Essence - Madly Purple

26.8.13



Madly Purple je ljubičasti lak, ali ja bih ga opisala kao dimno svetlo-ljubičasti lak. Iako je nijansa svetla, ipak nije jarka, nego ima taj dimni efekat u boji, koji čini da lak izgleda malo "zamućeno". Meni samoj se ovaj opis čini dosta čudnim, ali ja tako ovaj lak doživljavam. 

Nakon sušenja, lak je potpuno mat. Ta oznaka i stoji na čepu laka. Kao takav mi se ne sviđa, pa sam ja nanela sloj top coata. Tada postaje potpuno drugačiji, i meni lično mnogo lepši i nosiviji. U bočici i prilikom mat završnice, šimer u laku nije izražen. Nakon nanošenja top coata, ovo se u potpunosti menja i šimer je izuzetno vidljiv. Boja sitnih, finih, prašinastih čestica je srebrna. Odlična kombinacija sa baznom bojom. Na suncu šimer se divno presijava i lak izgleda prelepo.

Za razliku od prethodnog, belog laka iz ove kolekcije, nanošenje ovog laka nije nikakav problem. Dva sloja su sasvim dovoljna. Time se ostvaruje potpuna pokrivenost nokta. Kako je lak mat, suši se dosta brzo.

Sve slike su napravljene na podnevnom suncu.






Ova nijansa ljubičaste je nežna, mirna, prihušena, tiha. Kao takva mislim da bolje pristaje svetlim tenovima, nego onim tamnijim. 

Kako vam se sviđa lak? Jeste li uspeli da dođete do nekog laka ove kolekcije? Danas sam u mom Liliju videla da ove kolekcije u potpunosti više nema u ponudi. 

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Bas lepo izgleda sa ovim topcoat-om. Mada volela bih da si slikala i bez topcoata da vidim kako izgleda sam da vidim da li je vredan kupovine. Ja npr volim mat lakove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvek zaboravim da slikam kad je mat. Meni se licno mat uopste ne svidja, i onda brze-bolje preko takvog laka odmah nanesem tc. Uslikacu naredni put, pa cu dodati sliku.

      Delete
  2. Jako su lijepe obje boje, u hrvatskoj ove kolekcije uopce nema, bas steta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta, boje su divne. Kod nas je nova kolekcija, pa ovu vise ne vidim. Mozda jos uvek negde ima.

      Delete
  3. Mislim da je svaki krec lak problem, kostao 10 ili 1000 dinara.
    Sto se tice ovog, jako lepo i cudno si ga opisala, ali on zaista takav jeste. Negde verujem da bi se meni i mat varijanta dopala, ali ova je svakako jako lepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krec je tezak zbog same formule, i stvarno zahteva jake zivce za mazanje. Mada na kraju ispadnu odlicni. Kad sam videla ovaj lak jako mi se svideo bas zbog cudne boje. KAd sam pocela da ga opisujem, jednostavno nisam nalazila reci, pa je post ispao em cudan em kratak. Ali mislim da sam docarala boju :D

      Delete
  4. Gledala sam ga u Liliju i nekako zaobišla. Sad se pomalo kajem, posebno što kažeš da se suši mat, tu informaciju sam nekako zaobišla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj, mozda ih jos ima u nekom liliju, u odeljku i korpama gde su snizeni proizvodi.

      Delete
  5. Dopada mi se ta zadimljenost. Ova boja ti baš lepo ide uz ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Da nema tu zadimljenost, mislim da ne bi bio toliko interesantan.

      Delete
  6. Sad mi je krivo što sam samo prošla pored te kolekcije, ovakve nijanse jako volim, a čini mi se da trenutno nemam nijednu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj u nekom liliju ili dm-u, mozda ih jos uvek negde ima. Lepi su lakovi ove kolekcije.

      Delete
  7. Malo me asocira na Parlez-vous OPI ali svetlija varijanta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas lice, tek sad kad si spemnula skontah :D Ali stvarno lice po baznoj boji.

      Delete
  8. Neobican lak, posebno za ljubiteljke ljubicastih, koje imaju sve sto se moze imati :) Ti imas tako divan ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, narocito za ten <3 Mada je i velika muka, veruj mi :(

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe