Zoya - Blaze

30.7.13



I danas još jedna Zoya. Što bi rekla moja najdraža Shine Eye "baš sam efikasna". Ali šta da radim, drži me manija pisanja, lakiranja notkiju svaki dan drugom bojom, fotografisanja svega i svačega, pokušavanja da oplemenim terasu nečim zelenim... I tako...

Upoznajte se sa Zoya Blaze lakom.

Ovo je treći i poslednji Zoya lak koji sam uzela iz Ornate kolekcije. Pored Aurore, za Blaze sam bila sigurna da ga uzimam i na slepo, jer me je crvena boja sa ovoliko raznobojnim shimmerom oduševila. I nisam pogrešila. Zaljubila sam se na prvi pogled u bočicu. 

Što rekla koleginica Caja na svom blogu, ovaj lak stvarno podseća na dzem od malina, posut divnim sećerom u prahu u raznobojnim česticama. Mada, kad god pogledam ruke, nokte ili bočicu ja uvek vidim samo lolipop, a da ni sama ne znam zašto. Iako nisu prava asocijacija, meni se uvek stvori gomila lolipopova u mislima. Rekoh već, da mnogo toga povezujem sa hranom... Možda zato što je ovaj lak po meni jedan veseo i vedar lak.


Boja laka je prava malina/jagoda crvena. Nema nikakve primese ni plave ni narandzaste u sebi. Prava crvena boja. Da nema ovako divan holo šimer, mislim da ne bi bio mnogo interesantan. Ali ovaj šimer ga izdvaja od gomile sličnih lakova. Raznobojan je i kao takav daje raštrkani holo efekat. Iako se zbog crvene bazne boje čini da najviše ima narandzastog, crvenog i roza šimera, ipak se vidi da ima i belog, žutog, plavog i zelenog.



Lak se jako lepo maže. Prvi sloj može kao toper preko sličnih crvenih lakova. Sa debljim drugim slojem dobija se puna pokrivenost. I pored toga ja i kod ovog laka nanosim tri jako tanka sloja. Sušenje je isto srednjom brzinom. I na kraju se dobija visok sjaj. Ja na slikama nemam top coat. 

Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.









Lak je jednostavno prelep. Ne postoji pravo vreme za njega, jer je njegovo vreme uvek i sada. Možete ga nositi bilo kad i bilo gde, jer je vanvremenski i uvek podiže raspoloženje. Nadam se da sam vas ovim ubedila da ga udomite što pre.

Kako vam se sviđa? I jesam požurila malo sa sva tri, ali zato što smatram da je ovo idealna kolekcija za leto i sunce, pa da uživate u njihovim lepotama.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. Kako se divno sija, bila sam ubeđena da imaš TC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam top coat, mada sam i ja pre mazanja mislila da ce mi trebati. Ali su uspeli da ga naprave tako da uopste nije potreban tc i da se fenomenalno sija kad se osusi.

      Delete
  2. Jao Jelena, ubijaš me s ovim Zoyama, nadam se da si dovoljno daleko da ti ih ne otmem :))

    Predivna Blaze, moj favorit !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, pa na neki nacin i nisam daleko, jer autoputem brzo dodjes do Beograda :) A onda krenes u kriminalni pohod trazenja mojiih lakova :)

      Jeste, jako je lepa.

      Delete
  3. Jao, jao, jao! ♥ Ovaj je prelijep!!! ♥

    ReplyDelete
  4. Dobro si rekla da je uvek pravo vreme za ovaj lak.
    Predivnoća jedna prelepa.

    ReplyDelete
  5. predivan je lak (kao i većina iz kolekcije :) i stvarno izgleda dobro tokom cijele godine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste prelep, moze kad god da se nosi i to je njegova car.

      Delete
  6. Jaooo kako je divan, ubijas me ovim lakovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini, ali sta da radim :) Moram da podelim odusevljenje sa svetom :)

      Delete
  7. imam i njega i Blaze i Storm, obožavam, ne znam koji mi je ljepši od kojeg! :)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Samo da ga pojedes uz malo slaga i casu hladne vode :)

      Delete
  9. Replies
    1. Eh, nama trebaju svi lakovi ovog sveta :)

      Delete
  10. Presladak... u svakom smislu :D

    ReplyDelete
  11. Malinica bobica, bas me podsetio na neko bobicasto voce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, mada mene i dalje podseca na lolipop :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe