JWC at L´Oreal Beauty Planet

8.7.13



Početkom prošle nedelje stigao mi je mail sa pozivnicom za događaj L´Oreal Beauty Planet-u. Kako za ovih godinu dana nisam nikad dobila ovakvu pozivnicu, prvo sam pomislila da se neko šali sa mnom. A onda kad sam kontaktirala ostale drugarice-blogerke shvatih da smo skoro sve dobile pozivnice, da smo sve u istoj nedoumici i da nije šala u pitanju. Muž mi je rakao da sam "blago paranoična", a i kako drugačije da pomislim kad za ovih godinu dana koliko imam blog, ovako prijatno iznenađenje od naše javnosti nisam doživela. A nije da dešavanja nema.

Elem, bila sam prijatno iznenađena, a onda sam odlučila da odem. Da vidim kako to izgleda, da upoznam neke ljude, da popričam sa devojkama sa kojima imam slično interesovanje. Otišla sam i nisam se prevarila, bilo je divno. Stvarno jedno jako lepo i pozitivno ikustvo.

Evo kako je izgledala pozivnica i ulaznica. U nastavku ćete pročitati i moje utiske i kako sam ja sve to doživela i videti gomilu slika.

L´Oreal Paris je taj događaj na svojoj zvaničnoj fb stranici opisao sledećim rečima:

"Po prvi put u našoj zemlji, najpopularniji brendovi L’Oréala na jednom mestu otkrivaju svoje tajne. U prelepom ambijentu L’Oréal Paris, Maybelline, Garnier i Essie, predstavljaju široke asortimane svojih proizvoda, a posebna pažnja usmerena je na nove zvezde na našem tržištu – čuveni francuski brend Mixa, i najnoviju Garnierovu Oliu - proizvod koji donosi revoluciju kada je u pitanju bojenje kose.
Mirisna polja Provanse, raskošni bulevari Pariza, ulice Njujorka koje nikada ne spavaju, blagodeti ulja sa Dalekog istoka, čari tropskih mora i magični svet boja, samo su neki od predela koje su posetioci jedinstvene Beauty planete u prilici da otkriju.

Beauty planeta će tokom nedelju dana, u sklopu serije različitih događaja, ugostiti L’Oréalove prijatelje – potrošače, medijske i poslovne partnere, koji će osim u proizvodima, prezentacijama, i ovom neuobičajenom izložbenom prostoru, uživati u druženju sa L’Oréal Balkan timom i ekspertima kompanije."

Moram da priznam da me je sam ambijent Legata Sanje Zorić i Rodoljuba Čolakovića, u samom srcu Topčidera, okružen zelenilom, oduševio. Organizacija je bila za svaku pohvalu i imali smo prilike bolje se upoznati sa sa brendovima iz L´Oreal grupe: GarnierMaybelline, Essie, L´Oreal. Takođe nam je predstavljen i njihov brend Mixa, koji je tek zakoračio na naše tržište. 

Mixa je dobro poznati francuski brend koji postoji još od davne 1924 godine. Iako je svrstan između drogerijske i apotekarske preparativne kozmetike, kod nas se plasira tek sada i može sa naći u svim Lilly i DM drogeriama. Takođe smo imali malo edukativno predavanje o asortimanu, i onome što je centralni deo i nastojanje Mixe. Ovo predavanje me je posebno iznenadilo, a moram priznati i da sam naučila nešto. 






Najviše me je zainteresovala njihova krema za ruke, koja je ujedno i njihov najstariji i najprodavaniji proizvod, kao i njihove kreme za lice sa određenim postotkom uree u svom sastavu. Kremu za ruke već uveliko koristim, i oduševljena sam.



Nakon upoznavanja sa Mixa brendom, prešla sam na Garnier izložbeni prostor, na galeriji na spratu: police sa proizvodima, seno, slike Provanse... Pravo mesto za odmor. Tamo smo imali prilike da isprobamo sve Garier proizvode za lice, telo i one za sunčanje. 





Kako sam izrazito bela i imam osetljivu kožu najviše sam se zadržala ispred štanda sa proizvodima za sunčanje, kao i onima koji neguju kožu posle sunčanja. Priznajem, godinama sam verna Nivei jer sam sklona alergijama, i jednom proveren proizvod koji mi nije izazvao haos na telu, je postao redovan u upotrebi. Kako sam sad imala prilike da probam neki od Garnier proizvoda za sunčanje, oduševljena sam što nisam dobila alergiju po ramenima i rukama. Probala sam Sensitive Advanced 50+. Lako se razmazuje, divno upija, predivno miriše.

Isto tako sam oduševljena Sensitive Advanced After Sun kremom za telo: lagana, ne ostavlja filter, predivno miriše i izuzetno hladi (što je meni bitno, jer ovakve proizvode uglavnom držim u frižideru da bih dobila ovakav efekat).





Na kraju ture o Garnier brendu sam naišla na ovaj divan prizor i poželela da se provozam po okolini i divnom danu, sa mirisom lavande oko sebe.


A u glavnoj zgradi nas je čekalo uživanje i isprobavanje svega i svačega. Čak je i jači pol imao svoj kutak...





A u prizemlju je bio pravi mali raj za nas lakoholičarke...



I mali divan Essie kutak, sa svim onim divnim ženskim stvarčicama i ljubimcima...




Imali smo prilike i da probamo neki od ponuđenih Essie nijansi. Prvo sam se nećkala, jer sam taman namazala moj omiljeni Taboo, ali Ivin opis osećaja dok ti neko maže nokte, me je naterao da i ja to probam. Izabrala sam svoj Essie - Mesmerize i prepustila se stručnim rukama Essie manikirke. I moram vam priznati da sam uživala. A evo kako je to izgledalo kod mene...





Na kraju su se naše drage blogerke okupile za stolom sa svežim manikirima i napravile smo prelepu sliku.  Iako možda prepoznajete noktiće i prste, kada pratite šake od one sa velikim plavim kamenom, vlasnice su: Anibani, Iva (nas dve smo imale isti izbor), JustPrettyNails, drugarica JustPrettyNails, moja malenkost i Lena. Na drugoj slici zlaćani noktići su OPI uljezi i naše drago Prase.



Iva je došla na divnu ideju da nas dve slikamo naš manikir zajedno, te joj se ovim putem zahvaljujem na divnim slikama.





Pred polazak dobile smo i poklone, i da ne budem lažno skromna, baš su me obradovali. Najviše zbog Mixa kreme za ruke i Mixa kreme za lice sa 8% uree. S´ nestrpljenjem čekam da ih sve isprobam. A evo šta je sve bilo u velikoj Mixa kesi:






Pokušaću da napravim i recenzije proizvoda koje sam dobila, jer osećam da je stiglo vreme da na svoj blog prenesem još neki delić svojih interesovanja.

Takođe moram da napomenem da sam pored devojaka koje sam već znala AnibaniPraseIve i Lene, upoznala i Just Pretty Nails (koju sam eto pri prvom susretu prekorila što nije javila da će doći iz Novog Sada, pa da organizujemo ceo dan za druženje), TanjicuAnu i Zlatanu. I ne znam kako sam uspela da moju dragu Caju ne vidim, i ovim putem je puno pozdravljam i izvinjavam joj se.

Mnogo hvala L´Oreal kompaniji i Sanji Burg na pozivu i divnom druženju. Iskreno se nadam da smo ovim započeli nešto novo u Srbiji, i jedan novi tok druženja među beauty blogerima.

Divno sam se provela, i da sam mogla da stavim sve fotografije koje sam napravila uradila bih to. Ovako se nadam da sam uspela da vam prenesem makar mali deo svog doživljaja tog predivnog dana.

Hvala na čitanju.*

You Might Also Like

22 comments

  1. Predivan post i slike :)
    Odabrala si prelepu nijasu lakica...Essie kutak je prelep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bilo nam je bas lepo.

      Delete
  2. Koliko divnih fotografija si napravila. Prekrasno. I sličice sa noktićima su divne, divne, divne.
    Nismo se videle, ali to ćemo ispraviti što pre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam ih jos, jer aparat ponekad zeza, pa nisam smela da rizikujem da ostanem bez slikovitog materijala za blog. Zato je nastalo preko 100 fotografija, a ovo su najlepse i samo jedan mali delic. Nadam se da sam uspela da prenesem atmosferu.
      Hvala za noktice, Iva je imala sjajnu ideju :) Nadam se nekoj kafici sto pre <3

      Delete
  3. divne sličice i super opis atmosfere. nadam se da je ovo samo početak ovakvih dešavanja (koje ću, na žalost, verovatno sve do jednog propustiti :()

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nadam se da ce se desiti nekad da i ti budes u Srbiji u momentu kad se nesto bude desavalo, pa da nam se pridruzis.

      Delete
  4. fotke su ti savrsene!!! :) a zbog tebe i ive mi je mesmerize opet na wl :D
    i ja se iskreno nadam gomili ovakvih desavanja u skorijoj buducnosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sto se tice Mesmerize, lak je predivan, dosta lepo se drzi na noktima, ali baza je obavezna kod njega, mozda i dva sloja iste. Ume malo da probije na nokat. Ali je boja toliko lepa, da mu se to oprasta.

      Delete
  5. Divne su mi tvoje i Ivine slike <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iva je imala sjajnu ideju, pa smo je realizovale. Divne su te slike :)

      Delete
  6. Fantasticne su ti fotografije! :) Vidim da ste bas uzivale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bilo je lepo, i jako zanimljivo :)

      Delete
  7. Divne fotkice, draga :)
    Zaista divno druzenje...nadam se da je ovo tek pocetak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao i ja se nadam <3 To bi bilo bas divno. Ako bar nema tog tipa druzenja, da se blogerke same medju sobom organizuju onda :)

      Delete
  8. Predivne slike, drago mi je što smo se upoznale :)

    ReplyDelete
  9. jao da, vas dve ste na kraju završile sa istim lakom :))
    lovely :)
    jedva čekam tvoje utiske za mixa preparate :))
    i piši slobodno šire, nemoj se ograničavati na lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neke vec uveliko koristim. A videcu da li da se jos upustim u recenziranje drugih oblasti kozmetike :)

      Delete
  10. draga nominovala sam te za blogo nagradicu ;)

    ReplyDelete
  11. Nominovana si :) http://pirlitanje.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe