Lakoholisanje u kafani...

22.7.13



Pre nekoliko dana, tačnije 10.07.2013. okupilo se nekoliko nas lakoholičara... i imalo jedno divno veče sa svim onim istomišljenicima i zaljubljenicima u ovaj hobi. Uživali smo u tih par sati, bez bojazni da će nas neko od naših bližnjih ismejavati, gledati podrugljivo ili možda sa onim "ti-nisi-normalna" pogledom...

Sećate se mog posta o prvom susretu OPI-holičarki - ovde. E pa tradicija se nastavila, sa nekim manjim izmenama. Sada to više nije susret nazvan po OPI lakovima, jer su se ostali lakići osećali strašno uvređeno što im ime nije pomenuto. Pa samo tako odlučile da se jednostavno ovakvi naši susreti zovu "Lakoholisanje". Iako je ovo moj drugi fotoaparatom zabeležen susret, nije i drugi kojem sam prisustvovala. Bilo ih je još, ali neke nisam slikala, a na neke nisam bila u mogućnosti da odem. Ali ko god dođe, i kad god se dođe u ovo naše malo "ludo" društvo, je uvek dobrodošao.

Ovo kafanisanje nije rezervisano samo za nas blogere, nego dolaze i druge devojke koje jednostavno vole lakove,  imaju taj hobi i poseduju zavidan broj staklenih bočica. Tako bih ovom prilikom pozdravila Marry i Caju, još dve blogerke koje su bile prisutne, ali i Anu, Rene, Jipi, Frenzy, Sophie i Zmaju koje nemaju blog, ali bi im svako pozavideo na kolekciji i znanju.

A kako smo se mi provele to veče, možete videti na slikama. Od lakova su bili prisutni Don Juan, Golden Rose, Flormar, China Glaze, Zoya, Essie, OPI, Dior, Chanel, YSL... I svi su se lepo družili...









Prvi put na lakoholisanju i ogromna grupica Zoya lakova. Vidi se da obožavamo ove lakove i da smo jedva čekale da se pojave u Srbiji...


Neseser koji skriva prelepe Chanel, Dior i YSL bočice...


Ogroman OPI skidač laka za nokte...


... i jedan usamljeni Sally Hansen lakić...


Kao i uvek lakovi su se probali na papirima, rukama, rozetnama...






Ovo druženje smo mogli nazvati i Alkoholisanje, jer kakva je to kaVana bez alkohola...



A iza nas je ostala gomila iskorišćenih tufera po svakom ćošku, kao po običaju...



Veliko hvala kafiću Blaznavac (Kneginje Ljubice 18, Beograd) na strpljenju, stolovima, stolicama i divnim konobarima.



Posle ovakvih susreta ono na šta uvek možete da računate jeste skori odlazak u šoping, pražnjenje novčanika i nabavke novih ljubimaca. Ali i pored vriske mog novčanika, jer uvek ali uvek posle lakoholisanja nađem neki novi lak koji mi BAŠ SAD treba, volim ova naša druženja, i nadam se da će ih vremenom biti više.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

40 comments

  1. Bas vam je bilo lepo :) A gde maju da se kupe Zoya lakovi? I kakve su im odprilike cene?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je super :)

      Zoya lakove mozes kupiti u Ultra Sun-u na Novom Beogradu (Gandijeva 99v), a cena je oko 600 din, dok su oni iz Pixie kolekcije oko 700 din. Evo i njihov sajt: http://www.solarijum.com/

      Delete
  2. Odlično, da barem vidimo i tko je tamo sve bio :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Devojke obicno vole da sakriju lice, pa sam i to ispostovala :) Ali bilo je super.

      Delete
  3. Bilo je divno i sličice su sjajne. Moram te ispraviti jer Marry nije bila tada, ali se nadam da ćeš okačiti u nekom momentu i sličice sa kafenisanja (za razliku od ovog kafAnisanja ;D) kome jeste prisustvovala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je odlicno, kao i uvek :) Ja sam totalno pomesala i bila sam ubedjena da je i Marry bila u kafani.

      Sto se tice slika sa te brzinske kafice, nemam ih na zalost, jer mi kamera na mobilnom ne radi kako treba, pa su sve slicice ispale jako mutne, sa duplim otiskom i nema sanse ni da pokusam da ih sredim nekako. Tako da ostajem bez tih slika :(

      Delete
    2. šmrc, taj skup sam preskočila!

      Delete
    3. Bice ih jos puno, pa cemo se nalaziti kad i ti dodjes. Samo ne smes uvek tako da jurcas kad svratis u Beograd :D

      Delete
    4. Meri je bila na kafenisanju. Bice prilike i za kafanisanje. :D U svakom slucaju super mi je bilo sa vama. :) Nisam stigla da ti pohvalim nokte. Lak ti je bio savrsen!

      Delete
    5. Hvala za nokte. Cuveni Chanel Azure <3 Bice prilika naravno, samo da se otkravimo :)

      Delete
    6. Šteta što sličice sa kafenisanja nisu uspele, ali eto nam povoda da se opet okupimo :D

      Delete
  4. Pravi lakovski tulum !!

    Da sam bliže, odmah bih se priključila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravi! Nikad se ne zna, mozda se organizuje neki nas "Balkanski", pa svi nagrnemo :)

      Delete
  5. Jao što vam je lepo! Drago mi je da se niste opijale samo lakovima :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je bas lepo, toliko da ni alkohol nije izostao :) Ali ipak smo vise bile opijene lakovima, nego picem ;)

      Delete
  6. Ovo baš deluje kao super druženje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilo je bas lepo, mada u drustvo uvek primamo i one koje nisu striktni zaljubljenici u lakove :)

      Delete
  7. baš vam je lijepo! nadam se da se niste nadisale lakova i da ste popunile wishliste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo se nadisali, ali smo zato popunili liste. Novcanici samo placu :)

      Delete
  8. Kakvo druzenje :)) bas pravi nail polish party :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravi :) Nadam se da ce ovo prerasti i u make up druzenja :)

      Delete
  9. Predivno je bilo druzenje i fotografije su odlicne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko me je aparat namucio to vece, mislila sam da necu imati 3-4 cestite slike. Kad ono... Odlicno smo se provele. Mogla bi cesce da dolazis na ovakve okupe ;)

      Delete
    2. Bicu redovnija :)

      Delete
  10. Divne slike, žao mi je što nisam bila u prilici da navratim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drugi put ces doci, znas da se uvek lepo organizujemo ;)

      Delete
  11. Blaznavac <3 ! Divno druzenje,steta sto me niste zvale ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo je bilo nesto na brzinu totalnu, ali iduci put ce biti vec siri pozivi. Problem je jednostavno uklopiti tako da svima odgovara. ALi valjda cemo i to prevazici :)

      Delete
  12. Predivno druzenje :)

    Imala sam priliku da prisustvujem kafenisanju i moram da priznam da je bilo sjajno iskustvo upoznati devojke koje pratim i koje strastveno vole lakice kao i ja :)

    Bas sam se rastuzila kad sam procitala u komentarima da nema slicica sa kafenisanja kojem sam prisustvovala :( Smrc :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zalost, slike su stvarno bile lose i takve nisam mogla da ih okacim na blog. Bice jos prilika, pa cemo se slikati ;)

      Delete
  13. Ovo je bilo moje drugo lakoholisanje po redu i potpuno sam zaljubljena u ovaj vid druzenja i razmene iskustava sa svojim dragim lakoholicarkama!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej :) Vidis kako nam je bilo lepo kad nas ima gomilica. Nadam se da ce biti jos ovakvih druzenj :)

      Delete
  14. Uzvraćam pozdrav! :***
    Bilo je divno, kao i svaki put na okupljanjima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti nikad nisi propustila ovako nesto, i to je bas super :)

      Delete
  15. ajme totalno zavidim na druženju s istomišljenicama *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice ih jos, sve se nadamo jednog dana i neko veliko, pa da se svi okupimo :) Sto da ne, mislim da bi bilo bas lepo :)

      Delete
  16. Kako dobro! Svaka čast na ovakvim druženjima, vjerujem da su jako zabavna! :)

    ReplyDelete
  17. Sad kod Caje vidim da sam propustila ovaj post. Divno i zavidim vam na druženjima. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe