Dior - Diablotine

3.7.13



Konačno da na red dođu i predivni Dior lakovi koje sam kupila u poslednjih par meseci. Prvi na redu je Diablotine (643)Lak je deo Dior kolekcije za proleće 2013 godine, pod nazivom Sparkling Shine. Za Dior je uobičajeno da svoje lakove pravi tako da oni izgledaju kao čista krema, a u stvari u svom sastavu imaju jako sitan shimmer, koji je skoro nevidljiv. Mada nisu im svi lakovi takvi, ima i onih sa strogo shimmerastom strukturom. Ali u ovoj kolekciji je Dior uradio nešto malo drugačije i napravio divne lakove, sa punom bojom i prelepim shimmerom, koji nije ni tajanstven niti previše napadan. Što bi rekli taman kako treba. 

Pored Diablotine, u sastav kolekcije ulazi još tri laka i jedan nadlak. Ja imam ukupno tri laka, pa ću u narednih par dana predstaviti sva tri.


Sviđa mi se što je Dior konačno počeo da pored brojeva kao oznake za lak, stavlja i ime laka na prednjoj strani bočice, jer je tako lakše snaći se prilikom probanja testera i eventualne kupovine.

Kako se i ova kolekcija prvobitno pojavila u inostranstvu, a onda par nedelja i kod nas, ovaj primerak sam dobila od divne Shine Eye, koja ga je za mene dovukla iz Slovenije. A kasnije kad se kolekcija pojavila kod nas kupila sam i preostale komade koji su me zanimali.

Kad sam videla Diablotine u bočici oduševila sam se. Odmah me je podsetio na činiju prepunu velikih, zrelih, crvenih jagoda posutih belim i žutim šećerom.


A kada sam ga namazala nisam mogla da prestanem da gledam u svoje nokte. Boja je savršena, gustina laka je savršena, mazanje je savršeno... Jednostavno lak je savršenstvo u malom. 

Boja je prava crvena. Ni previše svetla, ni previše tamna, bez naginjanja ka toplom ili hladnom podtonu. Jednostavna prava crvena. Shimmer je jasno vidljiv na noktima i preliva se u nekoliko boja. Ne znam koja lepše pristaje crvenoj osnovi, ali sve zajedno su prelep mix. Zlatni, srebrni, narandžasti, roza, crveni shimmer se preliva jedan preko drugog, i to ovom laku daje divnu i jedinstvenu nijansu. Shimmer je sitan, ne preveliki, što mu daje poseban šarm. Boja je takva da pristaje svima.

Lak se divno nanosi. Naprosto klizi po površini nokta. Dovoljan je jedan deblji sloj za potpunu pokrivenost, ali ja kao i uvek koristim dva tanja sloja. Nadlak na slikama nemam, tako da je ovo samostalni sjaj laka. Bazu bih preporučila zbog intezivnosti boje, da slučajno ne bi došlo do farbanja nokta. Ja nisam imala ovaj problem, ali nije na odmet da naglasim. 

Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.







Cela kolekcija je LE izdanje. Nekako mi je već dosta tih LE izdanja i jurcanja za njima, da li ću stići da ih nabavim, kupim, da li će doći kod nas ili neće... To me dosta umori, i na kraju ubije mi želju i osećaj radosti kad se željeni primerak nađe u mojim rukama. Mislim da su preterali, ali ne vredi. To čuveno LE prodaje skoro svaki artikal.

Nisam sigurna da se ovaj lak još uvek može naći kod nas. Jer skoro nigde nisam videla izložen tester, dok za ostale lakove iz kolekcije jesam. Mada uvek možete da zamolite prodavačice u Spehori ili Jasminu, da pronađu negde neki zatureni primerak, ako je ostao. Mene nikad nisu odbile, i kad mi je tako nešto bilo potrebno uspela sam da dođem do svog primerka.

Diablotine je pravi letnji lak, jer mu je potrebno sunce da izvuče ono najlepše iz njega.

Neki dupe za ovaj lak ne znam, možda se može naći. Ali ne verujem da će sama mešavina bazne boje i  shimmera biti ista. Ako znate neku jeftiniju varijantu, napišite da svi znamo koji su to lakovi.

Kako se vama sviđa?

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDE . Ili klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:

You Might Also Like

20 comments

  1. Predivan je zaista! Divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  2. Potpuno se slazem sa poredjenjem na jagode sa secerom... :)
    Predivna nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Prava asocijacija :)

      Delete
  3. predivan je i stoji ti super! a za mene je stavljanje šećera na jagode zločin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ja sam prvi put da se secer stavlja na jagode kod mog muza. Ja to nikad ne radim, on skoro uvek :)

      Delete
  4. Prelep je, tako ženstven!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divan je i bas to - zenstven!

      Delete
  5. Savrseno ti stoji ova nijansa ;) Vockasto, mmmm :)

    ReplyDelete
  6. Imam, i obožavam ga :)

    Jedva sam ga našla jer je svuda bio rasprodan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro si ga ulovila :) Ja mislim da ga kod nas nema vise, jedino ako negde slucajno nije ostao neki zatureni primerak.

      Delete
  7. Replies
    1. Prelep, nezan i bas sarenolik.

      Delete
  8. Bas je lep! Prava letnja boja. :)
    Odlicno ti stoji.. :)

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe