Dior - Spring Ball

4.7.13



Drugi Dior lak koji je dočekao svoju recenziju je i Spring Ball (343).

Spring Ball je deo iste kolekcije kao i Diablotine. To je bio lak oko kojeg sam da predomišljala neko vreme. Ali ono što je čudno kod mene, ja sam ovaj lak pomešala sa četvrtim iz kolekcije - Princess, koji mi se nikako nije svideo na moj ton kože. I zbog tog ubeđenja da je Spring Ball taj koji mi se nije svideo, zamalo da odustanem od ovog lepotana. I tako sam ga zaobilazila dva meseca. Tek posle jedne popodnevne kafe sa mojom Anom i Shine Eye, slušavši hvalospeve od prvopomenute godpođice za ovaj lak, morala sam da svratim u Sephoru i probam ga. Kad sam izašla oduševila sam se i shvatila sa kojom nepravdom sam ga odbacila. Odlučila sam da tu nepravdu ispravim dok laka ima. I naravno na shopping night-u u Ušću početkom juna meseca, Spring Ball se pridružio ostatku kolekcije.

Ne znam zašto, ali u poslednje vreme imam asocijacije na lakove, čim vidim neke slike na netu, u novinama, izlogu, u frižideru za sladoled (da, da čak i tu...). Da li zbog naziva ili boje, ovaj lak me je podsetio na balske haljine koje viđamo u filmovima o Fancuskom dvoru iz doba Marie Antoinette i XVIII veka...


Kao i njegov prethodnik, lak je prelep. Savršen po svakoj stavci koja opisuje jedan takav lak. Boja je divna i izuzetno nežna. Ne mogu reći da je roza, a ne mogu reći ni da je koralna boja, nego nešto između. Mogla bih da je opišem kao svetlu koralnu nijansu sa svetlo roza osnovom. Ako se boja može ovako opisati... Ja druge reči trenutno ne nalazim. 

Shimmer je divan, sitan, a opet dovoljno vidljiv i nenapadan. Vidi se i u bočici i na noktima. Ono što će vam s eu bočici učiniti jeste da jedina boja koja se vidi u shimmeru je zlatna. Ali na noktima se jasno pored zlatne, vidi i srebrna, bela, pa čak i svetlo narandžasta. 

Lak se divno maže. Iako može da prođe sa jednim debljim slojem, ja preporučujem dva tanja, jer se onda vidi bogatstvo i raznolikost shimmera. 








Što se tiče rasprostranjenosti ovog LE laka, za razliku od Diablotine, mislim da se ovaj lak može naći bez problema u Sephorama. 

Ni za ovaj lak ne postoji baš veran dupe, ali nešto slično njemu je Flormar Supershine 04. Flormar je možda malo intezivnijeg narandžastog tona u sebi, i samo zlatnog shimmera, ali nešto najpribližnije što sam ja uspela da pronađem.

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDE . Ili klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:

You Might Also Like

24 comments

  1. Anonymous4/7/13 20:12

    Prelep je!!!!Lana

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Hvala puno :) Mnogo je lep.

      Delete
  3. Predivna boja, omiljena za leto. I baš lepo što si okačila i sliku haljine, da vidimo inspiraciju, mogla bi svaki put tako :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) U poslednje vreme stalno me nesto podseca na neki lak. Ranije nije bilo tako, ali sad kad se to desi, okacicu sliku, sto da ne, malo raznolikosti uvek prija :)

      Delete
  4. prekrasna bojica :) malo mi vuce na jedan flormar koji imam, ali je ovaj naravno neuporedivo lepsi i sjajniji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Podeli i sa nama koji je to flormar u pitanju :)

      Delete
  5. Opet je šimer taj koji me patosira, ali i tvoja aocijacija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haljina je san-snova. Prelepa je. A i lak nije za bacanje :)

      Delete
  6. Ne mogu da verujem da smo imale istu asocijaciju xD Lep <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro je da nisam jedina sa asocijacijama :) Hvala :)

      Delete
  7. i treća gospođica ga sad ima :D tako da imamo isti trio! asocijacija me je oborila s nogu, to je to! super ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haljina je prelepa :) Eh da je moda danas takva :)
      Znam da imamo sva tri ista, i da smo planirale ne bi potrefile bas ovako :D Hvala puno :)

      Delete
  8. Prelep!!
    Mnogo mi se dopada nijansa, jos sa tim simerom.. mmm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Shimmer je bas poseban.

      Delete
  9. Replies
    1. For spring and summer wonderful nail polish. Ty very much :)

      Delete
  10. Zaljubljena sam u nijansu :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe