Lakoholisanje i kafa...

6.9.13


izvor

Pretposlednjeg dana avgusta bilo je prilično hladno za ovo doba godine. Ali, ni to nije sprečilo prave lakoholičarke da se okupe. Ovog puta nas je ugrajala kafa, topla čokolada, čaj. A neko je pio i hladnu Coca Colu, bez obzira na naglo opale temperatura napolju. Mada, potkrala se je i jedna čaša vina...

A kako nam je bilo? - Bilo nam je divno, veselo i razigrano.

Kao i uvek nas par se dogovorilo za kafu, a onda smo raširile vest i kod ostalih devojaka koje poznajemo. Ovog puta došle su i neke devojke koje dugo nisam videla i iskreno sam im se obradovala. Neke koje su mi postale drage nisu bile u mogućnosti da dođu. Njih ovim putem puno pozdravljam i nadam se uskoro nekom novom druženju.

Kad sam stigla već je bila gomila lakova raširena po stolu. Od onog početničkog stida, i laganog vađenja svojih i uzimanja tuđih lakova, nije ostalo ni traga. Toliko smo slobodne da odmah tražimo ono što želimo da probamo. To je odlično.

A evo i slika kako je to izgledalo ovog puta...









Bilo je tu svakavih lakova: China Glaze, OPI, Golden Rose, Essie, Aura, Seche, YSL, Chanel, Dior. Bilo je onih koje viđam svuda, a bilo je i nekih divnih rariteta kojih nema više nigde, kao i onih lakova koji su nedostupni u Srbiji.

nedostupci
rariteti
Moram da priznam da mi se grupa "nedostupaca" ovog puta mnogo više svidela. Lakove smo na ovom susretu skidale fenomenalnim Zoya skidačem, koji ima pumpicu za doziranje. To se ispostavilo kao odlična stvar. Pored toga ovaj skidač ima divan miris, ali divan. Neke od nas nisu mogle nos da sklone. Jako me podseća na nešto, na neki miris iz detinjstva, ali do danas nisam uspela da otkrijem koji. Nema veze, ovako je skidač još lepši.


Lakovi su se probali kao i uvek na noktima i rozetnama. A imena su se zapisivala na papire i u blokčiće.




Nismo dugo ostale, jer je bio petak posle podne i većina devojaka je došla direktno sa posla. Naredno okupljanje očekujem pre sajma kozmetike u oktobru, i nadam se da ćemo ovaj put moći da se dogovorimo za jedan vikend, u podne, na dnevnoj svetlosti. Tako ćemo moći dobro da isprobamo lakove, i da ih vidimo u pravoj boji. Mislim da će mnogima od nas to značiti zbog posete sajmu.

Da ne bude zabune, i ovaj susret je rezultirao sa nekoliko noviteta kod mene. Verujem ni da kod drugih devojaka nije drugačije.

Isto se tako nadam da će nam se pridružiti još devojaka. Nadam se da sam uspela slikama makar mali delić pozitivne atmosfere da vam prenesem.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

38 comments

  1. Lakoholičarko :) super post!

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/9/13 00:19

    divno vam je druženje, ako prihvatate neblogerske lakoholičarke nekada, volela bih da svratim i učestvujem... :)
    jana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je i neblogerskih lakoholicarki, vise nego nas blogerskih. Uvek smo izmesane :) Slobodno svrati :)

      Delete
  3. Ooo divno vam je bilo :)

    ReplyDelete
  4. Mnogo su mi slatka ta vasa lakoholicarska okupljanja :D

    ReplyDelete
  5. Tvoje sličice i izveštaji sa druženja me uvek oduševe.

    ReplyDelete
  6. predivne sličice, baš mi nedostaje to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada dodjes naredni put, organizovacemo se :)

      Delete
  7. Добро се проводите

    ReplyDelete
  8. Divan post i fantasticne fotografije.

    ReplyDelete
  9. Hhh odlično vam je druženje.
    Slikice su totalno kul, baš sam se oduševila. :D

    ReplyDelete
  10. Jao, kako je ovo meni super! Divno druženje, mogu misliti kako je bilo zabavno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja samo cekam kad ce neko da zapne za sto, ili da povuce sto, ili da podigne sto za sobom :D E onda bi bilo jako zabavno :D

      Delete
  11. Kako je ovo genijalno! Super ste, oduševljena sam!!! :D

    ReplyDelete
  12. Divna ideja, odlicno druzenje i sansa da se dopise WL lista <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To oko dopisivanja wl nikome od nas ne treba, ali opet :D

      Delete
  13. Replies
    1. Jeste <3 Videh i tebe posle 7-8 meseci, ako ne i vise :)

      Delete
  14. Zaista nam je bilo super! :) Meni je samo zao sto je druzenje brzo proslo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugi put cemo duze ostati i zakazacemo susret u podnevnim satima :)

      Delete
  15. Ma vi ste se divno provele :) Lakoholicarski raj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi se uvek divno provedemo :)

      Delete
  16. zoya skidac je fantastican a ovakvi postovi su mi najdrazi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj skidac ima toliko opijajuci miris da ga ja jos ne izbacujem iz glave. Jao, kad bi i ti doletela <3

      Delete
    2. valjda ce biti red jednog dana da se i ja pridruzim

      Delete
    3. Hoce, sigurna sam <3

      Delete
  17. super su takve mitingi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Obozavam ove nase male susrete :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe