Catherine Arley 670

7.8.13


Danas nastavljam sa Catherine Arley holo lakovima. Idući čiju ću recenziju uraditi je lak pod rednim brojem 670.

Još jedan CA holo lak u nizu onih koje bih ja nazvala "holo toperima". Lak je prelepe svetlo roza boje, skoro bele. Pre bih ovu boju opisala kao srebrno-roza, sa dosta bele u sebi. Holo čestice koje se javljaju u laku su uglavnom svetlijih nijansi. Vidi se bela, žuta, narandzasta, svetlo zelena i svetlo plava. Ova poslednja je jedva vidljiva ali je tu. Holo efekat je linearan i jasno izražen.

Lak je dosta redak, možda najređi od svih koje imam. Prvi sloj je skoro pa providan, isto kao da nanosite samo sjaj za nokte. Dobije se lepo holo efekat na golom noktu. Tri sloja su ono što ovaj lak zahteva za potpunu pokrivenost nokta. Jako pažljivo oko može da i posle tri sloja vidi belu liniju nokta.

Ja na slikama imam tri sloja i sve slike su napravljene na prepodnevnom suncu. Tada je prava nijansa laka došla do izražaja.







Boja je jako nežna. I ako bi neki ovu nijansu svrstali isključivo u lakove za beo ten, ja ne mislim tako. Mislim da bi ovaj lak ovako svetao odlično stajao i na taman ten, čineći ruke nežnijim i mlađim.

Kako se vama sviđa? Jeste li se dokopali nekog svog primerka Catherine Arley holo laka?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Boja mi je stvarno prelepa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bas je nezan.

      Delete
  2. Baš je lepa bojica, holo efekat je savršen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda i najjaci holo efekat u ovim lakovima je kod 670. Lep je ali kao sto rece Caja, mislim da bi preko nekog drugog pink laka bio sjajan.

      Delete
  3. Lep, ali svetlo je to za mene najstrašnije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sam jos svetla kao i ti :) Mada nije lose toliko koliko ti se cini :)

      Delete
  4. Mislim da bi izgledao mnogo dobro preko neke hot pink nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To i ja mislim. Ovako je lep, nezan i svetao. Kad bi isao preko jarke pink, bio bi "bombastican".

      Delete
  5. Slazem se sa Vedranom :D Ovako je pomalo svetao...

    ReplyDelete
  6. Followed back <3 157!
    Keep in touch!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ajme, meni je predivan :) zašto nema toga kod nas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ni kod nas. A stvarno steta. Prosetaj po nekoj pijaci gde imaju tezge sa kozmetikom, ili poseti male parfemerije koje drzi npr. GR, Flormar, Constance Caroll isl. Mozda ih tamo ima.

      Delete
  8. predivan! ovakvu roze bih nosila bez dileme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem, zato sto je bliza srebrno-beloj nijansi, koje jesu tvoje boje :) Mislim da bi na tvoj ten isao odlicno.

      Delete
  9. This one is so delicate! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a little bit lighter color, but still it is very nice :)

      Delete
  10. Baš je nežan... I super ide uz plavušice :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe