Noviteti - Maj ´13.

1.6.13



Kažu da je za žene šoping pravi lek u teškim trenucima ili periodu života. Da li je ovaj zaključak doveden na osnovu iskustva ili nekog grupnog istraživanja, ali kod mene je ova terapija došla nekako spontano tokom prošlog meseca. Nisam obraćala pažnju na novčanik, samo sam želela da bude bolje. Kao rezultat imam da vam pokažem gomile noviteta kod mene. Nešto sam kupila, nešto sam dobila, ali sve ulazi u "šoping-terapiju".


Pa da krenemo redom... Slike su malo više šarene, ali što da ne. Malo jarkih boja svakome treba, i onda je sve lepše.

Zoya lakovi su konačno stigli i kod nas i dostupni su svima. Mogu se naći u UltraSun-u, na Novom Beogradu po ceni od 800,oo din. Dugo sam gledala slike ovih lakova i čitala hvalospeve na njihov račun, da nisam mogla da dočekam da se pojave i u Srbiji. Moj prvi izbor pao je na lakove Pinta (teget-ljubičasti sa slike) i Zara (svetlo ljubičasti).


Dior lakovi su Delice i Diblotine. Diablotine ste već videli među novitetima od marta meseca, ali kako su ova dva laka iz iste kolekcije i divno izgledaju zajedno, odlučila sam da ih ne razdvajam i slikam zajedno. 


Chanel lakova sam najviše udomila u prethodnom periodu. Provocation je lak koji sam dugo želela i hvala Chanelu što ga je ubacio u redovnu ponudu. Bel-Argus i Azure, lakovi iz letnje kolekcije, koji su me oduševili. I Taboo koji je možda kod mene najželjeniji lak do sad u ovoj godini. Trebao je kod nas da se pojavi u julu, ali su ga uvezli zajedno sa letnjom kolekcijom i nikako tri lepotana nisam mogla da odvojim, niti da dozvolim da se čekaju.



I na kraju ono što je uvek najslađe. Od moje divne Adrijane, sećate se ove priče The Best Day Ever, sam dobila paketić i u njemu tri nova ljubimca (da, da znam da nisam napravila recenzije ni prethodnih lakova koje sam dobila od nje, ali to ispravljam u roku od odmah, jer sam čekala lepo vreme i sunce). Chanel Rose Exuberant i Rouge Fatal, su našli novi dom. Kao i Essie Thigh High, koji je najverniji dupe za Chanel Malice (LE), koji iz nekog meni nepoznatog razloga nisam kupila.


Nadam se da ste vi imali berićetan period kao i ja, bilo da je to terapija ili samo želja za kupovinom. Bilo je tu još divnih lakova, koje sam dobila tokom tri poslednja dana maja, ali sam odlučila da njih ubacim u junske novitete. 

Nadam se da ću konačno postati odgovornija u recenzijama noviteta i da nećete dugo čekati na njih.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

28 comments

  1. Predivni noviteti :)

    ReplyDelete
  2. Baš mi se sviđa što je šareno, skroz je veselo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Malo da bojama razbijem ovo promenljivo vreme.

      Delete
  3. Koliko kostaju Zoya lakovi? Jel samo tamo mogu da se kupe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu se naći u UltraSun-u, na Novom Beogradu po ceni od 800,oo din. Koliko mi je poznato, za sad se samo tamo prodaju.

      Delete
  4. Ova dva Dior su predivnaa :)

    ReplyDelete
  5. nadam se da je shopping terapija makar trunku pomogla! predivni noviteti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U trenutku jeste. Na duze staze, nije na zalost. Ali valjda tako mora. Hvala puno.

      Delete
  6. Nadam se da je bolje vreme došlo ili da je makar na vidiku.
    Divni su ti noviteti, a posebno me zanima da vidim kako ti stoji Thigh High.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednom mora doci, ne vredi. Hvala puno. Za TH cekam sunce, zbog specificnog sitnog shimmera, pa da se vidi kako treba.

      Delete
  7. odlični noviteti, pa nek je i terapija!

    :-*

    ReplyDelete
  8. Divni su mi svi lakici <3 Posebno Dior (oba), i Zoya (svetliji) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Dior lakovi iz ove kolekcije su divni.

      Delete
  9. Predivni noviteti Jelena!! Chanel lakovi, obožavam mada mi nisu nešto trajnina noktićima, ali nijanse su im baš WOW, svaki puta me oduševe :) Imaš Azure, predivan mi je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Probaj sa dobrom bazom i dobrim tc sto se tice CH lakova. Mada tc kod nekih CH lakova ubije ono sto je u njima posebno. Ja licno nikad ne gledam na trajnost, jer cesto menjam lakove, pa ne skinu ni da se ostete.

      Delete
  10. Fenomenalni su ti noviteti! :) Sad brzo na mazanje i fotkanje! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Uskoro ce biti vecina recenzija ovih lakova.

      Delete
  11. Predivno! Brzo ćemo da ih vidimo na noktićima, I hope so :)

    ReplyDelete
  12. Jedva cekam swatcheve!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neki su vec odradjeni, samo da vidim kojim redom da krenem :)

      Delete
  13. Zojice predivne nijanse :D

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe