China Glaze - Sun Of A Peach

4.9.13



Konačno ponovo malo sunca, koje je odlično za slikanje. A još sam uspela da oporavim dva ranjenika, pa sad sve ponovo dolazi na svoje mesto. A tako sam bila tužna jer sam jedan nokat odsekla nožem dok sam spremala ručak (dobro je da je bio nokat samo), a drugi sam zakačila i pukao je pod kosim uglom. Totalno sam ih skratila i sad su ponovo malo narasli. Jej.

Danas China Glaze Sun Of A Peach (81318).

Pored China Glaze Neon & On & On, Sun Of A Peach je jedna od najpopularnijih nijansi iz Sunsational neon kolekcije za leto 2013 godine. Pošto nisam poklonik narandzastih lakova, nisam se odmah odlučila za kupovinu ove nijanse. Ali kako je histerija za njim rasla, i kako nisam prestajala da mislim o njemu, odlučih da ga ipak udomim. I nisam pogrešila.

Mada, lak ima koliko pozitivnih toliko i negativnih strana. Ali zbog boje sve mu je oprošteno.

Iako u imenu stoji "peach", verovatno su hteli da boja asocira na breskve, ali mene ova nijansa od samog početka asocira na kajsije, koje za istinu nisu tako drečeće, ali su ipak narandzastije.


Lak je divne neon narandzaste boje. Ova nijansa narandzaste ima u sebi dosta žute boje, ne crvene ili pink, nego baš žute. Sunce žute. Zato je ovako britka i vesela boja. Mislila da zbog mog hladnog podtona ovaj lak mi nikako neće pristajati. Iako je ovo nijansa koja pristaje tamnijim devojkama ili onima koji mogu dobro da pocrne, meni se krajnji efekat i izgled baš svideo. Brzo sam se navikla na osećaj da imam narandzasto na rukama. Na stopalima je potpuno druga priča i tako nošen Sun Of A Peach izgleda kao milion dolara. Na stopalima je fenomelan.

Nijansa na suncu ne izgleda tako jako neonski, ali u senci jeste.

sunce
senka
Sun Of A Peach je deo kolekcije u kojoj se nalaze lakovi krem završnice. A već vam je poznato da neon lakovi ove strukture imaju jednu veliku manu - a to je mazanje. Iako sam iskusna u lakiranju noktiju i ne predajem se lako, ovaj lak me je pošteno namučio. Za moje dobro nadam se da su sve bočice ovakve, i da nije smo moja u pitanju (da, jesam zlobna ali u ovom slučaju nemam izbora). 

Imam tri tanka, jako tanka sloja na noktima. Ako probate dve sa kombinacijom prvi tanji, drugi deblji lak se neće dobro osušiti i onda niste ništa uradili. U mom slučaju prva dva sloja su krajnje nejednaka kad se osuše: povlačenje, ćelava mesta, negde deblji negde tanji nanos. Treći tanki sloj je sve sredio. Ako nanosite tanke slojeve brzo će se osušiti, i ako još dodatno koristite toper za brzo sušenje, onda nema problema. Lak se suši polumat, i ja na slikama imam top coat.

Kada se lak osuši i ujednači dobije se savršena boja. I zbog te lepote mu sve opraštam.

Evo još nekoliko slika. Sve slike su napravljene ne podnevnom suncu.






Iako se leto kalendarksi, a izgleda i vremenski bliži kraju, ja se ne dam i još uvek sam u neonskim i letnjim bojama. Mada, mislim da ovaj lak savršeno izgleda i tokom zime uz neki braon ili beli dzemper i dzins. 

Nadam se da i vi još uvek uživate u jarkim bojama. Da li je neka od vas isto oduševljena ovim lakom, uprkos njegovim manama?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

34 comments

  1. Fenomenalan je :)
    Ja kad god udjem u Beo Cosmetics, nema ga ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Citala sam da je nestasica ovog laka, a da je potraznja ogromna. Nadam se da ce svi koji ga traze dodji do svoje bocice.

      Delete
  2. Bas ga zelim vec neko vreme. glavnom mu nisu kudili formulu u recenzijama, mada i posle ovo tvoje recenzije i dalje ga zelim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak je za svaku preporuku, uprkos mucnom mazanju, jer je boja savrsena. I opet bih ga kupila, pored svega.

      Delete
  3. Savrsen je! Rekla bih da je i moj lak isti kao i tvoj.
    I ja sam vise puta odsekla sebi nokat pri seckanju nozem.:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da imamo isto misljenje, vec sam mislila da je moja bocica izuzetak. Dobro je da je nokat, koliko sam blizu prsta odsekla deo :D

      Delete
  4. Jedini neon koji mi se dopada i koji bih nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda u potragu za njim :)

      Delete
  5. Božanski je. Upam, da bo kmalu postal del moje kolekcije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Obavezno ga vrsti, jer je prelep.

      Delete
  6. Lovely blog! I follow you. I would like you to follow me back! Thanks you!

    http://how2befashion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Obozavam ovakve nijanse, imam ih nekoliko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je boja, iako nije bas moja. ALi i pored toga je savrsena i ne odustajem od nje.

      Delete
  8. Dopada mi se kako ti stoji.

    ReplyDelete
  9. Imam ga, isti utisak sa mazanjem, ali je lep :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je. Vec nas je tri ovde koje isto misle o mazanju ovog laka. Sad mi je lakse :)

      Delete
  10. divan je i super ti stoji!

    ReplyDelete
  11. boja je prelepa, bas me privlaci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi zucku odlicno stajala. Pa ako naletis na njega ti ga pogledaj :)

      Delete
  12. Prelepa je boja :)
    Ali mi narandzasti lakovi nikako ne stoje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i dalje imam takav utisak za narandzaste lakove. Ali ovaj je mnogo lep, i uprkos svemu lepo stoji belom tenu. Ne odustaj od ove nijanse, samo nadji pravu za sebe.

      Delete
  13. Prelepa nijansa, moram ga imati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, divna je boja. Nadam se da ces ga naci, pisu devojke da je deficitaran.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe