Illamasqua - Charisma

21.7.13



I četvrti Illamasqua lak koji imam, ujedno i poslednji za sada, je Charisma. Ovaj divan lak mi je donela Coxy još tokom zime, kad je bila u Hrvatskoj. I presrećna sam što ga je uspela uloviti, jer je lak izuzetan. Charisma je deo Illamasqua kolekcije za jesen i zimu 2012 godine, pod imenom Generation Q. Pored ovog laka u kolekciji je i divan, crni lak sa srebrnim shimmerom - Creator.


Lak se još uvek nalazi u ponudi na zvaničnoj Illamasqua stranici, tako da postoji mogućnost kupovine on-line. A verujem da se nalazi i u radnjama.

Boja laka je između tamno crvene i bordo. Iako na nekim slikama na netu vidim primese ljubičaste u ovom laku, u stvarnosti je uopšte nema. Ovo je jedna prava topla bordo-crvena nijansa. Šimer je prelep, presijava se iz tamno zlatne nijanse u tamno crvenu. Jasno je vidljiv kako u bočici tako i na suncu, pa čak i na dnevnoj svetlosti po oblačnom danu. Diskretno, ali prelepo.

Lak može da prođe kao jednoslojac, ali je potreban jedan deblji sloj. I sušenje traje nešto duže u ovom slučaju, nego što sam navikla. Zato preporučujem dva tanka sloja, kao što i ja imam na slikama. Ispod imam bazu, jer sa ovako jarkom bojom nisam želela da rizikujem obojenost noktiju. Završni sjaj laka je visok, tako da top coat nije obavezan, sem ako nista zavisnik brzog sušenja. Ja na slikama nemam top coat.

Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.







Po spektru ova boja bi se svrstala u Deep Magneta nijansu, i stvarno ne znam kako bih je prevela na srpski jezik. Ali evo slike, i po ovoj skali je Charisma negde između četvrtog i petog stepena. Međutim ja i dalje vidim tople tonove, i zato sam je opisala kao tamno crvenu - bordo.


Boja Charisma laka je idealna za jesen i zimu, u bilo kojim prilikama i uz bilo koju odevnu kombinaciju. 

Ova Illamasqua kolekcija je imala prelepe promotivne slike, koje sam odlučila da stavim na blog. Još uvek kad ih pogledam, oduševe me. Slike su preuzete sa Illamasqua zvaničnog sajta.








Kako se vama sviđa ovaj lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

18 comments

  1. Divna je Charisma, volim ovakve nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lep lak zaista. Ja sam se jako iznenadila, jer sam ocekivala u potpunosti nesto drugo.

      Delete
  2. Prekrasna boja. Jedna od onih bibičastih nijansi koje obožavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, mnogo je lep. Bas kao bobice, mami na grickanje.

      Delete
  3. A vidim ja nešto mi poznat lak :) Divno izgleda, još je lepši nego u flašici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, poznala si ga odma´ :) Hvala puno.

      Delete
  4. Prelepa je boja. Bas elegantna. :)
    Odlicno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
  5. prelep je, baš nekako elegantan ali sa tvistom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Samo ti imas ovakve opise :)

      Delete
  6. Bas je lepa Charisma, elegantna i vockasta.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe