Catherine Arley 667

3.8.13



Drugi CA holo lak koji imam je označen pod brojem 667Da ne bude zabune, u nedostatku inspiracije, prve naslovne slike sam samo obradila u programu za obradu fotografija. Boja laka na ovim prvi slikama nije verna, kao ni holo efekat.

CA 667 je svetlo sivi holo lak. Isto kao i kod prethodnika, i ovaj je dosta retke formule i svetle boje. Ponekad na jakom suncu se čini kao da je proziran sa holo efektom. Tako da jedan sloj može da se koristi preko drugih lakova, ne samo sive boje, nego i nekih totalno nesrodnih nijansi. Sigurna sam da će se dobiti nešto totalno unikatno. Jako lepo se maže i suši solidnom brzinom.

Sa dva sloja laka, kod mene se i dalje vidi bela linija nokta. Sa tri je to dosta pokriveno, ali je i dalje primetna. Ja na slikama imam tri sloja. Holo čestice su u svim nijansama i obrazuju lineranu holo dugu. Ali nekako boje koje se najviše vide su žuta, narandzasta i sivkasto-zelena. Holo efekat je dosta izražen, ali je najprimetniji na ranom posledponevnom suncu. Probala sam da ga slikam pre podne ili kasno posle podne, ali sunce i ova nijansa tad nisu sarađivali. U prvom slučaju je ispadao beo lak, a u drugom mrtvo siv. Što ovaj lak nikako nije. Tek kad sam ga slikala oko 14h, po najjačem suncu, dobila sam nijansu kao u bočici i pravi efekat koji ovaj lak nudi.








Svi CA holo lakovi su prilično isti, razlikuju se malo po gustini formule i broju potrebnih slojeva. Način mazanja i četkica su kod svih lakova isti, holo efekat se razlikuje u nijansama i izraženosti. S´ toga nema mnogo da se piše o svakom laku posebno. Ali, svaki od ovih koji imam je dobar.

Kako se vama sviđa ova nijansa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

26 comments

  1. Meni se sviđa, za jesen i zimu mi je fenomenalna boja :) Jel imaš tri sloja na fotkama? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da imam tri sloja. Sad vidim da nisam napisala, pa odoh to da ubacim u tekst :) Hvala :)

      Delete
  2. Hi what a cute nice blog honey you have.....My name si Marie I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC bloglovin
    Let me know I will ollow back as always! Love Marie.
    www.mariezamboli.com

    ReplyDelete
  3. Jako lijep, čim su šljokice, kod mene se ne može pogriješiti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ja vise volim sljokice kod lakova nego kreme.

      Delete
  4. Ovaj deluje lepo i baš je po mom ukusu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je bas lak za tebe, tvoja nijansa :)

      Delete
  5. Ja imam vrlo sličan upravo na noktima ... prelijepo izgleda na suncu ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunce i holo lakovi - najbolji prijatelji :)

      Delete
  6. Replies
    1. Mnogo je lep, ali jos neki lepsi tek dolaze :)

      Delete
  7. Holo lakići su presuper...i po ljeti i po zimi(ma, sva godišnja doba) :D
    Ova nijanse je baš zgodnička!




    http://deedeecro.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ih vise volim leti zbog sunca :) Pratimo se ;)

      Delete
  8. so sweet :) maybe can we follow each other?let me know <3 http://exality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ovog imam i sama, skroz mi je ok, rado ga nosim :D

    ReplyDelete
  10. Lep je, kao grafitna zavesa. Podseca na Flormar 392 i mogao bi da se nanese u jednom sloju preko nekog drugog laka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi bio prelep preko nekog sivog krem laka :)

      Delete
  11. Replies
    1. Its very interestig. Grey color is very grateful for holo nail polishes.

      Delete
  12. ovaj lak je baš jedinstven, nisam videla ništa slično,fantazija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izuzetno je lep, i sada jedini sivi lak u mojoj kolekciji :) Bas zato sto je holo, je i ostao :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe