Catherine Arley 673

8.8.13

Sada ćete pomisliti "Jao, evo ga još jedan ljubičasti lak". Ali ovo je ljubičasti lak sa holo efektom. Naravno još jedan. Ne vredi, volim ljubičaste lakove pa to je. Na redu je Catherine Arley 673.


673 je jedan prelepi ljubičasti holo lak. Da vam nisam ranije predstavila Zoya Auroru, verujem da bi vam ovaj lak bio odušvljenje. Iako je boja među holo lakovima već viđena, 673 ima mnogo toga lepog da ponudi i stvarno je vredan pažnje. 

Lak je jedna prava ljubičasta boja, bez primese plave ili crvene. Ono što bi neko nazvao šljiva ljubičasta nijansa. Holo čestice su raznobojne i guste. Nisu mnogo raštrkane, nego na suncu i jakoj svetlosti se vidi da obrazuju linearnu holo dugu. Pod nekim uglom holo efekat ume da se vidi kao raštrkani, ali da bi to primetili morate da okrećete šake pa da se pojavi u nekom položaju. Boje koje se vide u toj dugi su žuta, narandzasta, roza, plava i ljubičasta.

Konačno smo došli do gušće polovine CA lakova koje ja imam. Ovaj lak je odlične gustine i dva sloja je ono što je potrebno za potpuno prekrivanje. Bela linija nokta se ne vidi. Nije redak kao prethodni, pa ga ne bih preporučila za mazanje preko nekog drugog laka. Ovako dva sloja pokazuju punu njegovu lepotu. Divno se maže, i dosta brzo suši. Ja na slikama nemam top coat, nego je ovo samostalni sjaj laka.

Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.








Kao što vidite na slikama, i kao što sam vam obećala, koliko god se činio istim za Zoya Aurorom - nije tako. Uradiću i poređenje ova dva laka, a možda ubacim i OPI DS Extravagnace kao treću varijantu.

Kako vam se čini ovaj lak? Jel vas podseća na Zoya Auroru? Nadam se da vam se svideo ovaj "još jedan ljubičasti".

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Mnogo, mnogo je lep, a i ljubičastih lakova nikad dosta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bas tako, ljubicastih lakova nikad dosta :)

      Delete
  2. jao, kako je lep! fantastičan!

    ReplyDelete
  3. Obožavam ljubičaste lakove !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih najvise volim, jer se svaka nijansa ljubicaste odlicno uklapa u moj ten :)

      Delete
  4. Prelepi letnji sljokicavac. :)

    ReplyDelete
  5. Nikad me nisu privlacili holo lakovi, ali ovaj je stvarno predivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj ljubicasti je stvarno poseban :)

      Delete
  6. Zelo je lep, tudi jaz ga imam. :)

    ReplyDelete
  7. krasan je, ima mjesto i u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je jako lep. Bas mi je drago da ga jos neko ima i da deli odusevljenje sa mnom :)

      Delete
  8. Meni je lepsi od Aurore, cini mi se da je simer finiji i bazna boja punija. Ljubicastih, naravno, nikad dosta u kolekciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako bih poredila Auroru i 673, ovaj mi je uistinu lepsi. ALi ljubicasti, je ljubicasti lak <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe