China Glaze - That´s Shore Bright

17.6.13



Poslednji u prvoj turi kupovine novih China Glaze neon lakova, koji sam uzela je That´s Shore Bright (81322), TSB u daljem tekstu. Napisala sam "prva tura" jer se kod mene nikad ne zna da li ću možda poželeti da se vratim po još neki lak iz ove kolekcije.

TSB je lak prelepe lavanda ljubičaste boje. Pripada krem delu kolekcije i kao takav je odličan u svim stavkama lakova sa krem finishom. Ima istu formulu kao i Highlight of my Summer, nešto bolju kod CG neon lakova. Samim tim nešto lakše se maže. Prvi sloj je nešto ređi, ali ne ostavlja velika ćelava mesta. Drugi tanji sloj to sve popravi,  ali ako je neko veštiji jedan puniji sloj može biti sasvim dovoljan. 

Lak se suši mat, pa sam koristila jedan sloj top coata. Sa tc lak dobija poptuno drugačiji izgled na rukama. Nežna, pastelna boja prava za proleće i leto. Sve slike su napravljene na podnevnom suncu.








Nijansa ljubičaste je takva da mislim da bolje izgleda na svatlom tenu, jer je nežna boja. Mada, i na osunčanim rukama može izgledati odlično. 

Za sad me privlači samo još jedan novi neon CG lak, ali se još uvek predomišljam oko njegove kupovine. Nisam sigurna da mi treba još jedan neonac, a opet sa druge strane njih nikad dovoljno.

Jeste li kupili do sad neki novi neon lak?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

22 comments

  1. Nisam kupila :D Nijansa mi se sviđa, podsjeća me na ljeto i polja lavande :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava boja lavande, prelepa ljubicasta :)

      Delete
  2. Baš mi se dopada boja i jako lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  3. Obazavam pastel ljubicaste lakove ;) Tako su nezni i prolecni ;)
    Predivno ti stoji ;)

    ReplyDelete
  4. Skroz si u pravu da je ovo nijansa ljubicaste za svetliji ten. Mnogo ti lepo stoji. :)

    ReplyDelete
  5. Bas je fina nijansa :)
    Dopada mi se kako ti stoji..

    ReplyDelete
  6. Ovo je nijansa ljubičaste po mom ukusu, divan je i ide instant na WL.

    Lijepi nokti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Kad god pogledam svoje nokte, meni su i dalje cudni. Kao sto je neko napisao ranije u komentarima - trapezasti su, da ih oblikujem drugacije. Ali jendostavno ne moze drugacije, jer su takvog oblika - dole uzani, pa se sire gore ka vrhu prsta. Ovo je najbolje sto sam ikad izvukla iz njih :D Moji smesni cevapi :D

      Delete
  7. Beautiful bright purple! I love it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty very much. Its very similar to Illamasqua Jo´mina :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe