Illamasqua - Jo´mina

16.7.13



Sećate li se posta u kome sam vam prenela svoje oduševljenje paketom i lakovima koje sam dobila od moje drage Adrijane? Mislim na ovaj post OVDE. To su bili moji prvi Illamasqua lakovi, ali zbog njihovih jarkih i letnjih boja čekala sam ovo lepo vreme da ih mogu početi nositi, jer sam znala da ću se na taj način zaljubiti u njih.

I nisam pogrešila. Shodno tome, danas vam predstavljam prvi Illamasqua lak Jo´mina.

Illamasqua je brend koji nam dolazi iz Engleske. Ideja za Illamasqua potiče još iz davnih dvadesetih godina prošlog veka, u Berlinu za vreme prvih klubskih scena. U to vreme, pozorišni i filmski make up artisti su koristili šminku jarkih i vedirh boja, što je kasnije postao zaštitni znak ove kuće. Njihove kolekcije su totalno drugačije od svega što smo imali prilike da vidimo do sada, počev od senki za oči pa sve do crnih karmina. 

Isto tako i što se tiče lakova. Ima ih svih boja i finiša. Lakovi su 3 free, tj. nemaju formaldehyde, toluen i dibutyl phthalate. Ono što je nekima od nas bitno jeste da Illamasqua ne testria na životinjama, pa su cuerlty free brend. Proizvodi ovog brenda se mogu naći u Engleskoj, na nekim online sajtovima i u Hrvatskoj. Iskreno se nadam da će i kod nas biti dostupni jednog dana, ali u neko skorije vreme ne verujem da će se to desiti.

Dugo sam želela da probam ove lakove, ali tek uz pomoć Adrijane sam uspela doći do nekih od njih. Kao ljubitelju ljubičastih lakova, Jo´mina mi je odmah zapala za oko. Toliko sam bila oduševljena swatchevima i slikama sa neta, da mi ova lavanda ljubičasta boja nije izlazila iz glave.

Lak je divne strukture, divno se maže. Dva sloja su dovoljna, mada neko preporučuje tri. Ja na slikama imam dva: prvi tanji, drugi nešto puniji. Na sajtu Illamasque piše da se ispod njihovih lakova obavezno koristi baza, pa sam to i ja uradila. Mada, na kraju nisam koristila top coat, jer sam lak ima izuzetno visok sjaj i top coat nije potreban. Mada ako želite brzo sušenje ili sta navikle na to, onda će vam brzosušeći top coat biti neophodan. 

Evo kako izgleda četkica kod Illamasqua lakova.


Boja Jo´mine je prelepa. Prava lavanda, svetlo ljubičasta nijansa. Lak je čista krema.

Sve slike su napavljene na poslepodnevnom suncu.







Žao mi je što su nam ovi lakovi teško dostupni, ili skoro nedostupni. Ali ako putujete u Hrvatsku ili imate nekoga tamo, obavezno se organizujte da vam donesu neki primerak laka. Verujte mi na reč, bićete oduševljeni. Ne bih znala da vam kažem tačnu cenu, ali tu negde oko 1500,oo din je bočica.

Nadam se da ćete imati prilike da uživate u ovim lakovima kao i ja. Volela bih da ih imam više, ali na žalost par primeraka je sve što trenutno posedujem. Možda ih bude još i budućnosti.

Kako vam se sviđa čuvena Jo´mina?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

34 comments

  1. Replies
    1. Hvala puno, divna je nijansa :)

      Delete
  2. Bas juce gledam kod nje slicnu nijansu --- http://vivaluxury.blogspot.com/2013/07/coastal-living-venice-beach-marina-del.html
    I stavljam na spisak za potragu :) Ali Illamasqua mi nije ni dostupna a i ne bih toliko da dajem za lak pa imas li neku jeftiniju alternativu u ovoj boji? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm... Pravi dupe za ovu boju nisam videla kod nas, a ni na netu nema vernih poredjenja.

      Mozes da pogledas nesto slicno: Zoya Malia (koji je mozda malo tamniji); OPI Do You Liliac It? OPI Planks a Lot; CG Spontaneous; Essence Color&Go - No more drama (ako ga jos uvek ima u proizvodnji); Essie Lilacism (ovo je najsvetlija varijanta). Takodje pogledaj i Flormar Nail Enamel lakove, tu sam vidjala nekoliko ljubicastih nijansi, ali im ne znam oznake.

      Delete
    2. Essence No mora drama nije ovako jarka nijansa i nazalost jeste povucen.
      Jo´mina ode na WL, prelepa lavanda ljubicasta <3.

      Delete
    3. Nemam Essence, pa ne znam sa sigurnoscu koja je tacna nijansa. Pretpostavila sam da je nijansa povucena, jer je nema na zvanicnom sajtu :( Nabrojala sam neke lakove za koje znam da mogu da prodju i neke za koje sam na netu nasla da ih svrstavaju kao dupee.

      Delete
  3. Zelo mi je všeč, prekrasna barva. :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Jeste prelepa je, hvala puno :)

      Delete
  5. Prelepa, prava lavanda! Nikada nisam videla ovako lepu ljubičastu! Super ti stoji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas sam trazila dupe nijansu, i nisam uspela da je nadjem nigde na netu. Ima ljubicastih puno, puno slicnih, ali priblizno ovakve nijanse nigde sem kod Illamasque.

      Delete
  6. Prekrasna boja, šteta što nam nisu dostupni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta, jer znam da bi i ti podlegla njihovim tamnim kremama i misterioznim tamnim shimerima :)

      Delete
  7. Bas je lepa boja, ali ce nazalost jos da saceka kod mene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je boja, i ako se ima mogucnosti doci do ovog laka, steta je propustiti ga :)

      Delete
  8. Obozavam pastel ljubicastu boju na nokticima :) Tako negovano i damski :) Nezno i zenstveno :)

    ReplyDelete
  9. Prelijepa nijansa :D!

    Illamasqua ima krasne lakove ;)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima divne, divne nijanse u koje sam se zaljubila. Steta sto ih nema kod nas, ali se tesim kad neko ide u Hrvatsku pa da mi donese neki :)

      Delete
  10. Replies
    1. It´s wonderful flower-purple <3

      Delete
  11. boja je jedinstvena i prelepa :)

    ReplyDelete
  12. Velika steta sto ih nema kod nas,inace je boja savrsenstvo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna je boja. I meni je jako zao sto ih nema ovde, a kako vidim nema sanse skoro da se pojave :(

      Delete
  13. Nisam cula za ove lakove, ali boja je super :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicni su ne samo lakovi, nego celokupna dekorativa.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe