Catherine Arley 807

18.8.13



807 ne bih mogla svrstati u holo lakove. Mogla bih da ga opišem kao lak sa polu folija završnicom i sitnim, sitnim šimerom, koji ima elemente holo čestica. Iako ovo nije baš najlepši opis laka ikada, ali stvarno jeste takav. 

Boja je zanimljiva i kada sam videla lak ,nisam znala da li ću umeti da ga iznesem. Međutim, kada sam ga namazala jako mi se svideo, i sve njegove prednosti u boji su mi počele da se ređaju ispred očiju. Lak je zlatno-žute nijanse, koja u sebi ima primese hladnih tonova. Iako sam hladni tip, i hladne zlatne nijanse mi mnogo lepše stoje, mogu da nosim 807 baš zbog tog hladnog podtona. 

Šimer u laku je sitan, i vidi se na jakom svetlu. Raznobojan je, ali ja najviše vidim čestice jarko žute, narandzaste, zelene i srebrne nijanse. One se divno uklapaju i još lepše presijavaju. Da je šimer krupniji, mislim da bi lak bio dosta napadan u toj kombinaciji. Ovako ima dozu smirenosti.

Gustina laka je odlična, i dva sloja su sasvim dovoljna za potpunu prekrivenost. Suši se nešto sporije, pa iz tog razloga prvi sloj nanosim tanje, a drugi malo punije. Na slikama nemam top coat, jer lak ima izuzetno visok sjaj nakon sušenja. Iako se posmatrajući bočicu, čini da je lak sedefast, ipak nije tako. Njegova završnica je folija, ne izrazito jaka.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.








Nijansa ovog laka je takva da mislim da bi tamnoputima ili onima sa tamnijim tenom mnogo lepše pristajala. Ali i pored toga mislim da svetliji tipovi, mogu da iznesu ovaj lak sa nekom mirnijom odevnom kombinacijom.

Sa ovim postom sam završila recenzije svih Catherine Arley lakova koje imam. Nadam se da su vam se lakovi svideli i da su vam neke od recenzija bile korisne. Isto tako se nadam da ćete uspeti doći do neke bočice ovih lakova, jer stvarno nisu loši, naročito ako su u pitanju holo lakovi. 

Moji lični favoriti od ove gomilice koju imam su 673 , 800 i 805.

Jel imate i vi favorite među predstavljenim CA lakovima? Jeste li uspeli da dođete do neke bočice? Kako vam se sviđa ovaj 807?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

12 comments

  1. Ja sam više za crvene, ljubičaste, malinaste nijanse pa ovo nije moja boja. Iako jako lijepo izgleda na tvojim noktima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nije bas moja boja, ali je odlican za neko posebno raspolozenje i neke posebne prilike.

      Delete
  2. Jako zanimljiva boja, mada retko nosim ovako nešto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ja retko nosim zlatne nijanse, iako imam par lakova na taj fazon. Mislim da mi ne stoje, jer sam hladan tip, ali nekad mogu da se iznesu.

      Delete
  3. Prethodni mi je mnogo, mnogo lepši, ali super je i ovaj, što da ne, može sigurno lepo da se iskombinuje sa nekim zanimljivim outfit-om

    ReplyDelete
    Replies
    1. 805 je nezamenljiv crni lak. Ali ni ovaj nije los u nekim kombinacijama :)

      Delete
  4. Imam sličnu nijansu Golden Rose-ov lak iz with protein kolekcije i obožavam ga, mislim da su blizanci
    Predivno ti stoji a mogu tek da zamislim kakav je uz tamniji ten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mada mislim da bi uz tamniji ten isao savrseno.

      Delete
  5. Mislim da ti sasvim lepo stoji. Svidja mi se holo simer, dovoljno je sitan i diskretan. Ovo je jedan od retkih zlatnih lakova koji mi se svideo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nisam ni ja velik ljubitelj zlatnih lakova, iako ih imam nekoliko. Tesko je potrefiti pravu zlatnu nijansu uz ten. Ali valja se potruditi pa naci neki shodno svojim ukusom :)

      Delete
  6. Ovaj mi je najlepši od svih do sada definitivno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zlatni lakovi su tvoj fah :) Znam koliko ih volis :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe