Kiko - Verde Nebbia Marina 344

27.9.13



Kada sam pisala spisak devojci koja mi je pomogla doći do Kiko lakova, za ovaj lak sam se najviše lomila da li da ga precrtam ili ipak ostavim. Nisam znala da li više vuče na plavo ili na teal nijansu, a pored Dior Nirvane smatram da mi ne treba ni jedan više. Teal lakovi nekako ne idu uz mene. Iako volim Nirvanu, retko je nosim, jer se teško srodim sa njom na noktima. Ima više zelene, nego što bih ja volela. Plašila sam se da će i ovaj Kiko lak biti isti, jer se slike na internetu mnogo razlikuju. Ali tadašnji popust i cena od 1,5 evra je presudila i ostavila sam ga na spisku. Išla sam logikom da je ova boja izuzetno popularna i da ću uvek moći da ga udomim, ako meni ne bude odgovarao.

Kada je lak stigao prijatno sam se iznenadila, jer je u suštini zagasito plav, sa primesama teal nijanse. Očekivala sam suprotno, tako da je ono što sam dobila u bočici pun pogodak. Iako se za dve-tri nijanse razlikovao od Celeste u bočici, na noktima je drugačija nijansa.

Verde Nebbia Marina je na bočici označena samo brojem 344, dok na engleskom nosi naziv Light Misty Green. Mada je u ovom laku ne vidim ništa zeleno. Kao što sam već napisala boja je za mene zagasito, ono što bi neki opisali kao dimno plava, sa primesama teal nijanse. Za nijansu je tamniji u senci i po oblačnom danu, ali moj mali aparat ne vidi razliku.



Lak je krema. Kao i prethodna dva Kiko laka i ovaj je nešto gušći po strukturi. Dobijem utisak da su im sve kreme gušće. Isto mažem tri tanka sloja, jer mi tako najlepše izgleda na noktima. Može i prvi tanji, a drugi puniji, ali  sušenje je duže. Ovako sa tri tanka sloja se dobije sve: ravnomerna pokrivenost, brzo sušenje, puna boja. Ja na slikama imam top coat, ali nije preko potreban, jer sam lak ima svoj sjaj. Ako žurite ili ste navikli na brže sušenje, onda je top coat obavezan.

Jako sunce nije prijatelj ovog laka, jer onda izgleda isprano. Ovako na blagom suncu dolazi do izražaja. Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.






Iako divno izgleda na suncu, mislim da vreme ovog laka tek dolazi. Biće prelep za jesenje i zimske dane, uz neki svetliji dzins, svetao dzemper i sneg.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. I opet plavac da me mucis takvm lakovima :) I ovaj je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Imam jos Kiko plavaca na spisku za recenziju :)

      Delete
  2. Jos jedan lep plavac! :)
    Svidja mi se sto ima teal ton..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Iako ima teal ton, drago mi je sto je lak ipak plav.

      Delete
  3. Replies
    1. Drago mi je da neko deli isto misljenje kao i ja :)

      Delete
  4. savršena bojica. kako možeš da ne voliš teal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nije da ne volim teal, nego je po mojoj zelji i afinitetima tesko potrefiti pravi odnos plave, zelene i teal :D

      Delete
  5. Ovaj mi se najviše dopada od Kikića koje si do sada predstavila. Prekrasan je.

    ReplyDelete
  6. Mmm, lepota. Retko koji svetloplavi lak mi se svidi, ovaj mora da ima tu mrvicu zelene, ali i dalje ne razumem naziv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Njihovi nazivi nemaju bas mnogo veze sa bojom laka, koliko sam primetila :D

      Delete
  7. Divan! Prkosite jeseni i tmurnom vremenu ovakvim nijansama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Moramo da zadrzimo sto vise sunca. Ja se radujem miholjskom letu, ako nas poseti i ove godine :)

      Delete
  8. Divan je :)

    Imam sličnu nijansu i obožavam ovakve boje: vedre i totalno ljetne :)

    ReplyDelete
  9. Da mogu pokupovala bih sve KIKO kremce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno su jedni od boljih, iako ja stavljam tri tanka sloja. Meni su savrseni kremci za savrsenu cenu :)

      Delete
  10. nisi fer sa ovim bojama :D sve su prelepe!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kako nisam fer - taman recenzije na vreme da ih pokupujes ako dodjes do njih uskoro :)

      Delete
  11. predivan <3 i
    dealan za razbijanje oblačnih i kišnih dana poput današnjeg :D

    ReplyDelete
  12. Divan je! Steta sto se na lakovima nalaze samo brojevi bez naziva. :( Da sam znala da ovaj u nazivu nosi moje ime sigurno bih ga kupila. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Stvarno je steta za nazive. Kad bi imali nazive na bocicama, to bi bilo sjajno. Ali meni to ne smeta :)

      Delete
  13. kako su zavladali plavci poslednjih postova :)
    jako lepe nijanse, ne bih mogla da izdvojim jedan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sledi jos neki plavac uskoro :) Hvala puno :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe