Mixa Rough Areas Repairing Surgras

19.8.13



Posle silnih recenzija lakova, odlučila sam da danas malo odmorim od njih. Shodno tome sam pripremila svoje utiske o Mixa Rough Areas Repairing Surgras kremi, ili kako su je kod nas nazvali "Obnavljajuća nega za jako suve zone". Do sada većina devojaka i žena iz Srbije je u Lilly i DM drogerijama imala prilike da se upozna sa Mixa brendom. Ja sam se sa njim susrela na L´Oreal Beauty Planeti, početkom jula meseca. Tada smo dobili paketić Mixa proizvoda na testiranje i isprobavanje. Kako sam svim tim stvarčicama bila više nego prijatno iznenađena, odlučila sam da i nekim drugim proizvodima dam šansu. I izbor je pao na ovu kremu.

Mixa - Expert za osetljivu kožu, je brend koji postoji još od davne 1924 godine, i koji je rastao u Francuskoj. Od ove godine jedan deo njihovog asortimana je dostupan i u Srbiji. Ono po čemu je Mixa posebna jeste to da je ova kozmetika napravljena specijalno za potrebe osetljive kože, bilo da je tip kože mastan, normalan ili suv. Ni jedan njihov proizvod ne sadrži alkohol i parabene. Sve formule su hiopalergenske, sa mirisima koji ne štete i svode mogućnost pojave alergija na minimum. Imaju liniju za čišćenje i negu lica, negu tela i negu beba. Proizvodi namenjeni bebama, takođe mogu da koriste i odrasli. Više o samom brendu i njihovim proizvodima možete videti na Mixinom zvaničnom sajtu za Srbiju ovde. Cene su povoljne, i ja sam ovu kremu kupila na sniženju. Mislim da je koštala oko 300,oo din, možda malo manje (nisam sigurna, pošto sam obavljala više kupovina).

Kao dete sam imala veliki problem sa kožom na šakama. Lekari nisu mogli da utvrde u čemu je problem, pa su to pripisali "problemu na nervnoj bazi". Danas taj problem nemam više na šakama nego na stopalima, tačnije tabanima. O čemu se radi...

Naime, od moje 20 godine, koža na stopalima u nekim periodima ume da se oguli. Ali bukvalno oguli. Nije u pitanju ispucalost peta ili tvrdoća kože, jer sa tim nemam problema, nego je u pitanju nešto drugo. Znate kako izgleda koža koja je jako izgorela na suncu, pa posle toga počela da se guli, ljušti i ispod nje raste nova, mlada i sveža koža? E ja takav problem imam na stopalima. Ključna mesta gde mi se to dešava je u korenu prstiju i na sredini stopala (mesto ispod risa). Radila sam sve moguće testove na alergije, gljivice, viruse, bakterije, ali sve je bilo negativno. A kako se pojavljuje u nepravilnim razmacima, lekari su opet doneli zaključak da je na nervnoj bazi. Pošto nema svraba, neprijatniih mirisa, peckanja isl. prihvatila sam to, naučila da živim sa tim i naučila da saniram što bolje mogu. Sa prvim letnjim danima ostavljam zatvorenu obuću, nosim samo 100% pamučne čarape, redovno radim pedikir i mackam stopala stalno. Leti je to jednom dnevno (uglavnom uveče, nakon tuširanja i pred spavanje), jer ceo dan provodim bosa. 

Kako je taj problem ozbiljan, i ako se koža ne neguje kako treba ili ako krema nije zadovoljavajuća za moju kožu, problem neće biti ublažen. Tako sam ovog leta odlučila da probam sa Mixa Obnavaljućom Negom, jer na pakovanju piše da je za izuzetno suva i oštećene predele kože. 


Na pakovanju je naznačeno da je krema za laktove, kolena, pete i ekstremno suve delove kože. Krema je opisana kao koncentrat efikasnih sastojaka koji intezivno hrane kožu i dugotrajno obnavljaju isušene zone.  Da navedeni delovi tela postaju meki i nežni na dodir, zahvaljujući dubinskoj nezi i obnavljanju. Da je krema bez parabena i bez alkohola, i da u svom sastavu sadrži 40% glicerina i omekšavajućeg ovsenog mleka.




Posle mnogo isprobanih krema, nisam imala velika očekivanja. Ali sam već nakon sedam dana korišćenja promenila svoje mišljenje. I dalje svoj kutak za negu stopala ne želim da zamislim bez ove kreme. Lično sam se uverila da je ovo napisano na pakovanju zaista tako. 

Krema jako prija mojim stopalima i uspešno sanira problem koji imam. Nakon skoro mesec dana upotrebe, moja stopala su mekana i nežna. Iako se i dalje ogule, to je u znatno manjoj količini i ne na onako veliki površinama kao ranije. 

Krema je guste strukture, dosta je masna. Ali ta masnoća nije teška, naprotiv. Očekivala sam da mi je koža neće upiti po nekoliko sati. Međutim, moja stopala su ovu kremu upijala u roku od 10 minuta, a da posle toga nisu ostajala ni suva ni masna, nego mekana, svilena i nahranjena. Ako želim da je koristim kao masku, nanosim je u nešto debljem sloju, navučem čarapice i tako legnem da spavam. Čak i leti. Tokom noći svučem čarapice, ali i pored toga ujutru su stopala divna i mekana. Ja je mažem i sa gornje i sa donje strane stopala. Izuzetno prija. Divno se razmazuje, iako sam mislila da će to biti nešto teže zbog gustine. Najčešće namažem noge pred spavanje, dok gledam neki film i onda svojim stopalima pružim i malu masažu. Višak kreme obično utrljam u laktove (imam problem "kompjuterkog lakta"), pa su mi i laktovi izuzetno zahvalni. I onaj malli višak koji ostane na rukama fino razmažem među dlanovima i brzo se upije.

Nisam primetila da ima neki poseban miris. Meni miriše na čisto, na apotekarske kreme. Ali meni miris nije bitan u ovom slučaju, a i nakon nanošenja moj nos ga više ne registruje. Boja je beličasta, a krema je polu-gelaste strukture.

Na slikama se vidi ispod kreme masni trag.



Pakovanje kreme je od 100ml, i može dugo da traje (mada je ovo dosta relativna stvar). Ja koristim količinu kao na gornjim slikama, za svako stopalo po toliku "gusenicu". Tuba ima veliki poklopac, ispod kojeg se nalazi mali otvor, precnika 4-5mm. To je odličan dozer kod ovako bogate kreme, jer tačno možete da istisnete onoliko koliko vam je potrebno. Kako je krema jako gusta, dosta sporo izlazi, pa budite strpljivi. Meni strpljenje nije jača strana, pa sam jednom prilikom pritisla malo jače, i usled pritiska komadić kreme je izleteo iz tube. Narednih 15 min sam pokušavala po sobi da ga nađem i pokupim, kako se ne bi ulepilo tu gde je palo.



Evo i sastava kreme:


Meni je ova krema odlična i meni savršeno odgovara. Neću je menjati, jer meni dosta pomaže. I pored svega, leti ne želim i neću da nosim zatvorenu obuću. Primetila sam da ima devojaka koje se stide svojih stopala i prstića na nogama, što smatram potpuno neopravdanim. Njihov oblik, dužina i širina je nešto na šta ne možemo da utičemo, nešto to nam je majka priroda podarila takve kakvi jesu. Naše je da učinimo sve što možemo da stopala budu uredna i lepa i da im tokom ovog kratkog leta koje imamo jednom godišnje, damo vazduha i slobode. Vratiće nam deset puta više.

I za kraj moji prstići i moja stopala nakon mesec dana upotrebe ove Mixine kreme.



Jeste li probali neki proizvod iz Mixinog asortimana? Kako ste zadovoljni? Imate li neke preporuke?

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

18 comments

  1. Imam sličan problem kao ti sa guljenjem kože na stopalima i to na istim mestima, mada kod mene je to verovatno usled strukture kože, gaza i vremena koje provodim hodajući. Baš ću da vidim da li bi mi ova kremica ublažila posledice jer mi dobro zvuči kako si ti njome zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam njom prezadovoljna, s´obzirom na problem koji imam. Iako leto provodim ili bosa po kuci, ili obavezno u otvorenoj obuci, i pored koriscenja krema stopala su mi se i dalje gulila. Nekada je umelo da bude bas bolno. Sa ovom kremom sam uistinu prezadovoljna, jer je meni jako pomogla. Ne menjam je sve dok je bude bilo kod nas.

      Delete
  2. Obozavam Mixu. Ovu kremu nisam probala, ali cu je najverovatnije kupiti, posto treniram bosa,pa su mi cesto stopala zadebljala na nekim mestima pa moram stalno da ih negujem da bi bila lepa i mekana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj je. Mislim da ces biti zadovoljna. Najbolje je nanositi je uvece jer je malo masnija. ALi videces vec, shodno tvojim potrebama.

      Delete
  3. Cini mi se da bi ovo bila prava krema za mene. :) Za sad koristim samo micelarnu koja mi je odlicna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Micelarna im je odlicna. Ja sam presla sa Vichy na Mixa micelarnu i nisam se pokajala. Fenomenalna je.

      Delete
  4. Nisam probala ali Dijana mi je nabavila neku da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva cekam i tvoje utiske za Mixu :)

      Delete
  5. O pa ovo baš dobro zvuči, kupujem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno probaj. Jedva cekam post :)

      Delete
  6. Imam i obozavam je!!! Nemam problem sa grubom kozom stopala, ali od kada sam pocela da koristim ovu kremu stopala su mi vidljivo lepsa i koza izgleda mnooogooo zdravije i ruzicasto ;) Ni ja je ne menjam, do daljnjeg ;) Bas spremam recenziju i o njoj ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da vidim da li delimo isto misljenje i o ovom proizvodu. Ja je stvarno volim i preporucujem svakome sa slicnim problemom kao ja ili bez ikakvog problema.

      Delete
  7. Ovaj proizvod je meni njihov broj 1, obožavam i uvek ću ga kupovati! Sve žive sam navukla na njega u svojoj okolini, tako da ću nastaviti a ti si pravi promoter s obzirom da si imala taj problem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za te pare, i za ono sto nudi ova krema je odlicna. Ja je obozavam! Sirimo Mixa ljubav oko nas <3

      Delete
  8. Nemam ništa od Mixe, a kako i bi kad ih nema kod nas :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce L´Oral ispraviti gresku i uvesti Mixu i kod vas na trziste. Mozda samo cekaju rezultate sa naseg, pa da vide da li im se isplati i vase trziste. Do tad, imate nas, pa cemo da se iskombinujemo uvek <3

      Delete
  9. Moracu da je nabavim posle ovako dobre recenzije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) AKo mozes, kremu obavezno probaj. Odlicna je.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe