Dior - Delice

7.7.13



I poslednji u nizu Dior lakova, koji sam udomila u  poslednjih par meseci i čija vas recenzija sada čeka je Delice (433).

Delice je lak koji sam bez ikakvog razmišljanja želela čim sam videla promo slike. Ali za razliku od Diablotine, za koji sam znala da će da mi "čuči", Delice sam morala prvo da probam. Na nekim swatchevima na netu ovaj lak je bio isuviše roza, na nekima isuviše narandzast, smo ne onakav kakav je kasnije ispao na mojim rukama. 

Kada sam ga videla, asocirao me je na žuto-narandzaste ruže sa crvenim rubom - moje omiljene ruže. Jeste da ne mirišu ništa posebno, ali su zato divnih boja i preliva i bez ikakve konkurencije na tom polju.


Ovo je ujedno i treći lak iz Dior prolećne kolekcije. Četvrti Princess nije moja nijansa roza boje, pa sam ga posle testiranja preskočila. 

Isto kao i Diablotine i Spring Ball, i Delice je savršenstvo u bočici. Boja laka je prelepa, kao i shimmer. Jednim punijim slojem se dobija potpuna pokrivenost, ali ja ipak nanosim dva tanja sloja. Time shimmer postaje lepši i intezivniji. Dosta brzo se suši i po sušenju ima jači sjaj, tako da ja na slikama nemam tc. 

Bazna boja je prelepa prava koralna nijansa. Neki bi možda rekli da više vuče na narandzasto, ali za mene je ovo koral. Shimmer je jasno vidljiv i u bočici, i na noktima. Boje u kojima se preliva su zlatna i srebrna. Možda zlatnih čestica ima nešto više, ali srebrna jasno isijava po sunčanom danu.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.








Nadam se da su vam se ova tri Diorova lepotana svideli i da ste posle mojih recenzija odlučili da sebi priuštite makar jedan, ili da probate da nađete neku sličnu nijansu.

Boja je takva da podjednako dobro pristaje svima, bilo da ste svetli ili tamni, hladni ili topli tip. Mislim da svi mogu da iznesu ovu pravu letnju nijansu.

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDE . Ili klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:

You Might Also Like

16 comments

  1. Replies
    1. Divan je, a boja je prava letnja.

      Delete
  2. Prelep letnji lak. Simer je kod svakog stvarno poseban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaki od ovih Dioraca su vredni paznje, i drago mi je sto je Dior napravio izlet u vidljvio shimmer podrucje.

      Delete
  3. Asocira me malo na ovaj moj poslednji, Are We There Yet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asocira, imaju slicnu zavrsnicu, shimmer, ali je OPI nesto miriniji i ne tako upadljivog shimmera od Diora :)

      Delete
  4. Divan je! Nesto me narandzasti lakovi privlace u poslednje vreme. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Leto je pravo vreme za njih :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe