Catherine Arley 666

2.8.13



U prošlom postu sam najavila da ću uraditi recenzije svih Catherine Arley lakova koje imam. Imam ih deset i svi su holo lakovi. Danas vam predstavljam prvi i to je Catherine Arley 666.

Catherine Arley lakove sam dobila u svojoj prvoj razmeni, još pre dve godine. Tada nisam imala blog, ali na forumu Ana.rs stupila sam u kontakt sa jednom divnom devojkom i predložila joj da uradimo razmenu. Na moju veliki sreću ona je pristala i obe smo bile oduševljene. Ta devojka je divna Nina i ima blog Women´s Temptation. Ja sam njoj napisala šta želim i ona meni, pa smo se bacile u nabavku. Kako ja tad nisam imala blog, nisam ni slikala paketić. Ali uz divne lakove, sam dobila i prelepu čokoladu koju sam naravno odmah pojela. A kako je njen paketić izgledao i šta je ona dobila od mene možete videti ovde

Ja sam dobila ovu divnu gomilicu, čokoladu i divnu čestitku. 



Catherine Arley je turska marka lakova i ceo njihov asortiman možete videti na njihovom sajtu: Catherine Arley. U Beogradu ih nisam viđala, ali sam sigurna da negde u nekim manjim parfemerijama i pijacama može da se nađe neki primerak ovo laka. Da li će biti običan lak ili holo, zavisi od vaše sreće. Takođe ne znam da li postoji mogućnost online porudzbine sa isporukom za Srbiju.

Na sajtu piše da su ovi lakovi 3 Free lakovi, nemaju: formaldehid, dbp i toluen. Ja ću napisati svoje utiske o holgrafskim lakovima, jer samo njih imam. 

CA lakovi nemaju imena. Označeni su brojevima. Lak se jako lepo maže, jer su im formule nešto tanje. U zavisnosti od boje nekad je potrebno i do tri sloja. Četkica je nešto uža, ali jako lepog oblika, te lak bukvalno klizi po noktu. 


Što se tiče laka CA 666, za njega važi sve što sam navela u prethodnom pasusu. Lak je roza boje, jednostavne roza. Na prvi pogled liči na China Glaze Tickle My Triangle. I mogu se smtrati da su dupeii. Kako je u pitanju holo lak, zastupljen je holo šimer u svim bojama. Holo efekat koji se javlja je linearan u vidu prave holo duge.

Lak je nešto ređe strukture i kao takav može da posluži kao top coat preko drugih lakova sličnih nijansi. Ja na noktima imam tri sloja. Sa dva sloja se i dalje vidi bela linija nokta. Sa tri je mnogo manje vidljiva, pa ga ja tako nanosim. Lak se dosta brzo suši, pa ova tri sloja ne predstavljaju problem. Top coat nisam koristila preko ovih lakova, jer im nije potreban. Sama završnica je izuzetno visokog sjaja, pa bi top coat bio suvišan, sem ako nemate živaca da ipak čekate da se treći sloj osuši.

Nisu nešto posebno trajni, jer već drugog dana se pojavljuje bela linija. Ali to je zajednički problem svih holo lakova, ne samo CA. Ako želite da produžite trajnost laka možete nakon dva sloja CA 666 naneti jedan sloj top coata, pa onda još jedan sloj laka.

Sve slike su napravljene po poslepodnevnom suncu. 








Pošto nisam znala kojim redom da krenem da ih predstavljam, odlučila sam se da to bude po njihovim brojčanim oznakama. Tako da je ovaj bio prvi. 

Ako negde naletite na ove lakove, ne verujem da su mnogo skupi, uzmite neki. Nećete se pokajati jer stvarno nisu loši. Ne znam kakvi su im klasični lakovi, ali ovi holo su me pozitivno iznenadili i srećna sam što ih imam.

Kako vam se sviđa? Da li imate neki CA holo lak? Jel znate možda gde u Beogradu imaju da se kupe?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. stvarno je divan lak, i predivne su nijanse rozo/ljubicaste na prvoj slici.

    ReplyDelete
  2. Odličan je, sada sve više ima tih 3free lakova i to je sjajno!

    ReplyDelete
  3. Bas ti lepo stoji ova nijansa, a i efekat je super. :)
    Bice ovo zanimljiva serija postova. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Taman za svaki dan po jedan :)

      Delete
  4. Ohoho, da li to vidim 800 među njima? Njega jedva čekam. Hvala ti što si ih slikala tako da im se vide oznake na etiketi pa znam šta koliko željno da iščekujem :D Preračunata u dinare, njihova cena kod proizvođača je 100 dinara, što je smešno za ovako slatke lakove, posebno ako su 3-free.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelep je 800, meni jedan od omiljenih iz ove grupe. Nema na cemu Cajo ;)

      Delete
  5. Prelijep lak , i jedva čekam da vidim i ostale. Nažalost, toga nema kod mene :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nema ni kod nas, bar ja nisam naletala na njih. ALi sam morala da se snadjem da dodjem do nekih primeraka.

      Delete
  6. krasan je! odlična ideja da isprobaš sve holografske lakiće po ljeti, nokti će uvijek biti zapaženi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Leto i jeste pravo vreme za njih :)

      Delete
  7. Divan je! Poneki CA lak se moze naci na Kalenicu, po ceni od 100 dinara :) Nemamo nijednu tezgu na kojoj se bas kozmetika prodaje, tako da mora da se trazi kod onih svastara. Mozda je na drugim pijacama bolja situacija. Pitala sam pre neki dan na forumu, ali nije stigao odgovor :) Vrlo fin simer imaju holo lakovi. Ako budem imala srece da naletim na neki od njih, obavezno kupujem, cak i ovaj roze mi se mnogo dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi su jako lepi, a jos ako je ta cena to je oda stvarno dzabe. Ako naletis uzmi obavezno :)

      Delete
  8. Ja sam i dalje fascinirana gomilicom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gomilica je bas slatka :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe