Chanel - Vendetta

23.7.13



Za danas jedan Chanel lak, čiju sam recenziju dugo odlagala. U pitanju je naveliko čuvena Vendetta (483). Vendetta je deo stare Chanel kolekcije, za proleće 2009 godine. Kolekcija nosi naziv Bohemian Fanatasy. Pored Vendette u kolekciji je i divan Django, kojeg se sećate iz ovog mog posta. Ali o njemu neki drugi put, jer zvezda ove priče je upravo Vendetta.


Moram vam odmah reći da je Vendetta sve do pre mesec/dva bila u redovnoj Chanelovoj postavci. Ali kao što Chanel uvek radi sa svojim najboljim lakovima i bojama - Vendetta je povučena. Ono što se još može naći po parfemerijama je to. Posle ga više neće biti nigde, sem u on-line prodaji ili na e-bay gde će mu cena biti verovatno astronomska. Na znam kako vi, ali kad ja čujem tako nešto za neki lak, ili deo make up-a, koji volim jednostavno mi dođe da zviznem nekog...


Ovaj lak me je uvek asocirao na nešto mistično, magično, jako, samovoljno. Sam pogled na nokte dok imam ovaj lak, u meni izaziva osećaj da sam toliko jaka i "velika" da mi niko ništa ne može, baš ovakav osećaj...


Elem, Vendetta je jedan divan primerak ljubičastog laka. Prava ponoćno tamna ljubičasta boja. U nekim uslovima može čak da vuče i na crnu osnovu. Ali ljubičasta je ta koja ipak preovladava na mojim rukama. Iako se na prvi pogled čini da je lak jednostavno ljubičast, kada se malo zagleda u bočicu ili na nokte, vidi se da to baš i nije tako.

Vendetta je ljubičasti lak sa predivnim, sitnim Chanelovskim šimerom. Ovaj šimer se vidi samo na jakom svetlu ili na jakom suncu. Predivan je. Presijava se na svetlo ljubičaste, svetlo plave i roza četice. Koliko god ovo zvučalo kao "bućkuriš" u suštini je prelepa mešavina, koja mami uzdahe i vas i okoline.


Ono što je jako bitno reći za ovaj lak jeste da ima prilično gustu teksturu. Jedan sloj je sasvim dovoljan za potpunu pokrivenost, ali ja uvek nanosim dva, pa tako i u ovom slučaju. Ako se nanese jedan puniji sloj period sušenja laka je dosta dug. I ovako se malo sporije suši, ali mu je to oprošteno. Zbog intezivnosti boje ispod uvek koristim bazu, a top coat za ovaj lak nije potreban. Ja na slikama imam dva tanka sloja i nemam top coat.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom sucnu.








Iako imam mnogo ljubičastih lakova, Vendetta je posebna. Istovremeno klasična i moderna. Može uz svakodnevnu odevnu kombinaciju, a može i uz mnogo svečaniju. Iako ima taj divni šimer koji je jasno vidljiv na suncu, ipak zbog nijanse ljubičaste ovaj lak svrstavam u jesenje/zimske varijante. Šimer je vidljiv i po oblačnom, ali svetlom danu. 

Ako vam se svideo ovaj lak i do sad ga niste kupili, a poželeli ste, onda bolje požurite dok ga još uvek ima.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

32 comments

  1. predivnoća, a predstavila si ga fantastično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ceo dan sam trckarala po kuci pokusavajuci da ga uhvatim bas kako treba. I uspela sam. A trudila sam se da ga opisem bas onakvim kakav jeste - predivan.

      Delete
  2. Obozavam ljubicaste simere! Zaista je predivan! :)

    ReplyDelete
  3. Jako je lep, bas steta sto ga povlace.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno steta, ali Chanel uvek to na kraju uradi sa svojim najboljim bojama i tako ih pretvori u legende i stvori opstu pomamu za njima.

      Delete
  4. Savrsena je! :)
    Obozavam ovako tamne lakove sa nekim shimmerom, a ljubicasti mi je omiljeni. :)
    Odlicno ti stoji...

    ReplyDelete
  5. Zašto sam morala ovo vidjeti???? Predobar je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Sad znas da ga jednostavno moras kupiti :)

      Delete
  6. Predivan je :)
    Ja obozavam ove nijanse ljubicaste, ali ih uglavnom nosim zimi :) Ne znam zasto :) Leti neonci, zimi ovako nesto :)
    Imam slican Flormar :) Voooolim ga...puno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ljubicasti lakovi mogu kad-god, ali ako imaju sepcifican shimmer, onda su po meni uvek bolji po suncu.

      Delete
  7. Ne znam dal je lepša boja ili shimmer

    ReplyDelete
  8. Za mene je ovo i dalje najlepsi Chanel lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste jedan od najlepsih, stvarno!

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe