OPI - LS Vesper

27.6.13



Danas drugi lak iz OPI Bond Girls kolekcije. U pitanju je LS Vesper (NL M52)Ponekad se zapitam da li svi često imaju dane kad im ništa ne ide od ruke, ili sam nekim čudom prirode samo ja u pitanju. A možda mi se samo tako čini. Jako sam se radovala ovom laku, jer kao što već i vrapci na grni znaju, obožavam ljubičaste lakove. Ali kad sam dobila ovu malu slatku minijaturnu bočicu i kad sam je otvorila, malo sam pustila paru kroz uši (u fazonu "zašto opet..."). Izgleda da sam magnet za falične četkice bilo da su one velike ili male. Opet dobih jednu sa čuperkom.


Razmatrala sam da je odmah isečem i izigravam frizera, ali sam odlučila da prvo pokušam sa mazanjem. Okretala sam je u svim pravcima, počinjala, prekidala, brisala da bih na se na kraju zapitala kako ovo radi i imala ovakav izraz lica:
Na kraju sam je pokušala ošišati, ali nisam mnogo toga uradila. Pa sam digla ruke i nekako uspela da nalakiram lak. A onda sam sa stavkama kroz koje svaka od nas prolazi dok nanosi lak, nekoliko puta imala facu kao mali žuti pomoćnici gore.

Lak je, pa... hmmm... jedno malo čudo. Lepo se maže, ali prvi sloj je jako providan tako da lak slobodno može da se koristi i kao toper preko nekog drugog laka. Drugi sloj ostavavlja malo više "grbica" ali ne prekriva u potpunosti. Treći sloj je uspeo da popravi situaciju, ali malom prstu (videćete na slikama) situacija i dalje nije bila baš najsjajnija, pa sam ostavila tako. A i da vidite o čemu pišem.

Relativno se brzo suši i to je dobra strana. Lak je jednobojan, nije kao Jinx. Jednostavna, prava, duboka ljubičasta sa ljubičastim krupnijim gliterima. Zato što je u potpunosti jednobojan, na noktu se nakon mazanja ne dobija utisak homogenosti kao što je to slučaj kod Jinxa. Već se jasno vidi razlika između strukture glitera i bazne boje. 

Ne znam, možda sam trebala da nanosim punije slojeve. Ali, za sad još nisam imala veliku želju da ponovim ovaj lak.

Lak je kad se osuši mat, sa grbicama koje su i jako vidljive i osetljive pod prstima. Ali kad se preko ovog laka nanese top coat, dobije se nedefinisani ljubičasti lak, sa proustima. Više kao želtinasti, gusti ljubičasti lak na noktima. Meni se nikako ne sviđa sa top coatom. 


Lako se skida, isto kao i Jinx, dok mu trajnost nisam testirala. 

Sve slike su slikane na poslepodnevnom suncu. Ovo su slike bez top coata, i vidi se na malom prstu, da čak ni moja tri sloja nisu bila dovoljna za poptunu pokrivenost. Sigurno sam trebala stavljati deblje slojeve.







A evo kako izgleda lak sa top coatom.



Razlika je vidljiva, i kao što sam već napisala, nikako mi se ne sviđa u ovoj varijanti.

Po meni ovo je lak bez kojeg se može, jer liqiud sand efekat i nije mnogo vidljiv, zato što je lak jednobojan. Iskreno, ima prelepih ljubičastih lakova sa mnogo lepšim efektima, završnicama, shimerima i gliterima. Sreća je, pa sam uzela mini bočicu, te šteta nije velika.

Jeste li kupila neki primerak laka sa ovakvom završnicom? Jel imate neku preporuku za lakove nekog drugog proizvođača sa ovim efektom?

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDEIli klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:


You Might Also Like

12 comments

  1. Sa top coatom kao da je drugi lak :/ izgubi svoju draž...
    Ja bas i ne volim ove sljokicaste pa tako da nemam neki da ti preporucim, ali ako ce iko iskopati neki slican, to ste ti i Prasence :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez tc jos i moze nekako, ali sa nikako mi se ne svidja.

      Delete
  2. Meni se ne sviđa boja, nekako je nedefinisana. Bez TC-a je mnogo lepši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da su nanosi jos dobri. Ili se nisam slozila sa njim kad sam ga probala, ili stvarno je malo losiji.

      Delete
  3. Jako je cudan :) Ne mogu da kazem da mi se ne dopada, ali recimo da nisam bas odusevljena :)

    ReplyDelete
  4. Mislim da je Vesper najveće razočaranje među LSovima. Šteta što ti je zapao i sa faličnom četkicom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema veze. Da je full pakovanje, e tad bi mi bilo zao. Ovako nije strasno jer je mini.

      Delete
  5. šteta za četkicu. a meni je on simpatičan, žao mi je što je ostao u zapećku u ovoj kolkciji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja i cetkice, ne vredi. Da su dodali u njega raznobojne ili bar dvobojne glitere bilo bi mnogo bolje. Ovako je samo jos jedan ljubicasti lak u nizu.

      Delete
  6. Replies
    1. Stvarno steta. Cak i tebi kao ljubiteljki OPIja ne bih preporucila ovaj lak :( moglo je to i bolje.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe