Catherine Arley 805

15.8.13



Ostala su mi još dva Cahterine Arley holo laka da vam predstavim. Jedan je u potpunosti holo, dok jedan može da se svrsta u grupu holo lakova sa blažim holo efektom. Odlučila sam da danas to bude pravi dragulj među, ne samo CA holo lakovima, nego među svim holo lakovima koje sam ikad videla. U pitanju je Catherine Arley 805

805 je zaista jedan lep lak. Iako nisam poklonik crnih lakova, ovaj me je oduševio kako sam videla slike na netu, a još više kada sam ga dobila i probala. Iako imam OPI My Private Jet i Zoya Storm, CA 805 je treći koji pripada ovoj grupi, ali nije ni približno sličan bilo prvo bilo drugom laku. Jedino što ima je zajedničko je crna bazna boja.

805 je crni lak sa predivnim holo šimerom. Holo efekat koji se javlja u ovom laku može da obrazuje holo dugu ili da bude rasejani, u zavisnosti od ugla posmatranja i od vrste osvetljenja. Boje koje vidim u ovom šimeru su toplij nijansi: žuta, narandzasta, crvena. U tragovima se vidi zelena i plavo-ljubičasta. Ipak sama holo duga se obrazuje od žutih i narndzastih čestica. Da lak nije crne boje, nego bilo koje druge, sa ovim šimerom ne bi bio interesantan. Ali, kombinacija crne sa toplim holo česticama daje posebnu lepotu ovom laku, neki starinski izgled, mističnost.

Gustina laka je odlična, pa samim tim se lak divno maže. Jedan deblji sloj je sasvim dovoljan, i može da se nosi kao toper preko drugih tamnih lakova. Dva tanja sloja daju potpunu prekrivenost nokta, i tada je lak najlepši. Ja na slikama imam dva sloja, bez top coata.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.







Mislim da ovaj lak odlično stoji svima, bilo na rukama bilo na stopalima, svim tonovima i bojama kože. Jednostavno je prelep.

Kako vam se sviđa?

You Might Also Like

24 comments

  1. Ovaj mi je još ljepši nego prošli, baš je divan, mračan, rockerski :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko ima obicnih nijansi medju CA holo lakovima, ili onih ne preterano interesantnih, tako ima i onih lakova i boja koje su odlicno odradili. Ovo je jedan od tih. Stvarno je izuzetan i jedan od najlepsih holo lakova koje sam ikad videla.

      Delete
  2. Kako mi se neće sviđati?! :D Fakat je vrh!

    ReplyDelete
  3. Ovo je skroz moj fazon ;) Iako volim girly nijanse na noktima, kada dodje hladnije vreme volim i tamne nijanse ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ne moze da ne izgleda dobro na noktima. Predivan je.

      Delete
  4. Baš je zanimljiv, super je što izgleda skroz različito iz različitih uglvoa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je njegova car. Meni je odlican lak.

      Delete
  5. Ovo je zaista dragulj. Predivan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je tvoja boja, i bas nekako ide uz tebe. Znala sam da ce ti se svideti, isto kao i meni. Hvala puno :)

      Delete
  6. Savrsenstvo od laka! Predivan je! :)

    ReplyDelete
  7. ovaj mi je najbolji od predstavljenih Catherine Arley lakova, baš bih ga voljela imati. tako je svestran, na jednoj fotki mi čak malo djeluje kao teksturac :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj lak stvarno vredi imati, jer je prelep. Tako jednostavan, a opet prelep.

      Delete
  8. Sjajno izgleda, baš ima neki šmek!

    ReplyDelete
  9. Nisam ni ja neka ljubiteljica crnih lakova, ali ovaj stvarno dobro izgleda!:D
    Holo efekt mu daje tu neku nosivost.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Zaista je jako lep. Ovakav crni holo davno nisam videla.

      Delete
  10. Replies
    1. bas to. Najlepsi od svih crnih.

      Delete
  11. I need a black holo too :). This one looks super pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. If u dont have any, try to find this one. One black good holo is enough for collection.

      Delete
  12. krasan je, i baš mi je drago da je našao mjesto i u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe