OPI - LS Magazine Cover Mouse

30.6.13



I poslednji OPI liquid sand koji ja imam, za sad, je iz najnovije OPIjeve kolekcije koja se tek pojavila kod nas. U pitanju je Magazine Cover Mouse (NL M59). MCM u daljem tekstu.

MCM je deo druge OPIjeve kolekcije posvećene Diznijevoj junakinji, Mini Maus. Ova kolekcija je izašla u junu ove godine, i ubrzo se pojavila i kod nas u Prima apotekama. Kupila sam ga isto kad i Jinx, jer nisam mogla da odolim ovom crvendaću. Ovo je jedini LS lak u kolekciji.


U Nail Line-u bi trebalo da je stigao krajem juna meseca, ali u Prima apotekama ga uveliko ima i cena mu je 1200,oo din. Za ovaj lak bih mogla da kažem da je "Jinx u crvenom". Ono što mi je jako simpatično kod liquid sand lakova, je to što oko čepa imaju malu etiketu sa uzorkom teksture, koji možete dodirnuti i tako osetiti i pod prstima. A u unutrašnjosti etikete je napisano uputstvo za upotrebu ovih lakova kao i to da se ne nanosi top coat. Meni je ovo bilo malo smešno, ali uzimajući u obzir da je OPI američka kompanija, pisanje ovakvih uputstava je obavezno.



Koliko god mi se na swatchevima na netu činio jednobojan crven, ovaj lak uopšte nije takav. To primećujete kad ga pogledate na suncu i po dnevnoj svetlosti. Ipak, najlepši je na suncu i sva njegova lepota se može videti još u bočici.



Bazna boja je prava vatreno crvena. A gliteri koji se presijavaju na suncu su i zlatni, i srebrni, i roza, kao i dve nijanse crvene. Dovoljan je jedan puniji sloj da se dobije potpuni efekat. Ali ja ipak na slikama imam dva tanja sloja i pokrivenost je odlična. Presijavanje na suncu je prelepo. Tekstura je vidljiva, ali jako nežna na dodir.

Trajnost mu je jača strana. Tek posle pet dana je počeo malo da se krza i da se vidi bela linija. Ali, većina lakova ove strukture je trajna. Skidanje je lagano, isto kao i Jinx. Korišćenje baze je obavezno po meni, ja sam nanela jedan puniji sloj. Lak mi nije probio bazu niti ofarbao nokte. Top coat nisam ni probala sa ovim lakom, jer mi je toliko lep u orginalnoj izvedbi, da nisam želela ni da probam. Iskreno, ne znam da li mi je lak lepši na šakama ili stopalima. Jednom rečju - prelep je.

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu.









I jedna malo mutna slika da se vidi presijavanje.


Ja se izvinjavam na malo više slika, ali lak mi je toliko lep da nisam mogla da se odlučim za par fotografija. Još sam neke uspela i da preskočim.

Nadam se da vam se sviđa i ovaj liquid sand lak i da ste se ohrabrili za ovaj finiš.

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDE . Ili klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:


You Might Also Like

14 comments

  1. Jao kako je divan, želim sve lakiće iz te kolekcije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je najlepsi. I pogledaj Definite Moust - Have, jako je lep. Ja vec imam slican Chanel Fracas, pa nisam htela da uzimam i ovaj. Ali je jako lep.

      Delete
  2. Uh kako je divan :D ... ovo mi treba ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Naravno da ti treba :D

      Delete
  3. Predivan, imam nešto slično, ali sad bih i ovaj. Kako mu sunce odgovara :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na suncu je prelep. Vidi se sva njegova lepota. Treba ti ovaj lak :D

      Delete
  4. Prelep je,kao i cela kolekcija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Lep mi je jos Definite Moust - Have, ali cu ga preskociti.

      Delete
  5. lepuškast je, ali ću ga zaobići, kao i celu tu kolekciju. super ti ide uz ten!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Cela kolekcija je previse crvena i roza za tvoj ukus. ALi nemoj ga odbaciti, nego razmisli jos malo. Mnogo je lep lak.

      Delete
  6. Lep je. Dopada mi se više od Jinx.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svedeniji je i elegantniji od Jinx. Jinx je bas lep mix i bas je efektan na suncu.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe