China Glaze - Goldie But Goodie

12.9.13



Osećam se kao da je jesen već stigla. Iako je kalendarski još uvek leto, kiša mi govori sasvim drugačije. Juče sam uhvatila sunca, i odlučila da namažem novi China Glaze lak koji sam dobila od Alexandar Cosmeticsa.

Odlučila sam se za Goldie But Goodie, koji me mami od kako je postao moj. Ali ranjeni nokat na manekenskoj ruci, pa dosta rada oko novog izgleda bloga, pa vremenske prilike koje ne sarađuju i novi lak je morao malo da sačeka. I tako je Goodie juče doživeo svoju premijeru kod mene. Goldie But Goodie je deo China Glaze kolekcije za jesen 2013 godine, koja se u prodaji pojavila u Alexandru još u julu mesecu. Kada sam ih videla u prodaji tako rano iznenadila sam se, ali nisam želela da žurim sa kupovinom, jer je tada jesen bila daleko. Napravila sam listu i čekala da lišće počne da žuti. Kasnije sam dobila paket od Alexandar Cosmetics (sećate se ovog posta) i u paketu je bio ovaj lak. Kako mi je on bio na listi, lepo sam skratila listu a ostale nabavila krajem avgusta kad sam išla do Novog Sada.

China Glaze jesenja kolekcija nosi naziv Autumn Nights i ima dvanaest novih boja. Neke su krem, neke su sedefaste, a neke nijanse imaju tzv. folija završnicu.



Kada sam dobila lak iznenadila sam se kako izgleda u bočici: izrazito zlatno. Pitala sam se da li ću ja moći da iznesem ovu nijansu, jer sam hladan tip i da li je možda previše sličan Chanelovom Delightu koji imam, i koji retko mažem zbog izrazito toplog zlatnog tona. Posmatrala sam bočicu na različitom svetlu. Zlatna boja ovog laka nije klasična topla zlatna. U njoj ima i hladne nijanse starog zlata, malo bakarne, pa čak i malo maslinasto zelene. Mix Goodija je ispao odličan.

Namazala sam ga i oduševila se kako izgleda na suncu, koliko je iskričav i sjajan. A zatim sam otišla i videla kako izgleda u senci. U senci je izrazito intezivna nijansa kojoj uopšte nije potrebno sunce.

sunce
senka
Ja na slikama nemam top coat. Sjaj potiče samo od laka. Kako je lak tzv. folija završnice po mom mišljenju top coat je nepotreban, jer njegov sjaj ubija tu foliju u laku. Iako lak dobija na sjaju mnogo, ipak to nije prava završnica laka. Ovakve lakove ja nosim bez top coata. 

Što se tiče mazanja, lak se jako lepo maže. Nešto je ređe strukture, i potrebna su dva sloja za potpuno prekrivanje. Prvi sloj nije dovoljno redak da bi se mogao koristiti kao toper preko krem lakova srodnih nijansi, ali ako je podloga približne nijanse mogao bi da posluži kao toper. Lak se brzo suši, pa nanošenje drugog sloja nije problem. S´ obzirom na efekat koji lak daje na kraju očekivalo bi se da je dosta gušći i da se teže maže, ali je sušta suprotnost. 




Kao i kod svakog laka koji je folija lak, tako i kod Goodija šimer je jako izražen. Zastupljeno je nekoliko boja: zlatna, boja starog zlata, bakarna, malo srebrne i maslinasto zelene. Baš ova kombinacija šimera čini da lak nije izrazito žuto zlatne nijanse. Prednosti kod ovakve završnice laka i ovako krupnog šimera je ta što ako se desi da u brzini malo ogrebete lak dok se on nije još osušio, to se neće puno primetiti.


Lak se lako skida, ali zbog krupnog šimera mora se malo pažljivije skidati. U suprotnom ruke će biti posute zlatnim prahom. Ja ga skidam tako što natopim tufer, prislonim na nokat, sačekam 10-15 sec i povučem u smeru rasta nokta. Nije potrebno koristiti metod skidanja folijom, jer se lak stvarno lagano skida.

Evo još nekoliko slika na suncu.





Nijansa laka je takva da će na hladnom tenu boja starog zlata i maslinasto zelena doći do izražaja, a kod toplog tena žuto zlatna i bakarna. Odlično pristaje i tamnim i svetlim tipovima. Sunce je njegov prijatelj, ali zbog same nijanse Goodie može da bude i pravi zimski, večernji ili pak novogodišnji lak.

Pored Goodija iz ove kolekcije sam dobila i Charmed I´m Sure, a dodatno kupila Strike Up Cosmo i Rendezvous With You. Prvi je krema, dok druga dva pripadaju istoj grupi kao i Goodie, pa za sada čekaju sunce.

Da li ste udomili već neki lak iz ove kolekcije, sa prvim znacima jeseni? Kako vam se sviđa Goodie?

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

34 comments

  1. Jako zanimljivo izgleda. Bas bih volela da jednom imam zlatne nokte :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zlatni lak nije bas za svaku priliku, ali uvek treba imati makar jedan po svom ukusu, jer nikad se ne zna kad moze zatrebati. A ponekad pravi zlatni lak moze da zameni dobar nakit i da bude zvezda veceri :)

      Delete
  2. kako neobican lak! nemam niti jedan iz ove kolekcije, iako mi je par lakova zapelo za oko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam mislila da necu uzeti ni jedan, jer mi se prvobitne slike na netu nisu svidele. Onda sam dobila dva, pa kad sam ih probala otisla i kupila jos dva :D

      Delete
  3. Jako mi se svidja...kao jesenje zuto lisce <3 Moram da ga imam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je. Mislim da ce tebi toploj odlicno stajati :)

      Delete
  4. Prvo, mnogo mi se dopada novi izgled bloga.
    Lak se divno cakli, ali zlatna nije moja boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, radilo se iscrpno na njemu da se upakuje sve sto sam htela <3
      Znam da zlatno nije tvoja boja, ali ponecu ti ga jednom prilikom da ga makar probas :)

      Delete
  5. Odlican ti je novi izgled bloga, mnogo je lepse. :)

    A lak je isto lep, svidja mi se sto ide na staro zlato...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Da ide na klasicno zuto zlato ne bi bio toliko zanimljiv, niti unikatan. Ovako je bas poseban i jedan od retkih "zlacana" koji su bas jesenje nijanse.

      Delete
  6. Kako su dobri ti folija lakovi! Sviđa mi se novi izgled bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno za blog <3
      A folija lakovi su jako dobri, bas su specificni i drugaciji.

      Delete
  7. prelep je, baš ti je čučnuo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je. CH Delight je malo vise bakarno-zlatan za moj ten, ali ovaj je bas za moju kozu :)

      Delete
  8. Boje su prelepe, tacno ne znas za koji da se odlucis =^.^=
    tanyaminxy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od pocetne prazne liste, zavrsih sa 4 komada. Za sad :D

      Delete
  9. E pa baš ti hvala. Sad ću morati da ga uzmem. Šalim se naravno (ne za ovaj deo oko kupovine) :D Super je recenzija i nadam se da će uskoro biti za Strike up a cosmo, ta dva su mi favoriti ove kolekcije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa molim i drugi put :D ;) Ne znam da li smem da napisem da volim kada nekome izbijem pare iz novcanika za lak :D Danas bas nosim i testiram Stirke Up A Cosmo, pa eto i njega uskoro. Odlicni su ovi lakovi. Odusevljena sam.

      Delete
  10. Odlican je! Da vec nemam jedan zlatni kupila bih ga. ;)
    Jel mi se cini ili si menjala izgled bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je odlican. Nisam ocekivala da bude ovako dobar. Uzmi i ovaj, ovakav sigurno nemas :D
      Jesam menjala sam izgled bloga. Sinoc sam pustila online ovu verziju :)

      Delete
  11. Mnogo je lepa nijansa, nemam ni jedan zlatni i mogla bih da ga uzmem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ga probas javi utiske :)

      Delete
  12. Jelena, meni je ovakav lak poseban.

    Dugo sam tražila tako nešto i nisam znala da CG ima u ponudi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je nova kolekcija za jesen ove godine :) Takvu zlatnu nisam ni ja vidjala, uglavnom je sve bilo na zuto zlato. Ova je bas drugacija i mirnija, prava jesenja boja.

      Delete
  13. Anonymous14/9/13 13:18

    Ne mogu da procitam ceo teks jer mi je isecen kao i deo slike a nemam cak ni opciju da skrolujem u stranu kako bih videla.Da li je mozda do novog dizajna pa se nesto zeznulo u podesavanju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezolucija novog template je namestena za min 17" lcd monitor, tj za rezoluciju 1250px. Na svakom monitoru koji je veci se vidi normalno i nije potreban scrollbar. Jedino sto mi pada na pamet je da ukoliko imas 17" lcd monitor mozda ti je zumiran browser.

      Delete
  14. Wow, wow!! Najljepši zlatni lako koji sam ikada vidjela! Savršen je za blagdansko raspoloženje - taman onako kako ja volim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican je, nema sta. Stvarno je jesenji, zimski a i svecani :) Sa njim ne moze da se omane.

      Delete
  15. Jao odavno trazim lak ovako intenzivne zlatne boje. Super izgleda na slikama...
    https://www.facebook.com/GetSparkly
    http://sparklyget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Da, ovaj mi se svidja najvise :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, pa ti polako izlazis iz svoje nude zone :) Ponosna sam :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe