Comparation: Chanel Vendetta vs. Chanel Taboo

24.7.13



Danas jedan kratak post, koji ne zahteva puno pisanja, ali traži puno slika. Odlučila sam da uradim poređenje dva najlepša Chanel ljubičasta laka: Vendetta vs. Taboo. Kako sam za oba laka uradila posebne recenzije, tako neću mnogo pisati o svakom u ovom postu. O Vendetti možete pročitati ovde, a o Taboo-u ovde

Urađeno je baš dosta poređenja po blogovima na ovu temu, i utisci se jako razlikuju: nekome su ova dva laka jako slična, nekome nemaju baš ništa zajedničko. Moji utisci su pomešani. Iako su oba laka ljubičasta, jako se razlikuju posmatrajući ih već u bočici.


Vendetta je čisto ponoćno tamno ljubičasti lak, sa divnim sitnim šimerom koji se vidi na jakom suncu ili jakom osvetljenju. Šimer se presijava iz svetlo plave, svetlo ljubičaste i roza boje. Takav isti utisak se stiče i gledajući bočicu. Taboo u bočici više vuče na bordo-šljiva-ljubičasti lak, sa primesom bakarnog odsjaja. Tokom doba dana i osvetljenja nijanse mu se menjaju od ljubičaste-plave do bordo nijansi. Šimer ovog laka je jasno vidljiv i boje koje se prelivaju u laku su srebrna, zlatna, bakarna, crvena, bordo, ljubičasta i plava. 

Evo i krupne slike šimera. Na levom noktu je Vendetta, a na desnom Taboo.


Ovi lakovi imaju i neke zajedničke karakteristike. Gustina im je savršena, da je jedan deblji sloj dovoljan za potpuno prekrivanje. Ali, mislim da dva tanja sloja daju bolji i lepši izgled i Vendette i Taboo-a. Oba laka se divno nanose, četkica jednostavno klizi po površini nokta. Ne prave se balnočići toko sušenja. 

Taboo se suši u polumat finiš, i njegova lepota dolazi do izražaja kada se nanese top coat, jer tek onda dobija tu svemirsku dubinu. Vendetta ima visoki sjaj i njoj top coat nije potreban. Taboo je veseliji, razigraniji, letnji lak. Dok je Vendetta mističnija, mirnija, lak za neke hladnije dane.

Na slikama na kažiprstu i srednjem prstu je Vendetta, a na domalom i malom prstu je Taboo. Oba namazana u dva sloja, u ovom slučaju oba sa top coatom. Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.









Oba laka su predivna, i meni naprosto neuporediva. Jako volim i jedan i drugi, ali moja naklonost ide za nijansu ka Taboo-u, jer mi je za malo lepši, baš zato što je šareniji i razigraniji. Ali Vendetta ima svoje čari ponoćne lepotice. I jedan i drugi treba poštovati, voleti i imati u kolekciji. 

Žao mi je što se Vendetta povlači, jer mislim da Taboo nije prava i realna zamena za nju, jer po meni nisu slični i jednostavno se ne mogu porediti.

Koji lak se vama više sviđa, ili pak imate oba, kao i ja.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Ova dva laka su mi dva najlepsa laka ikada. Ali meni je Taboo ipak na prvom mestu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taboo je prelep. Za svaku pohvalu je ovaj lak, jer je ovakav šimer nesvojstven Chanelu. Ispao je odlicno.

      Delete
  2. Čekam da mi dođe Taboo i jedva čekam, ima da poludim od sreće kad ga vidim. meni su takođe neuporedivi, taboo mi je ona tipična plum boja, slična kao jedan od omiljenih mi ruževa, dok vendetta ima više tamno plave u sebi i nekako nije "moja" boja. ovih dana pokušavam da pronađem "svoju" boju koja je tipična za mene ali sve što pronalazim su šljokice hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedva cekam i tvoje utiske za Taboo. Mislim da ce te oduseviti. I sljokice su boje, sto da ne :)

      Delete
  3. Baš dobro da si ih ovako usporedila, sad shvaća, da mi je Taboo ipak ljepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepa su oba, meni divan i jedan i drugi i totalno razliciti po boji :) Ako nista drugo kako se Vendetta povlaci, vredi je imati zbog raritetnog statusa koji ce dobiti :)

      Delete
  4. A meni Vendetta, savršen lak <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ona je prelepa. Volim oba laka jako, ali je Taboo ipak "moj lak".

      Delete
  5. Prelepi su. Vendetta mi se dopada jer je tamnija i plavlja, a Taboo zato što je šimerastiji i šarenji. Oba su divna. Hvala na poređenju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Molim i drugi put :) Drago mi je da ti se oba svidjaju.

      Delete
  6. po meni nemaju ništa zajdeničko, pogotovo kad ih gledaš sa normalne udaljenosti, a ne da nabiješ nokat s vendettom u oko da juriš šimer!

    super poređenje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nemoj tako, ipak su oba iz kuce Chanel, struktura i odlicna aplikacija im je zajednicka :D Naravno, po boji nemaju nista slicno. I slazem se sa tobom za šimer kod Vendette :D

      Delete
  7. Ni meni nisu bas slicni :) Razlika je i vise nego ocigledna :)
    Iako su oba predivna, favorit mi je Vendetta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako ima svoje faovrite medju ova dva laka :) Drago mi je sto je tvoj bas Vendetta :)

      Delete
  8. Oba su divna, moj glas ide Vendetti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako mi vise ide uz tebe :)

      Delete
  9. Uh tečko je reći koji je lepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kraju kad se posmatraju oba istovremeno, stvarno je tesko reci koji je lepsi.

      Delete
  10. Skoro sam rekla na prvu da je Vendetta ljepša, ali sam onda nastavila gledati fotke, i ne, ne mogu reći koji je ljepši!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad neki drugi put budes gledala i posmatrala ih, sigurna sam da ces reci da ti je Taboo lepsi :)

      Delete
  11. Oba su predivna! Mozda mi je za nijansu lepsa Vendetta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uz tebe mi nekako Taboo vise ide :)

      Delete
  12. Meni su potpuno razliciti, ali poslednja slika me skrzo zbunjuje :D
    Oba su mi lepa i ne bih mogla nikako da se odlucim koji mi je lepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taboo, Taboo je lepsi :D

      Delete
  13. Potpuno je pogresan potez povuci Vendettu zbog Taboo, koji jeste kompleksniji, ali su potpuno razlicite nijanse i u bocici i na noktima, ne moze jedan da bude zamena za drugi i obratno. Ko god da oducuje o tome, izgleda da pomalo diskriminise ljubicaste lakove, a to bas nije lepo, khm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni stvarno izgleda kao da su odlucili da Vendettu povuku zbog Taboo-a, jer koliko god sam pratila njihove lakove, uvek su neke nijanse povlacili kad izbace slicne nove. Sto je po meni suludo. Steta za Vendettu.

      Kasnije se desi da izbace lak pod istim nazivom, ali potpuno drugacije boje. Sto je opet suludo, ali izgleda da funkcionise u zaludjenickom svetu lakoholizma.

      Delete
  14. Jao, ja sam mozda u manjini ali meni je Vendetta lepsa, nekako je mi klasicnija i vanvremenskija, i svakako je trebalo zbog toga da je zadrze ako ni zbog cega drugog. Da se razumemo, i Taboo je izuzetno lep lak, nista nemam protiv njega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako ima svoje favorite, i to je po meni bas super :) Sto vise raznovrsnosti tim bolje :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe