Noviteti - Jul ´13.

1.8.13



Otišao i jul. Dok se budem okrenula oko sopstvene ose, doći će i Nova Godina. Što sam starija vreme mi sve brže prolazi. Nisam verovala kada su mi to nekad pričali. Ali, eto istina je.

Da li mi je trebao neki novi lak tokom jula? Pa i nije, da budem iskrena. A da li sam kupila neki? Pa jesam. Ja ne bih bila ja da nisam. Ali moram priznati mnogo manje nego tokom juna. Povukla sam ručnu.

Pa evo šta je novo u svetu staklenih bočica kod mene.

Chanel lakovi ne da mi nisu trebali, nego mi stvarno nisu trebali. Coco Blue već imam, ali mi je najviše trošeni lak, pa kako je on LE i kad mi se ukazala prilika da dođem opet do njega, kako da je propustim?! Kako?! Orange Fizz je nijansa koju inače ne nosim, ali njegovo povlačenje sa našeg tržišta je učinilo da mi se upali crvena lampica (koja se uvek pali kad je nešto LE, povučeno iz prodaje, proizvodnje isl.). Oba laka kod nas nisu više dostupna, a ove bočice do kojih sam došla su u stvari tester bočice. 


Moja divna Adrijana mi je poslala moj prvi Gosh lak .Ovih lakova nema kod nas, ali sam ga dobila u nasledstvo jer je Adrijana sebi uzela CH Azure, pa joj je ovaj bio višak. A kako ona zna da ja imam blog, poklonila ga meni. Adro moja, hvala ti. I mogu ti odmah reći da CH Azure i Gosh nisu isti. Jej, nemam dupli lak.



Na forumu Ana.rs postoji i tema gde devojke menjaju lakove ili ih pak prodaju po znatno nižim cenama. I onda naleteh na oglas gde je devojka prodavala OPI LS Honey Ryder. Odmah sam ga rezervisala i kroz poruke dogovorimo se da mi ponese i OPI LS Solitaire. Divan ulov dva OPIja po ceni jednog u apoteci.



Zoya Chyna je šteta sa lakoholisanja. Sećate se ove kafane ovde. Eh da, posle ovakve kafane uvek postoji kolektivna šteta. Ja predlažem da se ova kafanisanja održavaju početkom ili krajem meseca, kad većina nas dobija plate i ne mora da ide u ne/dozvoljeni minus na kartici ili povećava rate na kreditnim karticama. Mislim da je to najpametnije i najblaže prema našim novčanicima.



Ovaj mali suvenir sa puta mi je donela moja divna Ana. Hvala Ačni puno, ti znaš šta ja volim. U pitanju je Catrice lak. I dalje patim što ih nema kod nas. Mislim da su odličan brend po odličnoj ceni.



Pet lakova, dva dobijena na poklon. Nije loše. Ja zadovoljila maniju za novim lakovima, novčanik srećan jer nisam mlatila okolo sa njim kao što umem. 

Inače, u narednom periodu očekujte recenzije Catherine Arley holo lakova, kojih imam okruglo 10. Mislim da je pravo vreme za njih. Do prve recenzije evo jedne grupne holo slike.


Kakvu štetu ste vi napravile tokom prethodnog meseca? Ili ste ipak sklonile novčanik po strani?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

42 comments

  1. Nama novac nekako najlakse ode na nakit. Logicno ;) Od ove tvoje 'stete' najvise nam se dopale one 'nepotrebne' Chanel nijanse. Love it
    Poseti nas http://sparklyget.blogspot.com/ i informisi se o nakitu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu, hvala na pozivu :)

      Delete
  2. Pa super si prosla sa novitetima, i sa Chanel i sa OPI lakicima. :)
    Vidim da Chyna polako postaje hit kod nas.. Stvarno je predivan lak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Chyna mi se na prvu loptu kad sam videla lak ucinila kao CG Ruby Pumps bez sjaja, i mislila sam da mi ne treba, ali sam kasnije shvatila da mi ipak treba :)

      Delete
  3. Oba Chanel su divna, a Opici su presavrseni, dobar ulov :D

    ReplyDelete
  4. Lep ulov, posebno peskići. Radujem se predstojećim recenzijama Catherine Arley lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Uskoro CA svaki dan po jedan.

      Delete
  5. Nijanse ovih Chanel su tako neobicne, da ne mogu da skinem pogled sa nih :) Takvih lakova nikad dosta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad dosta dobrih lakova, istina :) Ali sve u skladu sa novcanikom uvek :)

      Delete
  6. Divni lakici <3

    Posebno mi se dopadaju ti OPI peskici :) Zelim oba :)

    Obozavam holo lakove, tako da jedva cekam recenzije ove vesele druzine :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Uskoro svi CA :)

      Delete
  7. Divni noviteti i pokloni! Gosh baš zanimljivo izgleda :) i napravila si stvarno super ulov sa ta dva predivna OPIća!
    Ja sam u julu napravila solidnu štetu, ni malu ni veliku.. suma sumarum mislim da se tu krilo 4 laka :) mada je to ništa u odnosu na to šta ja umem da napravim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. MIslim da smo ovog meseca obe dobro prosle sa malo bocica :) Nekad ni to nije na odmet :)

      Delete
  8. E baš, kako da im odoliš, kako?? Super su ti noviteti :) A tvoj paketić s još noviteta je upravo na putu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hvala i za paketic <3 Cekam ga s´ nestrpljenjem :)

      Delete
  9. Hahaah, a ja taman u novom postu ufotkala svon prvi Gosh karmin, dobila ga na poklon, pa mi nije bilo dobro kada sam izguglala kakve sve nijanse imaju :D
    Lepi su ti šanel lakići, i jedan i drugi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja ne smem ni da gledam Gosh nijanse, jer ne znam da li da se radujem ili placem sto ih nema kod nas. I onako imam previse lakova, da razmisljam da stavim veto na nove kupovine neko vreme, jer ovo stvarno nema smisla vise :(

      Delete
  10. ja ne smijem da slikam novitete, ima ih sigurno preko pedeset. mada najveću "štetu" je prouzrokovao chanel taboo i on mi je najdraži novitet pored odličnih flormar glitter lakova. njih sam kupila odmah 10 jer su po 1.5 eura kod nas. :stidimse:
    od ovih tvojih mi se najviše sviđaju holo lakovi, inače patim za njima jer kod nas u sarajevu uopšte nema kupiti pošten holo lak. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chanel Taboo je lak koji zasluzuje da bude voljen, jer je stvarno poseban :)

      Delete
  11. Divni lakovi, ja sam se malo smirila pa imam svega pet noviteta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bas sam juce shvatila da se moram i ja smiriti, jer ovo vise nema smisla :( Ima ih bas previse :(

      Delete
  12. Koliko mpuno noviteta :O a ne znaš koji je ljepši od kojeg! Ja baš i nisam napravila preveliku štetu (samo tri lakića), ali definitivno namjeravam ovaj mjesec 3:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Inace ovo je za mene dosta malo noviteta.

      Delete
  13. Lep i probran ulov, najvise mi se dopada Chyna a i ovaj Gosh je jako zanimljiv. Ja kupila ukupno 4, jeeej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Znaci radi samokontrola, odlicno. Na tome treba i ja da poradim.

      Delete
  14. Ovi Chanelići su divni, boje su fantastične. zavidim na OPI-ćima, i ja bih baš te dvije nijanse :)
    U Hrv. je trenutačno sniženje (40&) na sve OPI lakove u Bipinim prodavaonicama a ja pehista nisam ni blizu Bipe :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. U autobus ili kola pa do prve Bipe. Za tu cenu se ne propustaju. Ja sam umela da zbog laka menjam i smene na poslu, ili ako narucujem online da mi donesu na posao, pa sedim ceo dan i cekam u kancelariji :(

      Delete
  15. Anonymous2/8/13 03:09

    rucna definitivno!! Kod mene , mislim...
    Noviteti su ti diiivni
    Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ma mora rucna i kod mene, ne vredi.

      Delete
  16. OPIke su predivne :)
    Moracu da posetim tu temu na forumu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno je poseti, nikad se ne zna na sta mozes da naletis :)

      Delete
  17. Gosh in Zoya sta oba prelepa. Se že veselim Catherine Arley swatchev,jaz jih imam tudi nekaj in mislim, da bi bil že čas, da jih predstavim na blogu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Zoya je stvarno prelepa. Radujem se i tvojim recenzijama CA lakova :)

      Delete
  18. krasni lakići, ne bi se bilo loše ubacit u tvoje zalihe ;)
    prošli mjesec sam bila nevjerojatno dobra i kupila samo jedan lak... ali sam ih dobila još desetak lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ako u avgustu ne budu stigle nove jesenje kolekcije kod nas, nadam se da cu malo odmoriti novcanik :)

      Delete
  19. Replies
    1. Nisam je jos probala na svojim noktima, ali mislim da cu to uskoro ispraviti :)

      Delete
  20. od svih lakova, zoya mi je najdivnija! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Stvarno je posebna Chyna.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe