Kiko - Azzurro Ceruleo 295

22.10.13



Kiko 295 je prvi Kiko lak do kojeg sam došla. Iako ga imam godinu dana, nisam ranije stigla da ga namažem, istestiram i napravim recenziju. Dobila sam ga u periodu kad nisam baš bila luda za plavim lakovima. Ali sam želela da imam makar jedan primerak. 

Ovaj lak je isto na bočici označen brojem 295. Na engleskom naziv ovog laka je Cerulean Blue. 


Boja je divna, jednostavna, puna šerpa svetlo plava boja. Boja koju možete videti svuda oko sebe u prirodi, njenim detaljima, nebu, moru, leptirima, cveću...


Prava letnja, intezivna plava nijansa. Lak je krema, i divno se maže. Jedan sloj je dovoljan za punu prekrivenost i boju, ali ja na slikama imam dva. Nemam top coat, tako da je ovo završni sjaj laka.

Sve slike su slikane na kasnom posle podnevnom suncu, jer je tada boja najlepša i najintezivnija. Jako sunce ovu nijansu ispere, i bude mnogo svetlija nego što zaista jeste.







Lak odlično ide uz svetli dzins, tokom cele godine. Mada je meni najlepši tokom sunčanih dana, naročito pred zalazak sunca jer je tada boja najintezivnija.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

36 comments

  1. Divota! Ja bas volim plave lakove :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divni su. Zavolela sam ih iako sam mislila da nikad ovu boju necu nositi na noktima.

      Delete
  2. Divan lakic i ti stoji fenomenalnoooooooo !

    ReplyDelete
  3. Fenomenalan je, pritom ti stoji odlicno.
    Volela bih da uradis neko poredjenje plavaca, mislim da bi bilo zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Razmisljala sam o takvom poredjenju, ali sam odustala jer ne znam po kom kriterijumu bih vrsila poredjenje. Svi su mi razliciti: nijanse, finis, struktra... Iskreno, ne znam ni kako bih krenula, ali mi ideja jos uvek zivi.

      Delete
  4. Replies
    1. Zaista. Prelep je plavac. Iako sam zelela da on bude serpa plav, ipak nije. Pa sam morala naci kasnije i zeljenu nijansu plave :)

      Delete
  5. Kako je samo predivnan!!

    ReplyDelete
  6. Lak je predivan, bas mi ovakva nijansa treba. Reci mi da li ostaju neki tragovi za njim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Sto se tice tragova boje na noktima, nakon skidanja laka, nema. Medjutim, boja je intezivna i nikako ne preporucujem na goli nokat, neog obavezno preko baze.

      Delete
  7. Pravi plavac!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Hvala puno :) I meni se sve vise dopadaju plave nijanse na meni. Nema plavog laka koji mi ne privuce pogled i koji ne mogu da iznesem.

      Delete
  9. krasan je, sramota što si ga pustila da tako dugo čeka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Stidim se, priznajem :)

      Delete
  10. Ja sam imala doživljaj kao da je ljeto. Sunce i ovaj predivan plavac...divota :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hvatam poslednje zrake sunca za slikanje.

      Delete
  11. Fenomenalno ti stoji! :)

    ReplyDelete
  12. da je ljeto, sad bih vrištala i plakala jer ga ne posjedujem :D ovako mi je donio osmijeh na lice i par lijepih uspomena dok sam ljetos nosila lakove u ovakvim plavim nijansama :DD
    plavi lakovi baš imponuju tvom tenu, čini mi se da ti najljepše stoje, iako je moj favorit na tvojim noktima Zara od Zoye :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista prelep kompliment. Ni sama vise ne znam da li volim plave ili ljubicaste lakove. Sreca, pa postoje mirnije, "zimske" nijanse od obe boje, te necu preko zime morati da robujem tamnim, braon i bordo lakovima.

      Delete
  13. Na tvojim noktima je još uvijek ljeto :DDD jako lijep lak, sviđa mi se. Ja trenutno koristim što tamnije lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne dam da "letnji" osecaj ode... Hvala puno :) Ne znam kako cu se privici i naterati da nosim tamnije nijanse tokom zimskih dana, jer me plavci i dalje vuku.

      Delete
  14. Jaaaaako je lepa boja! Bas ti simpaticno stoji na kratkim nokticima. Letnje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ovo su nesto duzi nokti nego sto sam navikla da ih nosim. Nisam dugo izdrzala i skratila sam ih na njihovu standardnu duzinu :)

      Delete
  15. sve što imam da kažem je more! kako je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Izuzetno lep plavi lak.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe