekoliko decenija kasnije 380.godine AD, hrišćanstvo postaje državna religija.





Kružni tok u Sremskoj Mitrovici...


Još jedno mesto za poljubac u centru Sremske Mitrovice, ovog puta "nagaženo" od nas dvoje.


Izlog u prodavnici zdrave hrane, blizu pijace u Mitrovici koji me je oduševio originalnošću...



... i reklama u apoteci koja me je nasmejala.


Obožavam radove Boba Živkovića, a ovaj plakat koji je uradio mi je omiljeni. Volela bih da ga skinem sa stubova Delta Cityja i ukradem, da budem iskrena. Ako prolazite kroz tržni centar, zaustavite se na minut, pročitajte - videćete koliko istine ima u svakoj reči. Ja sam se pronašla.


Tokom celog meseca tekle su moje pripreme za odmor, koji je nastupio 28.septembra, i zagazio u oktobar. Ja ga svrstavam u oktobar...


I na kraju pesma od Crvene Jabuke, "njegova" za "mene"... Jeste novijeg datuma, ali je pesma prelepa i uvek mi zasuzi oči...


Hvala na čitanju.


You Might Also Like

28 comments

  1. Lepo si ti provela ovaj septembar. Ali sa spanskom pitom si me dotukla :) Odavno je nisam jela, a obozavam je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudila sam se da ispunim ceo mesec. Spansku pitu jako volim, i rado je spremam.

      Delete
  2. Kakav sadržajan mesec! Upijala sam svaku sliku i jako mi je žao što sam propustila Fish Fest, volim ribu. Hvala ti što podelila delić atmosfere sa proslave 1700 godina Milanskog Edikta. Nama koji nismo bili u mogućnosti da prisustvujemo znači. Maco kuce su ljubav i ne mogu ih izostaviti.
    A hrana, hrana je mljac, mljac, mljac...samo čitam kod blogokoleginica o palačinkama. Septembaj mesec palačinki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam opet spremala palacinke. Na Fish fest sam otisla samo zbog koncerta, ne zbog hrane. Mada neki u drustvu su probali bosanki lonac i bili su odusevljeni.

      Delete
  3. Oči su mi ostale kod slatkiša :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gde god se okrenes, samo slatkisi :)

      Delete
  4. Uvek se odusevim sa slikama hrane,a tek kad sam videla zele bombone... njam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hranu je uvek zahvalno slikati :) Uvek je fotogenicna i nema sanse da ispadne lose.

      Delete
  5. Kako lepe slike! :) Pravim i ja tu špansku pitu samo se kod mene zove carska, ali super je u svakom slučaju. Komandosi su preslatki kao i tvoj ogrtač, a tirkizne starke već ti postaju zaštitni znak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) U komandose sam se zaljubila, a ogrtac sam probala samo da bih se slikala. Nisam ga kupila, jer vec imam svoj "ozbiljni" Svilanit, mada me je ovaj odusevio usima :)

      Delete
  6. Reklo bi se da ti je septembar bio baš ispunjen društvenim dešavanjima. Mislim da je to divno.
    Samovodeća kuca i ćora-maca su me potpuno raznežile. Plakati i slovo-grafit su me slatko nasmejali. I u Beogradu postoji mesto za poljubac, kod glavne pošte, ali nije slatko kao ovo iz Mitrovice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macu obozavam. Jako je volim i srce mi se cepa kad je vidim samu. Ali ne mogu je uzeti, ne vredi. Nisam znala za "poljubac mesto" u Beogradu. Moracu da se prosetam da ga vidim.

      Delete
  7. Bas ti je lepo protekao septembar. :) Kuca je genijalna!

    ReplyDelete
  8. Predivan, predivan mjesec, posebno ovaj dio s hranom, starkama i naravno, Rimom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hrana i starke <3 Uvek i zauvek. Sto se tice Rima razmisljam da li da uradim detaljne postove ili ne, iz razloga sto ima bas puno "svega".

      Delete
  9. prelepo, pogotovo starke i tegle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Tegle su odlicne!

      Delete
  10. A baš ti je bilo lipo... I meni je 9. mjesec bio odličan! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Septembar je vecini jako lep mesec. Nadam se da su se svi opustili i lepo proveli kao i ja,

      Delete
  11. Prekrasne fotografije, pogotovo slatkiša i nakita :)

    ReplyDelete
  12. Super su fotografije, starke su ti genijalne :D

    ReplyDelete
  13. Oci su mi u trenutku zasuzile kada sam procitala za jadnu macu :( Neverovatno sam osetljiva na zivotinje, posebno na macke, najdivnija bica... Strasno mi je kada vidim povredjene zivotinja na ulici...to je nesto sto mi u trenutku kida srce...

    Inace...divne fotke, kao i uvek, tople, sa puno emocija <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maca je divna, predivna <3
      Hvala puno za slike :)

      Delete
  14. Posto sam pravi zaljubljenik u pse, divni pas me je totalno raznezio :)
    Ali sam i dobila zelju da odem u Sremsku Mitrovicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SM jeste mali grad, i nema nekadasnje zivosti. Polako odumire. Ali ima mnogo toga za videti, uzivati u miru i spokoju. Najlepsa je u prolece, leto i jesen. Ako je u pitanju jos i miholjsko leto, onda je to pravo vreme za obilazak grada.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe