Essence - Lily Bloom

22.8.13



Do sad na mom blogu nista viđali Essence lakove. E danas ću da ispravim tu grešku. Predstavljam vam lak Essence Lily BloomEssence je nemački brend, i kod nas se u prodaji može naći u Lilly i DM drogerijama. Kozmetika je dosta pristupačna i solidnog je kvaliteta. Sama pakovanja su uvek lepa i šarena, a ciljana pubilka su im tinejdzerka i mlade devojke koje tek ulaze u beauty svet. Ali kako to uvek biva, i za nas starije se nađe neki komad. Pošto su moja strast lakovi, uvek se zadržim kod njihovog štanda jer male bočice naprosto mame poglede.

Nekada je Essence postojao samo u DM drogerijama, ali je politika uvoznika toliko bila loša, da na kraju nismo imali ništa. I stalna postavka je siromašila, a o posebnim kolekcijama smo mogli samo da sanjamo. Na kraju uvoznik se promenio, i sve je opet došlo na svoje mesto. I dalje nemamo baš sve proizvode, niti svaku kolekciju, ali opet "bolje išta nego ništa". 

Ja kod njih najviše volim njihove limited edition ili trend edition kolekcije. Tu se uvek nađe nešto zanmljivo i vredno pažnje. Te kolekcije su uvek prelepih pakovanja, šarenih štandova, punih svega i svačega. I uvek se zadržim naravno, na lakovima. Kada sam videla na netu slike i najave za ovu kolekciju, poželela sam par lakove. I nadala se da će i ona stići kod nas. Iako je stigla sa 2-3 meseca zakašnjenja, ipak je stigla. 

U pitanju je kolekcija Floral Grunge, koja u svom sastavu ima tri laka različitih finiša. Ja sam sebi kupila Lily Bloom, Grunge Me Tender i Madly Purple.


Lily Bloom je beli lak "pearl" finiša. Iako nisam baš ljubitelj belih lakova, jer sam i sama bela, volim ih ako imaju zanimljiv finiš, šimer, sjaj isl. Zbog oznake "pearl" finiša, sam odlučila da kupim lak. Lak je dobio naziv po cvetu, koji ja lično jako volim, jer moja mama nosi njegovo ime <3


U bočici mi nije delovao ništa posebno, ali nakon mazanja i sušenja lak me je prijatno iznenadio. Boja je čisto bela, sa divnim, sitnim, jedva vidljivim šimerom. Taj šimer se presijava na belo-zlatasto, a pod nekim uglom može da se uhvati i ružičasta nijansa. Baš kao pravi sedef u unutrašnjosti školjke. 

Lak je dosta guste strukture i teže se maže. Skoro je kao kreč. Zbog takve strukture teško se maže i mora pažljivo da se radi. Nije od onih lakova koje možete na brzinu namazati. Prvi sloj je potpuno neravnomeran, drugi takođe. Tek trećim slojem sam uspela da dobijem koliko-toliko ravnomerno obojenu površinu nokta. Pokušala sam i sa jednim tanjim, pa debljim slojem, ali nikako ne ide. Na kraju sam nanela tri tanka sloja, i uspela sam. Suši se nešto sporije, baš zbog količine slojeva. Ali, ako mu date šansu, nakon sušenja imaćete divan lak na noktima. Brzinu sušenja možete poboljšati brzosušećim top coatom. Ja ga na slikama nemam, pa sam lak nije visokog sjaja. 

Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.








Ova kolekcija je u Lilly drogerijama na rasprodaji i mislim da lak košta oko 130,oo din zato što je stigla nova kolekcija "Ticket to Paradise". U DM još uvek stoji Floral Grunge kao glavna ponuda, ali nisam sigurna da li su i kod njih snižene cene. Ako vam se sviđa ovaj lak, sad je pravo vreme da ga uzmete za male pare.

Ja mu sve mane opraštam zarad lepote koja se dobija sa malo strpljenja.

Jel imate neki njihov lak? Ili kao i ja volite njihove LE i TE kolekcija, pa ih s´ nestrpljenjem očekujete?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Divan je! Bas sam cekala postove o ovim lakovima, a sad si me jako obradovala sa informacijom o popustu! :) Bice moj :)
    Prelepo ti stoji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto se tice popusta, procitah da je negde snizeno, a negde jos nije. Kao i to da su sada snizeni i u DM-u. Tako da sad stvarno ne znam da li su ili nisu. Najbolje proveri pre kupovine :(

      Hvala puno, zaista je lep i pored teske formule :)

      Delete
  2. Bas se danas mislim da odem sutra po njega. Definitivno moram da ga uzmem, ako ga jos ima. Prodala si mi jos jedan lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :) Samo ako ti se svidja, onda nije bitno nista vise :)

      Delete
  3. najdraži bijeli lak ikad!!
    essence mi je najdraža marka i baš šteta da ste tek sad iskusili limitirane kolekcije, ako voliš neonce, season of extremes bi ti oduševila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, kod nas mnoge kolekcije nisu stizale, pa skoro godinu dana. A sad jos uvek kasnimo po par meseci. ALi opet bolje i to nego nista.

      Delete
  4. Divan je... Kod mene TE uopšte nešto više ne stižu, i dalje stoji ona Twilight kolekcija i to me baš nervira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta :( Ovo im je jedna od lepsih kolekcija morma priznati koju sam imala prilike da uzivo vidim.

      Delete
  5. Ajoj... Sad su 130? Eto mene sutra u Liliju :) Hvala na obaveštenju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisah gore u komentaru, da se snizenja mesaju :( Negde jeset snizeno negde nije, pa pogledaj pre kupovine. Ili sacekaj par dana, onda bi trebalo da bude snizeno svuda zbog nove kolekcije.

      Delete
  6. Volim bijele lakove, nisam znala da essence ima ovakav u ponudi :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, i jako je lep. Mislim da je ta kolekcija kod vas davno bila i prosla.

      Delete
  7. Nisam ni ja znala za ovaj lak, vidjela sam tu kolekciju po blogovima, ali nisam obratila paznju. A bas trazim neki cisto bijeli lak, ali da nije obican krecasti, nego da ima taj neki shimmer, nesto ipak malcice neobicnije. Sad se samo ne mogu sjetiti jel kod nas ta kolecija vec prosla ili tek treba da dodje, nazalost cini mi se da je bila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj da ih nadjes po korpicama gde strpaju snizene proizvode ili po coskovima. Kod nas tako jos uvek mogu da se nadju neki stari-stari proizvodi. MOzda budes imala srece :)

      Delete
  8. Bas je lep, i lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. Nisam videla da su sniženi u Liliju, ali ionako sam uzela onaj jedan koji me je zanimao. Ovaj mi je delovao lepo u bočici, ali nije za mene. Tebi, s druge strane, lepo stoji bez obzira na to što si i sama bela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ni meni nisu jasni sa snizenjima. Negde jesu snizeni, negde nisu. Sad stvarno ne znam i zbunjena sam. Valjda ce u narednih par dana biti svuda.

      Delete
  10. Ovaj mi je odlican. Htedoh reci da je boja bas po mom ukusu, a onda sam shvatila da to i ne moze da se nazove bojom :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lep je, ali trazi paznje. Pa, da bela u sustini nije boja :) ALi mislim da bi tebi na tvoje nokte savrseno isao.

      Delete
  11. Divno ti stoji. Meni bas uhvatilo neko ludilo za belim lakovima, dva puta zaredom sam mazala krec-beli. Mislim da cu da uzmem ovaj ako ga ugrabim na snizenju. Kapiram da je formula pakao, to je jedino sto ne valja kod belih lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja nemam bas puno belih lakova, mislim dva i ni jedan nije krec-beli. Ovako sa nekim simerom, sjajem mi se mnogo vise svidjaju :) Probaj da ga nadjes, sigurno ga jos ima.

      Delete
  12. Super izgleda na tvojim noktima ali meni bijeli baš ne stoje :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, ali ja sam nesto bas ubedjena da beli lakovi nisu za mene. Mada, misljenja i ukusi se menjaju sa godinama :) Probaj i ti, nikad se ne zna :)

      Delete
  13. Tebi prelepo stoji! Ja baš volim bele lakove. Ono što ne volim je kad se lak sporo suši, to me u staru odbije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ni ja to ne volim, ali nekim lakovima oprastam zbog njihove lepote :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe