Happy Blogo-Birthday JWC

20.6.13



Na dan 16.06.2012 godine napisala sam svoj prvi i jako kratak post. Posle godinu i četiri dana, još uvek piskaram po ovim stranicama i objavljujem svoje mišljenje o ovoj vrsti moje opsesije, tj. o lakovima. Kako je taj moj prvi post i kako je moja kolekcija tada izgledala, možete videti ovde

Danas, moja kolekcija se dosta promenila. Ima mnogo više high end lakova, nekih lakova koji su nedostupni u Srbiji i koji su do mene stigli čudnim putevima. OPI i China Glaze kolekcija je svedena samo na one boje koje stvarno koristim (shvatila sam da često izbacuju nove i međukolekcije, da je besmisleno kupovati svaku, a i da se boje dosta ponavljaju). Našla neke lakove koji su retki i koji nikad nisu bili u prodaji kod nas, a najverovatnije i neće. Neki primerci koji se više ne proizvode, ponosno stoje u mojoj kolekciji. Za nekim sam jurcala i trčala kroz ceo grad da stignem da ih kupim dok se ne razgrabe, neke sam kupila bez ikakve namere i plana. Tvrdila sam da lakove nekih finisha nikad neću probati, pa sam htela da pojedem svoje reči, jer se desilo upravo suprtono. 

Lakove još uvek držim na istom mestu. Samo što sam počela sa jednom polupraznom fiokom, a danas ih imam dve poluprazne. Razdvojila sam ih po brendovima, jer se ja tako najlakše snalazim. U "momentima bunila", kad mi je došao trenutak racionalnosti, neke lakove sam srećno prodala, a neki broj i poklonila. Sad kad se setim i sve prebrojim takvih lakova je bilo nešto preko 50. Time sam oslobodila mesto za nove ljubimce i ispunjavanje novih želja. 

Danas moja kolekcija izgleda ovako...

Fioka 1: OPI, Essie, Zoya, Chanel, Dior, Illamasqua i po neki primerak Collistar, Butter London, Nail Inc. i YSL lakovi




Fioka 2: China Glaze, Catrice, Essence, Flormar, Kiko, Golden Rose, Cathrine Arley i jedan Aurin lak.




Rozetne sa uzorcima boja sam menjala ni sama ne znam koliko puta, jer nisam mogla sa sobom da se dogovorim kako da mažem lakove: da li po brendu ili po nijansama. I jedno i drugo je dobro, ali sam se odlučila da ih mažem po brendu, jer mi je tako lakše i preglednije. Za sad stoje na gomilici u fioci 2, ali uskoro planiram da ih sredim do kraja (sa svim lakovima koje imam) i sortiram, pa ću vam i taj mali projekat pokazati.

Naravno, kakav bi to rođendan bio da nema poklona. Nije bitno da li ih dobijam ili ih delim, bitno je da ih ima. Bar ja tako mislim, i uvek im se radujem kao malo dete. Pokloni bez povoda su najlepši i uvek se za njih vežemo, ali kad ima povoda pokloni su onda željeni i očekivani.


Za vas sam spremila jedan mali poklončić. Milim da smo spremni da se opet igramo. Spremila sam vam dva paketića, za koje se nadam da će biti jako željeni i da će biti voljeni. A ja ne bih bila ja kad vam ne bih podelila neke lakiće...

Paketić 1 je "girly paketić" kako sam ga ja nazvala, jer su sve bojice prave "ženske". U Paketiću 1 su sledeći lakovi: 
  • OPI - Jinx (prelep lak, divnog mixa boja i popularnog finisha - liquid sand, čija vas recenzija uskoro očekuje);
  • Essie - Watermelon (prelepa krema i jedna od najpopularnijih Essie nijansi)
  • China Glaze - Neon & On & On (novi CG neon lak koji vas je oduševio i o kome ste mogli čitati ovde)


Paketić 2 je "smeo paketić", zato što boje koje sam odabrala u ovom paketiću nisu svakodnevne i malo su neobičnije. U Paketiću 2 su sledeći lakovi:
  • China Glaze - Atlantis (jedan od najlepših glitter lakova koje sam ikad videla, a o njemu ste čitali ovde)
  • China Glaze - Highlight Of My Summer (novi neon lak koji vas je isto oduševio, a njegove slike ste videli ovde)
  • Zoya - Valerie (jedan od najpoznatijih Zoya lakova, prelepa "blurple" nijansa)


Ali kao i svaka igrica, tako i ova naša će imati mala pravila, za koja očekujem da ćemo ih poštovati kao što smo to i prošli put uradili (ne vredi, control freak radi i u meni). Shodno tome, pravila se neće mnogo razlikovati od prethodne igrice. Ponoviću ih, sa par malih izmena (ovo sam morala da uradim, jer je prilikom prošlog igranja bilo nekih nejasnoća, pa da se to ne bi opet ponovilo).

PRAVILA GIVEAWAY-A:
  • Giveaway je International Open (izuzetak je područje Kosova i Metohije, jer ne znam kako tamo funkcioniše slanje paketa ove vrste, te ne mogu da se usudim na ovaj korak) 
  • Potrebno je da me pratite preko GFC-a klikom na "plavi pravougaonik" (ukoliko me do sad nista pratili, ovaj korak je obavezan):
  • Da ostavite komentar na ovaj post i u sklopu komentara ostavite aktivnu e-mail adresu kako bih vas mogla kontaktirati (dupli komentari kao i oni bez e-maila neće ulaziti u izbor):
  • Dobitnik će biti određen preko random.org-a.
  • Giveaway je otvoren do 11.07.2013 godine u 23:59 i svi komentari posle tog termina neće ulaziti u izbor.
  • Zbog moje evidencije, a i vaših afiniteta možete napisati koji paketić bi više želeli da dobijete.

Nadam se da pravila nisu problem i da ćemo se lepo igrati kao i prošli put. 


Neka se točak igre zavrti i svima vama koji ćete učestvovati želim puno sreće u "ruletu". Veliki poljubac od mene za sve vas.



Voli vas vaša Jelena

You Might Also Like

104 comments

  1. Ja ću prvo da komentarišem post, poslije ću da se prijavim. Giveaway ti je divan, poklončići su krasni, ljepši ne mogu biti.
    Kolekcija je za past u nesvijest, a CH lakovi u istoj nestvarni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
    2. puslicenzi@gmail.com

      Delete
  2. Predivna kolekcija lakova :)

    Super pokloncici :) Girly mi je favorit :)

    antovicmarija@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da... SRECAN BLOGORODJENDAN!!!! Da ih slavimo zajedno jos punooo... :*

      Delete
    2. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  3. Zavidna ti je kolekcija stvarno :) I cestitke na blogorodjendanu! :)
    dushicaveselinovic.dv@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  4. Srecan blogorodjendancic, jos puuuuuno divnih postova da nam pises! :) A oba paketica sadrze lakove u koje sam zaljubljena (Watermelon i Atlantis) pa ako bi bila izvucena, ne bih se bunila za bilo koji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da mail, izvinjavam se, nevena993@gmail.com

      Delete
    2. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  5. Cestitki! :)

    iloveprettycolours@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  6. Srećan blogorođendan :) Divna ti je kolekcija.
    Prvi paketić su baš moje boje :D
    shootingstar_blog@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  7. Jelo....kad pre!
    Srecan blogorodjendan....pozzz... i javi se nekada!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga :) Znas ti mene. Javim se kad mogu, a sad mi nije zameriti. Mozda uskoro vrnem da vas malo vidim <3

      Delete
  8. Srecan blogorodjendan :D Kolekcija lakova je vau, za pozeleti :)

    Kad sam kod zelja, zelela bih girly paketic, jer si stavila 3 boje koje su mi na wishlisti, a i prave su letnje :)

    Moj mail je ivona.marinkovic.bg@gmail.com :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  9. Srećan srećan! ^^
    Odličan ti je ceo post, nikad nisam videla da neko na ovako specifičan način uvodi u giveaway, obično odmah izdeklamuju pravila i nagrade xD Zaista super darivanje! paketić br.2 deluje privlačnije, kombinacija boja je fantazija
    mejl: bydanijela@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ne volim da se odmah sve izdeklamujem, nekako mi je to sve sluzbeno. Ovako osecam da sam malo bliza sa svojim citaocima i pratiocima, bar ja. Lepo se ispricamo, popijemo virtuelnu kaficu, pa se na kraju malo igramo :)

      Srecno u igrici.

      Delete
  10. Srećan blogorođendan i neka ih bude još mnogo.
    Divna ti je kolekcija i veoma lepo sređena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Em sto sam contorl freak, em sto kod mene sve mora da bude na svom mestu. Tako da se to odrazilo i na lakove i na make up :D

      Delete
  11. Jelena, sretan ti prvi blogorođendan!! Želim ti da ih imaš još više i naravno da popuniš ove ladice, mada je i sada kolekcija doslovno zavidna :D Super si sve organizirala, me likey :D
    Igram giveaway - meni se dopada prvi paketić :)
    Pratim te preko GFC :D
    mail: makeupmyday0@gmail.com

    kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) MOrala sam svojim lakicima cak i filcani tepih postaviti, da se ne klizu i da im bude fino i udobno <3

      Srecno u igrici.

      Delete
  12. Happy Blogoversary! :)
    I'm from Ukraine, if I can participate
    GFC: zebra-nails
    e-mail: irini6789@mail.ru
    I like the second prize a bit more :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :) Ofc u can play the game with rest of us :)

      Good luck.

      Delete
  13. O pa neka je srećan prvi blogorođendan i neka bude još mnooogo rođendana, divnih postova i lakova :)
    Super si sredila kolekciju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pa sad sam poprilicno zadovoljna sastavom svoje kolekcije, kad sam eleminisala one koji su kupljeni bez razmisljanja ili u hiru. Sad imam samo one koje stvarno volim i koje koristim.

      Delete
  14. Srecan blogorodjendan!!! Super su ti nagradice, ali ako moram da biram recimo da mi je lepsi drugi paketic. :)
    aleksdobardzic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  15. Happy Blogaversary. I wish you many more successful year in blogging. :)
    I like second prize more, because those are totally my colors. :)
    email: tgjerkes@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much :)

      Good luck.

      Delete
  16. Sretan blogorođendan i nadam se da će ih blog još puno doživjeti! Imaš bo'me lijepu kolekciju :D
    Obje nagrade su *___* , prva mi je možda mrvicu draža :)
    irenica.hojsak@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  17. Wow, zavidna kolekcija :) nisam ni blizu tome :) Evo moj mail pa se mozda pocnem priblizavati :) Nemam nijedan brend od ponudjenih jer nam nisu ni dostupni u BiH.

    Moj mail - melisa1008@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cestitke za 1. blogorodjendan. :) Impresivna kolekcija i jako lep izbor lakova za giveaway.
      nnstefanovic@gmail.com

      Delete
    2. Hvala puno obema :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  18. Srećan blogorođendan, da ih proslaviš još puno!

    Pasktići su zaista divni, sa ljubavlju odabrani i devojke će biti srećnice :)
    p.s. ja ovaj put neću učestvovati, neka ostane više šanse drugima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Prasence :) Birala sam ih kao da sam ih birala za sebe <3

      Delete
  19. Sretan blogorođendan... kolekcija ti je fantastična, zavidim ;-)
    odlične si lakove izabrala za giveaway...

    meni se više sviđa girly paketić jer je u njemu jinx, lak u koji sam se zaljubila a nikako da ga nabavim :-D

    makeuparenaaa@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  20. I wish you happy blogobirthdaaay :D sviđa mi se kolekcija i nadam se da ćeš nam je jednom svu detaljno poslikati da malo promahalamo i da ja naparim oči na HE lakovima jer mi je žao dati pare za njih xDD
    pratim te preko GFC-a, mislim da sam Betmenka a i evo mail: dz.cosovic@live.com
    eh, umalo da zaboravim, meni se više sviđa ovaj girly paketić i držim si fige da osvojim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)Tvoj blog je totalno blesav i pun odlicnih gif-ova :D
      Srecno u igrici.

      Delete
  21. Srecan blogorodjendan :) Drugi paketic je divan :)

    ivanaj.jag@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  22. Sretan rođendan tvog bloga, i da ih ima još jako , jako puno !!

    Pala sam na dupe od ljepote tvoje kolekcije :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) I moj dragi samo sto se nije srusio kad je konacno dobio uvid u sve ovo :D

      Delete
  23. Jelo,srecan blogorodjendan!
    Znas sta ti sve zelim,da ne kucam i zauzimam prostor bezveze :-)
    Kakva kolekcija,odlepih gledajuci divote!
    Paketici su predivni,malo mi se vise svidja prvi:-)

    tikica1983@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga moja puno, puno, puno na svemu :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  24. srećan blogorođendan!
    kolekcija ti je prelepa i savršeno organizovana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nama sa PMF-a je organizacija jaca strana :D

      Delete
  25. Srećan blogorođendan i sve najlepše.
    Što se tiče ovih lakova, svi su mi lepi, zaista. I bravo za urednost.
    Aleksandra
    dressnread@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  26. Srećan blogorodjendan!:) Predivna ti je kolekcija. Meni se više dopada girly paketić :D
    Pratim te preko GFC-a.
    Mail:dragana.markovic92@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  27. Srecan blogorođendan ;)
    a gdje je tortica ;)
    Lepidopterianails@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Nema tortice, leto je a mi zene moramo da drzimo liniju :D Jedan Muffin je dovoljan za sve nas :D
      Srecno u igrici.

      Delete
  28. Srećan blogorođendan! :)

    Oduševljava me kako je sve uredno i lijepo složeno. :)

    ljubicatoshic@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  29. Srecan blogorodjendan i da pises jos dugo dugo :)

    ana.pavlovic008@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  30. Pa da nas dve smo pocele da pisemo negde u isto vreme :) Bas brzo prodje. Srecan blogorodjendan :)
    ksendz8@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  31. Srecan blogorodjendan! :* Tvoja kolekcija je fantasticna! <3 Uzivan svaki put kad je vidim. Nadam se da cemo se jos dugo druziti! :)
    Nagrade su fenomenalne a meni se kao sto sigurno predpostavljas vise svidja ova smelija. ;)
    marrysraveland@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)Drugi paketic su bas tvoje boje :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  32. Srecan blogorodjendan! :) Kolekcija ti je predivna! :)
    Meni se vise dopada girly paketic :)
    ladeesse@live.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  33. Srecan prvi blogorodjendan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) I tvoj je bio skoro, pa da i ja tebi pozelim dalju srecu u blogosvetu :)

      Delete
  34. Ajde i ja da se prijavim, obzirom da te pratim od prvog dana :) Srecan blogorodjendan! :*

    justprettynails@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Hvala na redovnom pracenju :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  35. Srecan rodjendan, zelim ti da ih bude jos punoooo, punoooo :)
    Obozvam slike tvoje kolekcije i jedva cekam taj post gde su klasifikovani po rozetnama.

    jeconileconi@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  36. Srećan blogorođendan i da ih bude jos puno! Kolekcija ti je divna. Ovaj drugi paketic su skroz moje boje. Obožavam lakove i posebno baš takve boje.

    sarkica97@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  37. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  38. Srecan blogorodjendan! :)
    Inace Google Friend Connect se ne gasi, vec Google Reader a to su dve razlicite stvari. Dakle lista blogova koje pratis ce ti i dalje biti vidljiva, a citaces ih na home tranici kad otvoris blogger.com.
    Mislim da su ti pravila malo zeznula. Ja npr uopste ne pratim blogove preko GFC-a vec preko bloglovina, gde pratim i tvoj blog. Nema veze, necu ucestvovati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Sta god da je, nesto se gasi, izgleda da sam ja pogresno razumela. Ali nema veze, ako neko zeli da ucestvuje stoji slicica gde da klikne. Sto se tice pravila, ona su krajnje jednostavna u odnosu na mnoga druga koja neki blogeri postavljaju kao uslov za ucestvovanje. U svakom slucaju, ako se predomislis uvek mozes da ostavis samo mail do odredjenog datuma ;)

      Delete
  39. Srećan blogorođendan :)
    Super ti je kolekcija, svaka cast na izboru.
    Moj mail je draganica8@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Ostaje mi jos da slikam bocice s frontalnog dela, da se vide kao treba. ALi mi za to treba bas dosta vremena, pa kad budem mogla.
      Srecno u igrici.

      Delete
  40. Srecan blogorodjendan! Divna ti je kolekcija. A i pokloncici su divni, mozda je drugi za nijansu lepsi :)
    erykah86@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  41. Hajde da okusam srecu... Nikada nista nisam dobila :/ mozda me krene. Inace, kolekcija ti je predivna, za pozeleti.
    I srecan blogorodjendan.
    helena.medicus@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  42. Uh nagrade su predivne. Pratim ovaj blog odavno-za njega sam saznala preko Ane,ali sad sam morala da se prijavim da okusam srecu.
    Srecan blogorodjendan,sve najbolje.
    Aleksandra-djina011@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  43. Srecan blogorodjendan! :)
    Drugi paketic mi je bolji..
    I imamo istu opsesiju!
    koma.p.4e@gmail.com

    http://www.komabunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Pratim te.
      Srecno u igrici.

      Delete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  45. Kolekcija ti je predivna, secam se kad si je prvi put slikala, pala sam u nesvest! :D A sad je jos lepsa cini mi se.. :)

    A nagrade su super, toliko da ne mogu da se odlucim koji mi se paketic vise dopada. :D

    sonjanailpolishes@gmail.com (preko GFC Sonja R. :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Narasla je tokom ovih godinu dana, i dosta se promenila u svom sastavu.
      Srecno u igrici.

      Delete
  46. Srecan blogorodjendan !!! Giveaway ti je sjajan,moram da se prijavim pirlitanje@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  47. Srecan prvi blogorodjendan :) da ih bude jos sto! minimum :) fiokice se samo pune i pune, neka se u tom maniru i nastavi :)
    vec znas da te pratim na gfc, a email je ancibal12@hotmail.com, a sto se paketica tice eto recimo prvi crvenkastiji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  48. Srecan rodjendan Jelena :)

    Ja bih paketic 1 jer imamm atlantis i Jem koji mi se cini donekle slican Valerie :)
    Patofna tj marijajovovic225@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete
  49. srecan blogorodjendan! :)
    volela bi da osvojim girly oaketic, jer lakove iz drugog imam.
    nexa4brigada@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)
      Srecno u igrici.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe