Zoya - Zara

21.8.13



Već i vrapci na beogradskim prašnjavim, vrelim ulicama znaju da obožavam ljubičaste lakove. Shvatila sam da sam već neko vreme oduševljena jednim Zoya lakom, ali njegov red za recenziju je tek sad stigao. U pitanju je Zoya Zara. U pitanju je Zoya lak iz Flourish kolekcije za zimu 2008 godine. Nisam sigurna, ali mislim da su ovi lakovi ubačeni u stalnu postavu, pa se mogu naći. 


Zara je lak divne, nežne svetlo ljubičaste boje. Ovu boju bih mogla nazvati jorgovan ljubičastom, i zaista me podseća na ovo divno, kratkotrajno cveće/žbunje.


Boja je prelepa, tačnije bih je mogla opisati kao svetlo jorgovan ljubičasta sa zlatnim odjsajem. Šimer je prelep. Suptilno zlatan, i kao takav se odlično uklapa sa ljubičastom osnovom. Da je lak tamniji, toliko izražen šimer ne bi divno izgledao. Ali ovako, lak je izuzetan. Pored zlatnog šimera, čestice se presijavaju na narandzasto, nekad i na crveno i svetlo zeleno. Sa jakim suncem ili jakim svetlom, ovaj lak je u svojoj punoj lepoti. 

Lak se maže izuzetno lako. Četkica naprosto klizi po površini nokta. Gustina laka je nešto ređa, pa je potrebno tri sloja za potpuno prekrivanje. Jedan sloj se može korisiti preko drugih lakova sličnih nijansi. Dva sloja mogu da prekriju ceo nokat, ali za nekoga ko ima izražen beli deo nokta, tri sloja su potrebna. To nije problem, jer se lak suši solidnom brzinom. Završnica laka je izuzetno sjajna, pa top coat nije potreban. Ja ga na slikama nemam.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.








Ova ljubičasta nijansa je jako zahvalna. Mislim da podjednako odlično stoji i svetlim i tamnim tipovima, bilo da ste hladnog ili toplog podtona. Kombinacija ljubičaste i zlatne čini da lak bude nosiv za svakoga. 

Nadam se da ste do sad već postali vlasnici makar jednog Zoya laka. Kako vam se sviđaju? Kako vam se sviđa Zara?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

29 comments

  1. I ja obozavam ljubicastu boju, generalno, kao i ljubicaste noktice ;)

    Zara je tako drazesna ;) Dopada mi se taj shimmer koji sadrzi u sebi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako je nezan lak. Bas nekako flaficast. Jako je lep <3

      Delete
  2. BAs je nezna i zenstvena boja :)

    ReplyDelete
  3. Zara je prelepa, izdvojila se među Zoyama predstavljenim ove nedelje na Ani.

    Prepoznala sam Kalistu, ona je u stalnoj ponudi i ima je kod našeg uvoznika. Prelepa je, kao saten, mislim da nisam videla lepši braon lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Mislim da sam i videla Kalistu u US na policama. Nisam bas fan braon lakova, ali ako cela kolekcija ima slican finiš kao Zara onda je vredna paznje.

      Delete
  4. dobro, ja ću da se razbolim čitajući srpske nailpolish blogove. duša me boli što nemam gdje da kupim china glaze i zoyu.
    ovaj lak je prepredivan, ja volim pastelne boje i ovaj je baš lijep. podsjeća me na jedan golden rose koji sam imala nekad davno davno u osnovnoj školi. nikad ga nisam našla poslije da ga kupim ponovo, a bio je pastelno ljubičasto - zlatni duohrom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imamo mi, imate i vi ;)
      Divan je lak, nema mu slicnog.

      Delete
  5. Ti i ja se definitivno sudaramo licnim preferencijama. Medjutim, nekako volim da vidim kako se druge devojke pronalaze u stilovima u kojima ja ne. Ja ne volim nista sto nije puna "cista" boja :),ako ne racunamo povremene glitere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je :) Onda se nikada necemo potuci na rasprodajama ili oko nekog zadnjeg komada :D Ima i to svoje prednosti.

      Delete
  6. Sviđa mi se. Baš je nežan :)

    ReplyDelete
  7. Prelep je, kakav divan odsjaj na suncu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na suncu je prelep. Sunce izvlaci iz ovog laka sve najlepse :)

      Delete
  8. Prelep mu je shimmer a is ama boja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šimer je divan, predivan i odlicno se uklopio u ljubicastu podlogu <3

      Delete
  9. Mislim da su ovo najbolji svocevi Zare koje sam videla. :) Divna je!

    ReplyDelete
  10. Jesi li ga isprobala preko neke druge boje? Lep je, ali suviše bled za moj ukus, a preko neke jače ljubičaste mi se čini da bi bio pun pogodak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ga probala jos uvek. I ja mislim da bi preko neke jace ljubicaste, OPI Pamplona Purple npr., bio odlican. Ja ga ovako jako volim, ali ja sam bas svetla pa mi odgovara.

      Delete
  11. Prelepa, prelepa kombinacija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kombinacija ovog shimera i ove bazne boje je divna :)

      Delete
  12. Replies
    1. Hvala puno :) Prelep je, zaista :)

      Delete
  13. Boja je lijepa, ali šimer...

    ReplyDelete
  14. Predivan je, posebno zbog simera :)

    ReplyDelete
  15. totalno jorgovan, sviđa mi se :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe