Noviteti - Avgust ´13

1.9.13



Uz prethodnu sliku, nikakva najava nije potrebna. A kako je danas prvi u mesecu, red je za post o novitetima. A prethodnog meseca ih je bilo dosta, pa shodno tome i ovaj post ima malo više slika.

Početkom avgusta stigao mi je paket od moje Sare. O tom paketu ste sve saznali ovde, ali sam ipak odlučila da ponovim slike lakova koje sam tom prilikom dobila.

Stigli su mi Mysslin sand lakovi. Boje koje sam odabrala su taman za nastupajuću jesen, tako da sam presrećna što su deo moje kolekcije. 


Od Sare sam tom prilikom dobila i Catrice lakove, iz letenje kolekcije Glamazona.



Lak za kojim sam čeznula celo leto je Essie Naughty Nautical, koji kod nas nikad nije stigao. Sara je uspela da ga ulovi za mene. Njegovu recenziju možete pročitati ovde. Ovaj lak je moja nova ljubav, i toliko mi se sviđa da razmišljam da nabavim rezervnu bočicu.


Tokom avgusta meseca u DM drogerijama je bilo sniženje Essie lakova. I tom prilikom nisam mogla da odolim i kupila sam Essie Mezmerised. Nije da mi je potreban još jedan plavi lak, ali je ovaj izuzetan, i posle dugog premišljanja sam ga udomila.



A pre dva dana na lakoholisanju, sam od drage koleginice lakoholičarke dobila Essie Bahama Mama, koji me je oduševio na prvu loptu.



Kao što znate od Alexandar Cosmeticsa sam dobila paket na poklon (sećate se ovog posta). Između ostalog u paketu su bili i predivni Seche lakovi. Do sad nisam imala prilike da ih probam, ali se radujem testiranju.


Uz Seche lakove, stigli su i China Glaze lakovi iz nove kolekcije.


Poseta Beo Cosmeticu se nikad ne završava praznih ruku, pa pored neki drugih stvarčica koje sam išla da pokupujem uzeh još jedan China Glaze lak. Novi neonac, jer ne mogu da se oprostim od leta.



Jučerašnja poseta Novom Sadu je opet rezultirala nekim novim China Glaze lakovima...



Uspela sam da se dokopam Golden Rose sand laka iz Holiday kolekije, pod brojem 71. Predivan svetlo plavi teksturac.



Jedna divna devojka je putovala u Beč, i donela mi nekoliko Kiko lakova, koji su me ranije oduševili. Jako sam se obradovala kad mi je javila da je našla sve sa spiska. A evo i koje sam nijanse odabrala za ovu turu.



Na kraju, iz Grčke do mene je stigao u dugo željeni Chanel Liliac Sky. Moje oduševljenje ovim lakom ne prestaje iz dana u dan. 


I na kraju, i ja sam popustila i kupila sam "tačkalicu" za nokte. Da pokušam malo da se igram, samo da oporavim jednog ranjenika na levoj "manekenskoj" ruci.


To su moji lakerski noviteti. Nadam se da ste i vi imali uspešan avgust kao i ja, i da ste udomili mnogo, ako ne lakova, onda onoga što vam pričinjava zadovoljstvo.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

49 comments

  1. Kako si lepo porđala Kikiće! Plavo baš jeste tvoja boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Kiko su divni, i sve boje su se tako lepo sklopile u spektar da sam se odusevila. Plavo sigurno postaje moja boja, pored ljubicaste :)

      Delete
  2. predivni noviteti, jedva čekam da ih gledam na blogu :)

    ReplyDelete
  3. Uuuu...fenomenalni noviteti ;)

    Dopada mi sto kod tebe uvek vidim mnooogooo boja i mnogo drugacijih lakova :)
    Jedva cekam da ih vidim sve na blogu ;) Vidim da nas svasta zanimljivo ocekuje <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ni sama ne znam kako se nakupilo toliko razlicitih lakova prethodnog meseca :D Mnogo toga zanimljivog, plus jos neke pripremljene teme :D

      Delete
  4. Divni lakovi, divne boje. Posebno Kikici, obozavam taj spektar plavo mint boja.
    Ne znam zasto nikad nisam obratila paznju na Misslyn lakove kad su mi dostupni u gradu. Moracu to ispraviti ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kiko lakovi su stvarno divni. Presrecna sam sto su sve boje koje sam zelela nasle put do mene <3 Jedva cekam i tvoje utiske za Misslyn lakove :)

      Delete
  5. prekrasne boje, super lakovi, sad sam ljubomorna :D
    Ja sam jučer u Trstu sve pretražila da nađem tog Kika 389 ali me baš neće.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, nemoj :) Nemas na cemu, a nadam se da ces uskoro naci 389. Ja sam ga bas lovila dugo, preko raznih ljudi koji su putovali negde. I ovaj put mi se posrecilo :)

      Delete
  6. Vidim da ce tackice postati popularne!! Drago mi je za bahama mama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da ti bas volis Bahama mama, i da je to tvoja boja :) A tackalicu sam uzela zbog tebe i one slike za Lancome plavcem <3

      Delete
  7. čoveče, kako ti je bio dobar mesec! cg noviteti su mi najlepši, ali svega zanimljivog ima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uopste nisam znala da ih se toliko nakupilo. Tek kad sam uzela da ih slikam i kad sam pocela po glavi da prebiram koliko novih lakova imam, zinula sam :D

      Delete
  8. Jao, kakva divna gomila! Kiko mi deluju najlepše ovako nagomilani, ali lepi su i ostali, naravno :)

    ReplyDelete
  9. wow, prekrasni noviteti.

    ReplyDelete
  10. Divno... Ostala sam bez teksta :) Ne zna se koji je lepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ima ih mnogo pa svako moze da izabere neki koji mu se bas svidja :)

      Delete
  11. Nice haul! I have only Kiko #385 and #344 from these :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :) I love Kiko nail polishes, they are great for low cost :)

      Delete
  12. Predivni noviteti. Japanese koi mi je posebno zanimljiv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Njega ce biti mucno uslikati na noktima, ubedjena sam :)

      Delete
  13. Sjajno :) Ne bih znala gde cu pre :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ne znam ni ja gde cu pre. Imala sam jedan plan u glavi, sad imam drugi, a dok budem pisala post za postom, ispasce treci :D

      Delete
  14. Jaaoo koliko divnih noviteta!

    ReplyDelete
  15. Mislim da ti je ovo jedan od najuspešnijih meseci :)
    Taj Lilac Sky sam šmeknula uživo pre jedno nedelju dana, fenomenalan je. NN obavezno nabavi još jedqan ako uspeš, savršen je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da jeste :D Liliac Sky je prelep lak, pravi raritet. Steta sto se ne proizvodi vise. Nadam se da cu se dokopati jos jedne NN bocice, jer obozavam taj lak.

      Delete
  16. au bre nisi humana! :D svi su prelepi, mesmerized, kiko i ostali essie lakovi su mi najvise paznje pokupili :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vala nisam :D Citavih 28 lakova i 1 toper. Stvarno puno, ali tesi me sto sam neke dobila, neke kupila po izuzetno povoljnoj ceni, a neke raritete ulovila <3 To sve opravdava :D

      Delete
  17. Anonymous2/9/13 17:14

    Kad god vidim Essie lak, u glavi krece pesma: "Esi mi dobar?" :-D
    Ti si bas esi dobra skroz :-D

    Divna kolekcija, ali prva slika je pobedila :-DDD

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da prva slika je bas dobra :D Kad sam je nasla odusevila sam se :D I naravno, tako je istinita :) Essie lakovi me nisu u pocetku odusevili, sad sam se bas zagrejala za njih :)

      Delete
  18. Mezmerized prelijep! Imamo isti china glaze ljubicasti, a i ostali su predivni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Za Mezmerised sam se bas razmisljala, i morala sam da ga udomim na kraju <3

      Delete
  19. ajme proslinila sam *.*
    moji favoriti su kiko lakići, bojice su savršene <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D :D Kiko lakovi su divni zaista :)

      Delete
  20. Lakovi su prelepi :) Koliko se brzo se CG suše u poređenju sa OPI? Čitala sam na par mesta da se suše sporije pa zato nikako da kupim, a cena im je super i imaju stvarno divne boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Sto se tice poredjenja oko susenja, tesko je porediti ih. Susenje i kod jednih i kod drugih dosta zavisi od samog laka, finiša, gustine, strukture. Ima CG lakova koji se odmah suse (npr. neon nijanse), a ima onih kojima je potrebno neko vreme (najcesce guste kreme). Tako i kod OPI lakova. Mozes uvek da probas sa nekim CG, ali opet ni to nije merodavno jer ne mozes doneti sud na osnovu jedne bocice CG laka. Ja licno vise volim CG od OPI lakova, ali daleko od toga da ne volim OPIke. Probaj sa 3-4 razlicita CG laka, pa ces videti da li ti odgovaraju ili ne.

      Delete
  21. Essie Bahama Mama nam je zajednicki novitet a ujedno mi je on i prvi Essie lak i jako, jako sam zadovoljna! Zapravo oduševljena!
    Želim što prije vidjeti onog Seche plavca na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto imas Essie lak. Jako su dobri, ja ih polako ali sigurno sve vise ubacujem u kolekciju :) PLavac uskoro :)

      Delete
  22. Mogu samo reći wow! :D svi su mi divni, osobito Kiko i CG :)

    ReplyDelete
  23. Divni su ti noviteti! Jaooo kupila si What are you... Ja ga odavno zelim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) E jesam, uzela sam ga totalno neplanirano. Nije mi se svideo na slikama na netu, ali me je u bocici odusevio, pa sam odlucila da mu pruzim sansu :)

      Delete
  24. Jelena, predivni su ti svi lakovi. Kako sam se samo nasmijala na ovu prvu fotku :D E,točno ti je tako meni sa svime, i lakovima i ostatkom makeupa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kad sam naletela na sliku, nisam mogla da odolim i smejala sam se bas od srca, jer toliko oslikava sve beauty blogerke, da nemam reci :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe