OPI - LS Get Your Number

28.6.13



Treći OPI liquid san lak koji vam predstavljam, je i prvi koji sam kupila sa ovom strukturom. U pitanju je OPI Get Your Number (NL M46), ili GYN u daljem tekstu. GYN je deo OPI Mariah Carey kolekcije. Ova kolekcija se sastoji iz tri "normalna" laka, jednog topera i četiri liquid sand laka. Ja imam samo ovaj, mada mi je pažnju privukao i Stay The Night, ali ga još uvek nemam, jer ga nekako ne vezujem za leto i sunčane dane.


U ovaj lak sam se zaljubila posle Ivaninog posta, koja je maneken za ovaj finish, za rzliku od mojih malih trapzastih noktiju. Ali to me nije sprečilo da se zaljubim u ovakve lakove.

GYN je divan plavi lak, sa jelly bazom i holo gliterima. Gliteri su različitih veličina, pa nokti na suncu izgledaju kao plavi kristali posuti krupnijim dijamantskim ostacima. Gliteri se presijavaju u svim bojama. A to na čarobnoj plavoj podlozi izgleda divno. Plava boja je prava jednostavna plava. 

Prvi sloj laka je providan, te se može koristiti i ako kao toper preko drugih lakova. A drugi sloj sve popunjava, i nokat je u potpunosti prekriven. Struktura je hrapava i oseti se pod prstima. Ja na svim slikama imam dva sloja.

Što se tiče skidanja laka, zbog krupnijeg glitera malo se teže skida, ali nije ništa strašno. Ko se plaši da će oštetiti nokat neka skida putem folije lak. Ja sam lično natopila tufer, malo duže držala na noktima, svukla sloj laka i ponovila ako treba. Korišćenje baze je po meni obavezno, i slobodno može da bude i deblji sloj. Bitno je samo da se ona dobro osuši.

Ovaj lak se dosta razlikuje kada se preko njega nanese top coat, i do sa jedini koji mi je podjednako lep i sa top coatom i bez. Evo slike kako se gliter ponaša u oba slučaja, a i kako se u suštini sija na suncu.


Ja sam na slikama nanela malo puniji sloj top coata, pa se stvarno dobio utisak jell laka, sa malo krupnijim holo šljokicama. 

Evo kako lak izgleda bez top coata, tj. u njegovoj pravoj prirodi. Sve slike su napravljene na poslepodnevnom suncu.





A evo kako lak izgleda sa top coatom, malo deblji sloj istog.





Za razliku od prethodne mini bočice, u ovoj me je dočekala savršena četkica koja mi mnogo više odgovara nego klasična četkica kod velikih pakovanja. Ova je i odlično "podšišana".


Jedino što neki mogu videti kao manu jeste to što se i posle dva sloja može videti bela linija nokta. Ali, opet napominjem da je ona meni prirodno jako bela, te nekome se posle dva sloja možda neće videti. Meni lično je ovaj lak mnogo lepši sa top coatom nego bez. I evo još jedne sličice u prilog tome.


Ova nijansa plave naprosto stoji svima i sa njim se ne može pogrešiti. 

Kako vam se sviđa i ovaj teksturac?

Hvala na čitanju.

PS: Ne zaboravite na igricu koja još uvek traje do 11.07.2013, daleko samo jedan klik - OVDEIli klikom na ovu sliku sa desne strane bloga:

You Might Also Like

22 comments

  1. Sa tc-om ili bez njega ovaj lak je prelep! Odlicno ti stoji i super si ga uslikala. Najlepsi mi je od svih LS lakova. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mnogo je lep i bas je interesantan u oba slucaja. Vrlo nosiv, sto po meni i jeste poenta ovakvih lakova.

      Delete
  2. Ovaj lak me oduševi svaki put kad ga vidim. Sad nekoliko puta čitam... Tako lijepo si ga opisala...

    ReplyDelete
  3. I ja se, kao Ljubicam svaki put oduševim. Prelep je. Pravi letnji lak. Bilo bi zanimljivo videti ga sa nadlakom da se izravna pa zamatiranog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Bas pravi letnji. Nemam mat nadlak, ali mislim da bi tako bio jako interesantan!

      Delete
  4. Stvarno je prelijep, sa top coatom ili bez njega :D

    ReplyDelete
  5. Jedan od najlepših LS :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Moj prvi LS i bila sam odusevljena njime, i ostala :)

      Delete
  6. Jelena,ovaj ti je lak predivan, volim šljokice, vrlo efektno :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Predivan je. I ja jako volim sljokice, tj. prava sam svraka, volim sve sto sljasti :D

      Delete
  7. Ovaj plavac mi je bio favorit u toj kolekciji, mnogo je lep. :)
    I tebi super stoji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Jeste, jako je lep :)

      Delete
  8. prelep je, slažem se, i sa tc. i ja imam izraženiju liniju nokta, ali sma prestala da se obazirem na to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Ma ni ja se ne obazirem vise, jer je moja i ne mogu da je promenim. ALi znam da nekim devojkama smeta kad na svojim noktima vide da se i kroz dva sloja providi, pa sam zato navela da je kod ovog laka to slucaj.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe