China Glaze - Strike Up A Cosmo

14.9.13



Posle Goodija nisam mogla da dočekam da probam i ostale lakove iz jesenje China Glaze kolekcije. Iako sam planirala njihovo testiranje i recenzije nešto kasnije, ipak sam odlučila da to sad uradim. Smatram da je pravo vreme za njih.

Danas Strike Up A Cosmo.

Ovaj lak je, kako sam primetila čitajući blogove i forume, najomiljeniji u kolekciji i najviše se od njega očekivalo i najviše se iščekivao. Možda zato što je boja potpuno neobična ili zato što nije svakidašnja. Ovaj lak nije bio moj prvi izbor, ali kad sam ga videla uživo na stalku odlučila sam da ga kupim. Iako me je na prvu loptu podsetion na več raritetan OPI Meet Me On The Star Ferry, ova dva laka ne mogu da se porede, sem što imaju sličnu baznu nijansu. 

Strike Up A Cosmo je lak koji kada vidite u bočici vidite da je jako lep i neobičan. Ali kad bi pokušali na licu mesta da opišete boju u jednoj reči, verujte mi ne biste uspeli. Bar ja nisam, a reči mi nikad ne fale. I sad dok ovo kucam razmišljam kako da je opišem. 

Sad baš pitah muža: "Kako bi ti opisao ovu boju?" 
A on mi reče: "Kod muškaraca je to ljubičasta."
Baš im hvala na pomoći.

Rekla bih da je boja ovog laka meka bordo, sa velikim primesama tople svetlo ljubičaste. Ali one šljiva ljubičaste nijanse. Mogu da kažem i da naginje ka mauve nijansama. Na suncu je nešto svetlija nijansa nego u senci. U senci je boja laka jako intezivna i prelepa. Ovaj lak mi se mnogo više sviđa u senci nego na suncu. Tek kad sam videla lak u senci, mogu reći da me boja podseća na boju crvene šljive.

sunce
senka
Nadam se da me razumete sada, zašto mi je tako teško opisati boju. Tome mnogo doprinosi i predivan šimer, koji je prilično izražen. Boje šimera su u potpuno kontrastni baznoj nijansi. Boje u kojima se šimer preliva su: boja starog zlata, bronzana, svetlo ljubičasta i u tragovima crvena i bela. Stvarno predivan mix nijansi koje se prelivaju u zavisnosti od ugla gledanja.



Lak se divno maže isto kao i Goodie. Prvi nanos je slab, providan. Možete naneti deblji prvi sloj, ali kod ovakvog laka to nije cilj. Drugi sloj popunjava sve i tada lak dobija svoju dubinu i vidi se prava njegova lepota. Suši se dosta brzo. Ja na slikama nemam top coat, zato što lak ima folija završnicu. Sa top coatom meni nije to - to. Tako da kod ovih lakova izbegavam nanošenje  top coata i sačekam da se lak osuši. 

Moram da napišem da sam juče ručno prala neku odeću i da sam imala ovaj lak. Posle mukotprnog trljanja, potapanja, ispiranja (i svih ostalih radosti koje nosi ručno pranje odeće), posle par sati lak nije ni pomerio! Nije se ni okrznuo, iako nisam imala top coat. Kod mene je prošao sve testove.

Još par slika na suncu.





Boja laka je takva da pristaje svima, ali mislim da na svetlijem tenu dolazi do izražaja. Mogu da ga iznesu i topli i hladni tipovi, jer iako je bazna boja nešto hladnija, boje koje preovlađuju u šimeru su tople. Sjajan lak za svake prilike.

Kako vam se sviđa? Nadam se da sam vas ubedila da vam treba makar jedan folija lak iz ove kolekcije.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

15 comments

  1. Nisam pametna za ovaj lak :D Na svocevima mi je prelep, a u prodavnici pod onim neonskim svetlima i nije toliko privlacan. Videcemo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa ovim :)

      Delete
    2. Jako je neobican. Meni se prvo nije svideo, a onda jeste. Mislim da ce ovo biti jedan od onih lakova koje cu nositi u skladu sa raspolozenjem i koji ce mi se nekad svidjati, nekad ne. Nemojte ga odbacivati, samo razmislite :) Ako mozete probajte ga negde :)

      Delete
  2. Kako je divan ;) Imam jedan jako slican ovom ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Neobican je i u tome je njegova lepota.

      Delete
  3. Prelep, imam senku gotovo iste boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam probala senke ovih nijani, ali nikako mi ne stoje. Kao da sam umorna. ALi da je boja lepa, stvarno jeste.

      Delete
  4. Sada sam tek uočila novi izgled :)
    Ovaj lak je davršen, a okupljanju mi se baš dopao i izdvojio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka promena uvek prija :)
      Jako je lepa boja, neobicna. I nema sanse da se ne primeti, jos ako je u momentu na noktima :)

      Delete
  5. Mnogo je lep! Volim folije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Nisam ranije obracala paznju na njih, ali je ispalo kako imam bas dosta lakova sa ovakvim ili slicnim finisom. Jako su interesantni.

      Delete
  6. da znaš da je i mei odmah pao na pamet mmatsf :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok ih ne stavis jedan pored drugog, cini se da su isti. A onda skontas da nisu, i odahnes u sebi :) Ali ko nema MMATSF, ovo je odlicna zamena.

      Delete
  7. Replies
    1. Jako je neobican, i tezak za opisati. Ali zato na rukama izgleda sjajno.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe