Illamasqua - Collide

19.7.13



Treći lak koji je stigao u paketiću od moje divne Adrijane je čuveni Illamasquin neonac Collide. Nemam neon svetlo pa ne mogu da proverim njegovu "transformersku moć", ali verujem na reč. Taj zaključak sam donela i gledajući lak u bočici i na noktima.

Iako imam dosta roza lakova koji se svrstavaju u neon lakove, imati Collide nije na odmet. Ovaj Illamasqua lak je bio veliki hit prošlog leta. Iako na prvi pogled podseća na China Glaze Pink Voltage i Love´s beach, posle mazanja i testiranja sam došla do zaključka da nisu ni slični.

Boja je čista, jasna neon pink. Nema ni primese plava, ni primese crvene niti narandzaste nijanse. Baš prava pink. Ovu nijansu ne mogu čak nazvati ni Barbi pink bojom. Za razliku od prethodna dva Illamasqua laka, Collide je nešto ređe strukture i zahteva tri sloja, pa čak i tad oštrom oku ne promiče blaga vidljivost bele linije. Ja na slikama imam tri sloja, i to je za moje standarde sasvim u redu. Lepo se maže, i dosta brzo suši. 

Kada se osuši lak nema visoki sjaj, nego blagi satenski finish. To ga čini interesantnim. Nisam probala varijantu sa top coatom. 

Na slikama imam tri tanka sloja bez top coata, i sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.







Evo i jedne slike u senci...


Kada sam namazala lak shvatila sam zašto je toliko popularan. Iako ima neke manje nedostatke, jasna pink neon boja, bez ikakvih primesa je ono što ga odvaja od ostalih roza neonaca. Boja je takva da pristaje svima, od najtamnije puti do one najsvetlije. I sa njim se jednostavno ne može pogrešiti tokom leta, ma možda čak i zimskih snežnih dana uz neki tamni dzins i beli, pufnasti dzemper.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

24 comments

  1. Prava ljetna nijansa, imam puno sličnih i obožavam tu boju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ovom nijansom jednostavno ne moze da se pogresi tokom leta, bilo da je neko ljubitelj ove nijanse ili ne :)

      Delete
  2. Pink lakovi su uvek odlican izbor :)

    ReplyDelete
  3. Illamasqua ima te neobične finiše što mi njihove lakove čini zanimljivim čak i kada nisu moje boje u pitanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tvoja i moja ne/sreca je sto ih nema kod nas :D

      Delete
  4. Pink, pink, pink...samo neka je pink :D
    Predivan je :)

    ReplyDelete
  5. Fenomenalna je! Nisam ljubitelj roze lakova al mislim da bi mi se ovaj svideo na noktima. ;)
    P.S. Divan ti je favicon. :)

    ReplyDelete
  6. Koliko je samo lep, želim ga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je, ako imas sanse da dodjes do njega, ne oklevaj nego ga uzmi :)

      Delete
  7. hihi, i ja sam ga odmah zamislila u zimskim
    danima, da ovako jaka boja razbije malo
    monotoniju, mislim da bi lepo izgledao :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to sam i ja pomislila :)

      Delete
  8. It is perfect for summer! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it its :) Wonderful, bright color.

      Delete
  9. Od svih predstavljenih ovaj mi je ubedljivo najlepsi, pravo savrsenstvo, valjda posto sam trenutno i sama u neon pink fazonu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije samo zato, nego je stvarno prelep :D A ima nesto i u suncu :D

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe