Noviteti - Jun ´13.

1.7.13



Baš sam juče konstatovala da je već pola godine prošlo. A kad i gde, ne znam. Kad se osvrnem i pogledam iza sebe kao da sam juče jela mimoza salatu za doček Nove Godine. Ne znam kako kome, ali se iskreno nadam da će druga polovina godine za mene lično biti mnogo bolja i lepša.

Kao i obično ni ovaj mesec nisam ostala imuna na svoje zahteve, prohteve, želje, terapije... Pa sam se u magnovenju češće hvatala za novčanik nego inače. Rezlutat tome je gomila novih lakova kod mene.


Pa da krenemo redom...

Kompanija Golden Rose je izbacila novu kolekciju lakova, u skladu sa svetskim trendom. Texture lakove u Holiday kolekciji. Ja sam od divnih devojaka iz Parfimerije Kristabell dobila lak pod brojem 63. Divna bebi roza boja. Hvala vam drage devojke puno.



Sa promenom uvoznika promenila se i politika nabavke Essence kozmetike i kod nas. Konačno su štandovi puni i počeli smo dobijati njihove Limited i Trend Editions kolekcije koje su jako lepe i zanimljive. Lakovi u ovim kolekcijama su uglavnom jako lepi, neobični, ne mogu se naći u stalnoj postavci i prelepih pakovanja. Posle dugo vremena uzela sam tri njihova laka iz posledenje kolekcije koja se može naći i kod nas sada.



Catrice lakovi koje sam početkom juna dobila od moje divne Ane. Shvatila sam da imam dosta Catrice lakova, a nikad ni jednu recenziju o njima nisam napravila. Tu grešku moram što pre ispraviti.



Gomile novih China Glaze neon lakova čije ste recenzije već videli tokom prošlog meseca. Naknadno sam dokupila još dva Shell-o i Son of a Peach, pa vas njihovo predstavljanje uskoro očekuje.





Jedan Essie lak je ponovo našao put do mene. Ova boje nema u stalnoj postavci, ali mislim da se još uvek može naći u Nail Line-u, među njihovim zalihama.



U Ultra Sun-u su konačno stigle nove kolekcije Zoya lakova. Neke sam želela još od zimus i konačno sam došla do njih.



Posle Zoye, na red je došao i OPI sa lakovima kojima sam se oduševila. Dva divna rariteta, moje dve nove ljubavi LS lakovi...



I na kraju prelepi Dior lak, koji je deo iste kolekcije kao i prethodno kupljeni Diablotine i Delice.


Sve u svemu nije loše. Zadovoljna sam svojim kupovinama. Da citiram moju divnu Anu, u čijim rečima će se mnoge pronaći i prepoznati:

"Mala OPI družina je vremenom počela da se dosađuje pa je u društvo pozvala malu družinu China Glaze-a... Vremenom su se svi mnogo dobro upoznali i shvatili da ne bi bilo loše da malo prošire ekipu, pa su u društvo pozvali i čuvenu Essie ekipu... Družili se oni tako, lepo se slagali nego ih onda spopale kolektivne bube i kolektivni pošandrc, pa su rešili da naprave ogromnu žurku gde su pozvali čitavu ekipu High End lakića...Kakva je to super žurka bila...

Sto je najluđe i dalje traje... Ekipa u proširenom sastavu je već krenula da mozga kome sad da šalje pozivnice, a njihova gazdarica se od njihovog druženja za glavu hvata kad je novčanik već ispustila iz ruku."

Da li ste i vi imali uspešne kupovine?

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDE . Ili klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:


You Might Also Like

41 comments

  1. hehehehe...izgleda da su pozivnice na zurku dobile divne Zoye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, Anci, Anci :) Stigose i Zoya drugari. Blago svima njima zajedno :)

      Delete
  2. Divni noviteti :) Zoye posebno!

    ReplyDelete
  3. Predivni lakovi. Posebno CG i Zoye :))

    ReplyDelete
  4. Predivni noviteti. Ja se uvek setim tebe kad preturam po lakovima pa naletim na Essie SS. Uvek se pitam sto ga nisi htela, drago mi je da ga imas opet jer je divan :D I nema ga vise ni u NL, slala sam im mail pre neki dan jer sam htela jos jednu bocicu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) SS mi se nesto ranije nije svidjao, i onda sam dobila napad za njim pa sam morala po bilo koju cenu da ga nadjem. Izgleda da sam imala srece u NL sto se tice njega :)

      Delete
  5. odlični ulovi!! da li ikad kupuješ po punoj cijeni OPI ili Essie? I da li je kod tebe China Glaze dostupan? Ova CG kolekcija me privlači k'o nikad do sad, svaki lak ljepši od drugog :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Kupim ponekad po punoj ceni, ako je u pitanju jedan komad. Jer dok platim njega, platim postarinu, to me dodje 200 din jeftinije a moram da se jurcam sa kuririma. Ako kupujem vise komada, onda idem preko NL, jer se dosta ustedi. Takodje se cesto organizujem sa jos 1-2 devojke pa kupimo sve na jedan paket i podelimo postarinu :)

      CG je dostupan u Beogradu konacno. Tako da sad mogu bez problema da odem i da odaberem nijanse koje zelim :)

      Delete
  6. Golden rose, china glaze nijanse i essie su mi najljepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, svi su divni :) Za Essie mi je posebno drago sto sam ispravila ucinjenu nepravdu i uspela ponovo da dodjem do njega.

      Delete
  7. fantastičan mesec, bar po lakovima, a verujem da će i druga polovina godine krenuti na bolje!
    dosta sličnih noviteta imamo, ja ću moje danas da uslikam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Znam da smo nas dve skoro uvek tu sa novitetima :)
      Bice bolje, jednostavno mora <3

      Delete
  8. Ja ne znam sta je lepse od cega! Bas odlican izbor noivteta :)

    ReplyDelete
  9. Prelepi noviteti :) China Glaze mi se posebno sviđaju.

    ReplyDelete
  10. Stvarno si se lepo ponovila.. :) Zoye su savrsene, OPIci isto, i Essence me bas zanima, pogotovo beli i mint.. Jedva cekam swatcheve i utiske. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Uskoro krecu Zoya lakovi, jer nisam mogla da izdrzima da ih ne krenem odmah mackati :)

      Delete
  11. Lepi i veseli noviteti. Hajd' da druga polovina godine bude lepa i vesela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Bice bolje, jednostavno mora <3

      Delete
  12. Sjajni noviteti,bas su vesele boje :)

    ReplyDelete
  13. Ovaj Dior zelim odavno. Super ulov !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pozuri za Dior, jer je LE.

      Delete
  14. Imam jedino Dior Spring Ball, predivno sve, a posebno Zoye <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam se Zoyama radovala kao malo dete i nisam mogla da ih docekam. Sad su nam konacno dostupne bez cimanja :)

      Delete
  15. prelepi noviteti :) nadam se boljoj drugoj polovini 2013.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I ja se nadam.

      Delete
  16. Predivni su ti svi lakovi, posebno China Glaze i OPI, te Golden Rose. Morati ću potražiti tu GR kolekciju kod nas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Potrazi ih, jer su GR iz ove kolekcije predivni.

      Delete
  17. Divni su svi lakici :) China Glaze najbolji :)
    Nadam se da ces i ti biti odusevljena GR #63 koliko i ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mislim da ce mi se GR svideti, jer i po tvojim slikama je savrsen.

      Delete
  18. Ti China Glaze so na moji WL, upam, da se kmalu znajdejo v moji zbirki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se i ja da ces ih pronaci brzo, dok je leto, jer je to pravo vreme za njih. Odlicni su za sunce.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe