And the Winner...

12.7.13



Posle tri duge nedelje i iščekivanja, došlo vreme da pronađemo pobednike i objavimo svima ko je ovog puta bio srećne ruke. 

Presrećna sam što ste odazvali u ovako velikom broju i moram da vam se svima zahvalim na tome. Učestvovalo je vas 41 za igricu, a random.org je jutros izbacio dva lepa broja koji će nostiti ove divne lakiće.

Da se podsetimo paketića.

Paketić 1:


Dobitnica ovog paketića je:



Paketić 2:


Dobitnica ovog paketića je:




Čestitam dobitnicama. U naredna dva dana javiću se mailom devojkama da se dogovorimo oko slanja  i preuzimanja paketića.

Svima ostalima hvala na komentarima, igranju i čitamo se i dalje.


You Might Also Like

16 comments

  1. Ma da li je moguce da jednom i ja imam srece u blogodarivanju :D Prosto ne mogu da verujem da vidim svoje ime :) Tako sam srecna!!! Hvala draga puuunooo... Joooj, jedva cekam da ih sve isprobam :)
    Hvala ti na divnom pocetku dana <3 :*

    Cestitam drugoj dobitnici, a ostalim devojkama zelim puno srece u nekom sledecem blogodarivanju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooow kakvo zarazno ushicenje... :D Prenela si pozitivnu energiju i na mene :D
      Cestitke od srca :)

      Delete
    2. Cestitaaaaam :) mislim da nagradica nije mogla otici u bolje ruke i na ljepse noktice :D <3

      Delete
    3. Cestitam od srca :) Da uzivas u njima :)

      Delete
    4. Hvala, drage devojke puno, od srca :) :* Ceo dan me drzi isto raspolozenje :)

      Delete
  2. tako sam bila blizu... a tako daleko :D
    čestitke curama!

    ReplyDelete
  3. haha, i ja sad moje okačila :D
    čestitam devojkama!

    ReplyDelete
  4. cestitke dobitnicama, prave ljubiteljke lakova su dobile pokloncice :)

    ReplyDelete
  5. Hvala, hvala, hvala. :*
    Sploh nisem mogla verjeti, ko sem prebrala svoje ime. Nagrada je itak sanjska. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cestitam od srca :) Da uzivas u njima :)

      Delete
  6. Cestitam devojke :)

    ReplyDelete
  7. Wonderful Jelena, imas nominaciju na mom blogu :D

    http://inbetweenandaway.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    ReplyDelete
  8. Divnoća, divnoća. Čestitam pobednicama.

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe