Essence - Grunge Me Tender

27.8.13



Grunge Me Tender je od sva tri iz ove kolekcije koje imam, najlepši i prava zvezdica. Mogu slobodno da kažem da je i najlepši u kolekciji. Ovom bojom je Essence izbacio nešto jedinstveno, iako se na prvi pogled ne čini tako.

Boja nije ni zelena ni mint, nego je na granici ove dve nijanse. Da li će biti više mint ili više zelena, zavsi i od tona kože, kao i od osvetljenja. Meni se više sviđa kao zelenkastija varijanta. Na mojim rukama je baš takav, i vuče na toplu nijansu, iako sam ja hladan tip. 

Boja me podseća na sladoled od pistaća, ne znam zašto...

slika sa interneta
Lak ima divan šimer. Jednostavan, neupadljiv, a opet prelep. Čestice se presijavaju na srebrno i belo, i smenjuju se kako pomerate prste. Jasno je vidljiv, što je veliki plus za ovakav lak. Do sad sam uglavnom nailazila na mint lakove krem finiša, ali nisam naišla na neki sa lepim šimerom. Ovaj je ispunio moja očekivanja. 

Na laku piše da je finiš "suede". U lakoholičarskom svetu ovaj finiš se opisuje kao "blago mat sa sitnim, vidljiv šimerom, koji rukama daje luksuzni i elegantni izlged". Kako nisam ljubitelj mat lakova, ja lično ovaj ne svrstavam u tu grupu, jer meni ne izgleda mat. A opet, nema ni visok sjaj, nego baš fin i umeren. 


Što se tiče mazanja, formula je nešto teža za rad. Jako je gust i mogla bih reći krečaste strukture, pa se mora pažljivo i nešto sporije mazati. Prvi sloj je nejednak, ostavlja rupe i ćelava mesta. Drugi deblji sloj to može pokriti, ali tada se dosta sporo suši. Ja sam nanela tri tanka sloja. Sušilo se malo duže, ali znatno kraće nego sa drugim debljim slojem, po kojem sam uspela da ostavim "ulegnuća". Nemam top coat, pa je ovo pravi sjaj i završnica laka.

Sve slike su slikane ne ranom poslepodnevnom suncu.







Lak je izuzetno lep i vrlo zahvalan, što se tiče nijanse. Nadam se da ćete imati prilike da ga kupite, dok ga još ima u prodaji. Ako ne stoje na Essence štandu, pitajte prodavačice gde su proizvodi koji su na sniženju, jer ne stoje u svim radnjama na istom mestu.

Kako vam se sviđa?

Hvala na čitanju.

PS: U DM drogerijama ova kolekcija je još uvek dostupna. Cena lakova je 249,oo din. U Lilly drogerijama stoji na okruglim stalcima.

You Might Also Like

44 comments

  1. Prelepa mi je boja. Mislim da cu da ga kupim ako naletim. Mada me nervra stose sporo susi, to mi je najgore. Uvek zeznem lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za susenje te apsolutno razumem. ALi je ova boja toliko lepa, da joj i to oprastam.

      Delete
  2. I meni je ovaj najljepši iz te kolekcije. Vidjela sam na forumu da imaš dosta Catrice lakova, jedva čekam da napišeš nešto o nekom od njih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam bas dosta, jos se to i prosirilo. Sve danas-sutra, pa nikako. A kako imam uglavnom tamnije nijasne, mislim da cu polako i da krenem sa njima. Dosta je bilo odugovlacenja.

      Delete
  3. Jeste pistacni skroz! ;) Mada ja preferiram kremasti finis, tako bi mi se vise svidjao. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, imamo istu asocijaciju :) Bas je tako zelen :)

      Delete
  4. Predivnoca <3 Sreca pa ga imam pa me neces naterati da kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Dobro je, vec sam pocela da osecam grizu savesti prema tvom novcaniku :)

      Delete
  5. Jako, jako mi se sviđa lakić iako nije boja koju bi inače nosila na svojim noktima! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nisam ni ja mogla da se zamislim da ovim nijansama, pa eto i njih na mojim rukama :)

      Delete
  6. I meni je Grunge najlepsi u kolekciji. Plus je neobican po boji i finisu.

    Jako je lep i koralac, za one koji vole, ali je ipak obican kremasti lak, dok ostali imaju zanimljive finise i simere.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas tako. Ovaj zeleni je totalno neobican, i nije svakodnevan. Razmatrala sam i za taj koralni, ali imam ih dosta, i delovao mi je obicno, pa ga preskocih.

      Delete
  7. Prelepa je boja! Imam slicnu nijansu, pa bi mi bilo previse da gomilam, ali je divan, narocito taj finis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ma ja samo gomilam, kao hrcak :)

      Delete
  8. Predivno :) Inače volim mint boju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I meni je u poslednje vreme omiljena, ali nosim je samo na noktima :)

      Delete
  9. Divan je i mnogo mi se dopada kako si uhvatila taj šimer.

    ReplyDelete
  10. Pa i ovaj je lep.. :)
    I poseban u moru mint lakova.. :)
    Super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista je prelep. Ja nisam ocekivala da bude toliko lep, ali je sva moja ocekivanja prevazisao.

      Delete
  11. Uh...ubijaju me mintaci ;D Nikad dosta i nijedan slican u kolekciji ;)

    Fenomenalan je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I uvek su svi razliciti :) Hvala puno :)

      Delete
  12. Meni je tale prečudovit, trenutno ga nosim na nohtih na nogah. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, na nogicama izgleda divno :)

      Delete
  13. prelep je! od svih iz kolekcije ovaj mi je najlepsi i mislim da cu ga uzeti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je zaista. Jos uvek je dostupan u DM drogerijama po punoj ceni. Bas sam dopisala info u postu.

      Delete
  14. Jao, sad bih pojela sladoled :D. A lak je predivan!

    ReplyDelete
  15. Ovom slicicom sa sladoledom si potpuno potrefila nijansu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali potpuno ista nijansa kao kod pistaca, neverovatno :)

      Delete
  16. Obozavam ovu nijansu!!! Omiljena ovog leta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da svi vole ovu boju ovog leta, iako nam je leto na izmaku uskoro. Bas je bila popularna :)

      Delete
  17. slaba sam na ovakve nijanse pa ni ova nije izuzetak... ćini mi se da već stoljećima nisam bila u dm-u, treba to ispraviti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam nikad bila nesto za ove nijanse, a sad ih imam bas puno. Nekako neplanirano su se nakupili lakove ovih boja :)

      Delete
  18. Jao prelep je! Nekako naginjem ka zelenijim mintacima, ovaj je stvarno poseban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ga nemas odmah po njega, u nekom od dva DM koji imate, sigurno je ostala jedna bocica. Uz tvoj ten mislim da ce ici savrseno.

      Delete
  19. ovaj me je jedini privukao iz te kolekcije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni cudo, znam da su tvoja ljubav plavi i zeleni lakovi :)

      Delete
  20. It looks really like an ice cream! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is green just like an ice cream. Sometimes, whan i have this nail polish, i could it my hands :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe