Noviteti - vandredno izdanje

8.8.13



Danas je posebno lep dan. Ne samo što je napolju sijalo sunce, i što nam je leto konačno došlo, nego zato što volim kada se dese lepe stvari. One koje ćemo uvek pamiti. Danas sam dobila jednu divnu kutijicu...

Što rekla jedna moja prijateljica, koju ću ovom prilikom citirati: 

"Kada sam počela pisati blog nisam ni sanjala da ću upoznati toliko divnih ljudi - i ne kažem to zato jer ti ljudi nešto poklanjaju, nego zbog toga što su ti ljudi iskrene, nježne, društvene duše. S nekima od njih ja sam kliknula bolje nego s ljudima koje poznajem oko sebe - te cure razumiju tvoje želje, ambicije, tvoju ljubav prema kozmetici, one razumiju i one podržavaju (teško da se to može reći za puno ljudi u našoj okolini koji vas ne shvaćaju pa broje svaku vašu potrošenu kunu)..."

Ove reči je napisala moja draga Sara, sa bloga Make Up My Day. Saro, znam da se ne ljutiš povodom pozajmljenih reči, jer sama ne bih mogla bolje napisati. A ti si sve ono što osećam i mislim u ovom tretnutku napisala u svega dve rečenice.

Sećate se Sarinog nedavnog posta o Paketiću iznenađenja no.2? Ovaj moj post je odgovor na njen. Pre skoro tri meseca, tačnije početkom maja pročitala sam na njenom blogu da bi ona želela probati neke stvarčice od Aure, brend kozmetike iz Srbije. Pošto je Sara sa prelepog, meni nikad prežaljenog Jadrana i Dalmacije, kod njih Aura nije dostupna, poslala sam joj mail sa predlogom. Pitala sam je da li želi da napravimo malu razmenu proizvoda koji su jednoj nedostupni, a onoj drugoj dostupni. I na moju sreću Sara je pristala. Dogovorile smo se šta i kako, i onda prilegle na pravljenje lista želja. Kada smo sa tim bile gotove poslale smo jedna drugoj te spiskove i krenule u "lov za blagom". Kako nismo želele da jedna drugu opterećujemo, odlučile smo da skupljamo željene komade naredna dva meseca, i kad skupimo jednostavno pošaljemo paketiće. 

Moram priznati da sam uživala u svakoj trci, u svakoj potrazi za onim što je Sara želela. Malo je falilo da napravim mapu kretanja sa sve iksićima isl. Stvarno je bilo zabavno, a iznad svega imala sam osećaj kao da svaki komad uzimam za sebe, i radovala se kad sam uspela pronaći nešto što možda nije toliko često dostupno. Na kraju smo počele da uzimamo jedna drugoj i ono što nije bilo na spisku želja, a nekako smo znale da je to baš za onu drugu. I naravno o tim dodatnim draguljima smo mudro ćutale i čekale reakciju. Lukavo, onako kako samo to žene, sluđene kozmetikom znaju.

Ovom prilikom moram da se zahvalim i divnoj Just Pretty Nails koja mi je pomogla naći čuveni Flormar 21 za Saru. Hvala puno <3 

Iako Saru ne znam lično, kao što je ona već rekla, toliko smo mailova razmenile, da se osećam kao da je oduvek poznajem. Jednostavno kliknule smo i rodilo se prijateljstvo. Sari do neba hvala što je u jednom od najtežih perioda mog života bila tu na neki način i ovom našom potragom mi pomogla, a da ni sama ne zna koliko. Svaka reč kojom bih joj se zahvalila je nedovoljno dobra, zato joj šaljem jedan veliki poljubac...


A paketić koji sam dobila je izgledao ovako, kad sam uspela izuzetno dobro oblepljenu kutiju da otvorim:


Sara ja znala da je najbitnije u klackanju paketa dobro ga zaštiti, naročito ako je sadržaj lomljiv, a i ima veliku emotivnu vrednost. A dobila sam i pored željenih lakova za nokte, Niveine kupke i veliki paketić iznenađenja...


Kad sam počela da otvaram paketiće, nisam mogla da dočekam da ih sve otvorim i da zagledam bočicu po bočicu, dok me je Nivea mamila ovim kokosom sa strane. A za paketić iznenađenja sam odlučila da bude poslednji, jer se najslađe uvek ostavlja za kraj.

Tako sam odmah prvo povadila Misslyn sand lakiće koje sam žarko želela da probam, ali ih kod nas nema. Sara je bila divna, pa ih je za mene nabavila čak u Zagrebu, preko svoje prijateljice. Veliko hvala Sarinoj prijateljici i veliki pozdrav. Boje su divne, prave rano-jesenje, taman stigli kod mene na vreme za nastupajuću sezonu. Kako samo divno svetlucaju...


U paktiću sa ovim lakovima je bio i jedan divan, predivan Essie lak, za kojim sam zapevala celo leto što po kući, što drugaricama, što na zvaničnoj Essie fb stranici za Srbiju. Ali nije vredelo jer letnja Essie kolekcija nikad nije stigla kod nas. Kada sam kod Ivane na blogu videla post o ovoj kolekciji, zamolila sam Saru da mi nađe samo jedan lak. I našla je i uzela poslednji komad u radnji! Jao moje sreće kad mi je javila da ga je ugrabila! U pitanju je pre-pre-prelepi Naughty Nautical


Ništa manje su me obradovali skoro svi lakovi i specijalni kroko toper iz poslednje Catrice kolekcije pod nazivom Glamazona. Presrećna sam zbog njih, jer kod nas Catrice kozmetike nema. Šteta jer smatram da su odlični, naročito u pogledu odnosa cena-kvalitet. Od četiri laka u kolekciji, Sara je uspela da mi ugrabi sva tri koja sam želela. Jedva čekam da ih probam, jer su prelepi u bočicama. 



Kada sam kod nje na blogu videla recenziju za Nivea Coconut cream, želela sam da pojedem ovu kupku . Išla sam danima po našim DM-ovima, Lilijima, super i mega marketima, malim prodavničicama, pa čak i do zvanične Niveine prodavnice, ali ovaj gel nisam našla. Na kraju sam zamolila Saru da mi uzme jedno pakovanje da probam i da vidim šta je to čarobno u njemu. Kada sam otvorila bočicu i pomirisala, u glavi mi je bilo more, pesak, miris slane vode... Predivno. Ceo dan je samo mirišem i plašim se da je počnem koristiti, jer je kod nas nema za nabaviti. Šteta...


I na kraju sam otvorila paketić iznenađenja. I ne da sam se iznenadila, nego sam ostala bez teksta. A kad vidite sliku shvatićete i zašto...


Dobila sam najčuveniju L´Occitane kremicu za ruke sa shea butterom! Oduvek sam želela da je probam, ali tamo gde sam ja putovala nikad nije bilo ovog brenda za kupiti, pa mi je Sara poslala. Čitala sam recenzije na hrvatskim blogovima za Barfuss masku za stopala, i svuda sam nailazila na oduševljenje. Jedva čekam da je namackam. Losion My Body Golden Shimmer je divan. Prelepo miriše i za sobom ostavlja predivan tanak sloj zlatnih čestica koje se jako diskretno presijavaju na suncu. Naravno, miriše na kokos i leto. Mmmm... Takođe tu je i Bipin lak za nokte u divnoj ljubičasto-bordo nijansi, kao i potrebne "perlice" za kavijar izgled noktiju (mogla bih i to konačno da probam). Yves Rocher šumeća tabletica sa mirisom jagode i Bipina Look olovka za usne u nijansi 5 Orchid, prava tamno crvena vino nijansa savršena za nastupajuću jesen.

Naravno i gomila testera je stigla u paketiću i posebno sam oduševljena zato što je znala tačno šta da pošalje.


I naravno, Sara je mislila na sve pa, i lepe reči nisu izostale...


Iskreno Saro i ja se radujem što ćemo ove razmene uvrstiti u tradiciju. I jako mi je drago što postoje devojke koje su spremne izaći drugima u susret, zagristi i krenuti u nepoznato. Jer nikad se ne zna - uvek se možda tamo iza nekog monitora i pozadine bloga krije divna osoba, i sve to se pretvori u divno prijateljstvo. Nadam se da će ova naša priča uticati da se i druge blogerke otisnu u ove vode.

Veliko ti hvala od srca na svemu Saro <3

You Might Also Like

42 comments

  1. Sara je pravo srce!
    Bravo devojke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, divna je osoba :) Hvala joj puno <3

      Delete
  2. fantastične ste! ja sam toliko odolevala tim mislyn teksturcima, ako se zbog tebe uputim u parfimeriju, nalupaću te :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Slobodno me nalupaj, jer imam osecaj da ces pozeleti da ih imas. Bolje idi i kupi ih dok su ti dostupni.

      Delete
  3. predivni su mi Misslyn lakići, jedva čekam da i ovdje dođu... da te updejtam da sam završila Supernatural :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zavrsavam 4 sezonu i radujem se sto sam tek na pola :) Hvala puno za lakice :)

      Delete
  4. predivno! obožavam ovakve postove :)

    ReplyDelete
  5. Prekrasno !!!

    Bravo cure !

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/8/13 02:35

    divno !!!
    Lana

    ReplyDelete
  7. Divna, divna saradnja. Baš mi je drago što ste obe uspele da dobijete stvari koje ste želele i jedva čekam da nam prikažeš Misslyn lakiće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja sam se jako obradovala kad mi je rekla da je nabavila skoro sve lakice sa moje liste zelja <3

      Delete
  8. Aaaa, prelepi paketići i saradnja, baš mi je drago :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nadam se da ce ih polako biti sve vise i vise medju blogerkama sa ovog podrucja, a kasnije i sire, sto da ne :)

      Delete
  9. Genijalan paket! :) Svaka cast na saradnji. Nadam se da ce ovaj coconut stici kod nas, jer moj cilj je postao da se pretvorim u kokos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)I ja ovog leta volim sve sto je od kokosa :) Sara je bas potrefila.

      Delete
  10. Mnogo mi je drago, mnoooogo, divne ste i lepo je kada se "nadjes" sa nekim ko ima ista interesovanja kao i ti <3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je stvarno divno, moram priznati. Nadam se da cemo inspirativno uticati na mnoge blogerke. Narocito sto se tako stvaraju neraskidiva prijateljstva, vezana istim interesovanjima i hobijima <3

      Delete
  11. Ja sam mnogo sretna sto sam usla u ovaj svijet blogovanja jer sam upoznala prekrasne cure, i potpisujem sve iz Sarinog citata :) Ona je stvarno divna djevojka kao i jos mnogo njih s kojima sam "kliknula". Kao sto ona kaze, nije to samo jer se svako od nas obraduje kada nas neko daruje, nego razmisljas da ima ljudi koji ce tek tako ici pomno traziti nesto za tebe i to ti i poslati. Sjajno! Neka se imamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpisujem sve što si napisala :D Neka se imamo :D

      Delete
    2. Moramo da se drzimo zajedno :) Ko zna, mozda jednog dana osnujemo grupu bloger bivse SFRJ, pa svi budemo u istoj corbi :)

      Delete
  12. Jelena, od srca ti hvala na predivnom postu :)
    Meni je bilo zadovoljstvo, ne mogu ti opisati koliko sam bila sretna što sam išla u potragu za stvarima koje ti nisu dostupne i još više sretna kada sam ih pronašla jer znam kako je to kada nešto želiš, pa čak i kada možeš financijski imati, a nije ti dostupno. To me posebno raduje :)
    Drago mi je da sam ti pomogla u teškim trenucima u životu, prijatelji su tu da pomognu :) Nadam se da ti se sve sviđa i da si sretna :) Jedva sam čekala da ti stigne paketić, bila sam sva na iglama zbog carine da nešto ne uzmu :) A koliko vidim, ipak su ti izljepili paketić :D

    Kao što kaže Melisa (The Beauty Department), neka se imamo :) Potpisujem sve što je napisala u komentaru :)

    Sada lijepo uživaj u svemu :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw, Playboy tester kupka je za supruga :D

      Delete
    2. Hvala ti puno na svemu. Svaka dalja rec bi bila suvisna.
      Sto reako moj suprug "ako na carini radi neki cika dobicu sve, a ako radi neka teta koja se razume u kozmetiku - e tu vec moze nesto da nestane" :D Srecom sve je stiglo bez problema. Kutiju su otvorili, pa zatvorili opet. Ali bitno je da je sve stiglo i da sad jedva cekam da se igram :D

      Videla sam da je muska, ali ako dobro mirise to cu vala ja iskoristiti :D

      Delete
    3. Hahaha, a suprugu ništa :D

      Delete
  13. krasne stvarčice, drago mi je da ste obje superzadovoljne razmjenom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kad neko bira sa ljubavlju, a kad je jos to ono sto zelimo, ne moze da se omasi nikako :)

      Delete
  14. Predivnoooo :) A ovo mleko sa kokosom je tako primamljivo :)

    Zaista, preko bloga možemo upoznati toliko divnih ljudi, koji imaju slična ili ista interesovanja kao mi... Veliki je svet, ali dobra energija čini da se približimo jedni drugima.

    Veliki pozdrav

    Moj blog je o nezi kose, pa ga poseti ukoliko te interesuje ova tema. Pratim te. http://zdravakosa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mleko je izuzetno, samo ga otvaram i mirisem vec dva dana :) Sve se plasim da ga namackam, jer mi je toliko lepo, a sta cu kad ga potrosim :D

      Divan je ovaj nas blogo svet <3

      Pratim te i vidimo se i kod tebe :)

      Delete
  15. drago mi je da ti se sviđaju Misslyn lakovi, ja sam ta koja ih je kupovala :)
    i sve ostalo je divno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala i tebi puno, puno, puno sto si se potrudila i ulovila ih za mene <3 Sve je prelepo, hvala :)

      Delete
    2. drago mi je da ti se sviđaju i da si zadovoljna, nije bio problem tražiti ih :*

      Delete
    3. Da, da rekla sam da je Nives glavni krivac za Misslyn lakove :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe