Chanel - Mimosa

26.7.13



Mimosa je predivan žuti lak, i jedini žuti lak koji ja imam u svojoj kolekciji. Čudno je da nikad nisam obratila pažnju na njega. Jedno veče sam sa mužem otišla do Novog Merkatora, i kao deo neizostavne ture, posetila sam parfemeriju Beatique, tik pred renoviranje. Imali su ogroman poust, i jednostavno sam poželela da kupim nešto. Na to mi je moja jača polovina kupila Mimosu jer "Mala, nije u redu da nemaš ni jedan lak ove boje". Tada nisam znala da je ovaj lak poseban...

Mimosa je deo Chanel kolekcije za leto 2011, pod nazivom Les Fleurs D´Ete de Chanel. 

Mimosa se sad već smatra raritetom i teško se nalazi. Kod nas je više nema, tako da ako negde naletite na nju, kupite je obavezno. Jako mi je žao što sam tad tek počela da se zanimam za lakove, pa sam propustila mnogo dobih i lepih kolekcija. Lično volela bih da imam i Morning Rose, ali je to nemoguća misija.

Lak je naravno posvećen čuvenom žbun-drvetu, mimosi. I stvarno je žut kao i ono.


Mada lično, moja prva asocijacija kad neko kaže Mimosa, nije cveće nego čuvena salata. 

Mimosa je jedan divan žutać. Prava, predivna kanarinac žuta boja. Iako se na prvi pogled može učiniti da je lak krema, nije tako. Jasno se vidi i u bočici i kasnije na noktima, da Mimosa ima onaj divan, sitni Chanelovski šimer. Vidi se na veštačkom sveltu, a na suncu je prelep. Boje koje se vide prilikom presijavanja su žuta, bela i srebrna. Predivan sklop i predivan sjaj.

Ono što malo zameram Mimosi je gustina i način aplikacije. Malo je ređa, pa je potrebno ili tri tanka sloja ili da drugi sloj bude puniji. Ja je uvek mažem tako da je prvi sloj tanji, a drugi puniji. Teško se maže, može da ostavi ćelava mesta i tragove četkice, pa treba pažljivo raditi. Sporije se suši, pa ja obavezno koristim brzosušeći top coat. Mimosa mi mnogo lepše izgleda sa visokim sjajem koji dobija od top coata, nego bez. Tada se naprosto sija sa ruku. 

Takođe ako se ne nanosi pažljivo ume da stvori mehuriće, ali dobar top coat opet to sve ispravi...

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.








I pored svega drago mi je što imam ovaj lak. Mnogo ga volim i stvarno je mnogo lep. Podjednako mi je lep i leti i zimi, ali tokom sunčanih dana Mimosa je u svojoj punoj lepoti. 

Nadam se da niste i vi bili toliko isključivi prema žutim lakovima kao i ja, i da imate bar jedan u svojoj kolekciji. 

Kako vam se sviđa Mimosa?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

35 comments

  1. Divan, predivan! Mnogo mi se sviđa boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boja je bas posebna. Ovo je po meni najlepsa nijansa zute za lak.

      Delete
  2. Mimosa je posebna, mnogo mi se dopada i sama nijansa ali najviše taj shimmer <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simer u Mimosi je meni prelep, to je bas izdvaja od ostalih zutaca.

      Delete
  3. Prekrasen je, popoln za poletje. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, bas tako. Hvala puno :)

      Delete
  4. Nisam ni znala da je mimoza žute boje. Mene mimoza asocira prvo na "nemoj biti takva mimozica" :D
    Lak je divan, dobro ti je muž rekao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, mnogo je lep lak. A zna moja jaca polovina sta da izabere <3

      Delete
  5. Prelep je. Ja ba volim zutu boju, a svidja mi se kako ova zuta nije tako napadna. Lepo ti je kupio. :)

    ReplyDelete
  6. divan divan divan! meni baš žao što je nikad ne ulovih. baš ti ide uz ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nikad se ne zna, mozda ga ulovis uskoro.

      Delete
  7. Predivan je! Obozavam zute lakove leti :) Ovaj je bas poseban zbog shimmera koji sadrzi u sebi <3

    ReplyDelete
  8. Divna mimoza :)
    Odlicno ti stoji.. :)

    ReplyDelete
  9. Svidaju mi se ovi noktici pogotovo jer volim zutu boju! Super lak! :)

    ReplyDelete
  10. Divan je, super da si ga ulovila. Ja volim zute lakove i imam cak nekoliko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jedan jedini, i to ovaj. Mislim da je sasvim dovoljno za mene :) Hvala puno :)

      Delete
  11. bit će da je od previše sunca, ali žuti lakići mi se sve više sviđaju ;)
    imaš zahvalan ten za ovakvu bojicu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Leto je pravo vreme za zute nijanse lakova, i period kad svako sebi moze da dozvoli po neku ludost :)

      Delete
  12. Anonymous27/7/13 22:45

    prelep je ..a i druga dva iz te kolekcije..
    Lana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ova kolekcija je bila divna, steta sto nisam tad imala veliko interesovanje za he lakove, pa sam neke od najboljih kolekcija propustila.

      Delete
  13. Doslovno sam oduševljena!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala sam se vratiti da ga vidim, toliko je dobar! Sad ovaj moj GR žuti na noktima izgleda tako tužno... :)

      Delete
  14. Baš je divan, a formula mislim da je tipična za ovakvu boju. Žutaći se ipak teže mažu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. e znam da li je sa svim zutim lakovima tako, ali Mimosa ima bas tesku formulu. Jedan od tezih lakova za raditi. Ali joj sve oprastam zbog boje <3

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe