China Glaze - Neon & On & On

14.6.13



Konačno je i kod nas stigla nova China Glaze kolekcija. U pitanju je nova serija neon lakova. Ja sam inače oduševljena njihovim neon lakovima. Neke boje i formule su odlične, neke ne baš toliko. Sve u svemu CH neon lakovi su super za leto i sunčane dane.

Lak koji ću prvi da vam predstavim iz ove serije je Neon & On & On (81320).

Nova kolekcija se zove China Glaze Sunsational Summer 2013. Kolekcija je podeljena na dva dela, ako mogu tako napisati. Jedan deo kolekcije čine lakovi krem formule, a drugi deo su lakovi jelly formule. Lično nisam ljubitelj jelly lakova, pa tako ni ovaj put sebi nisam uzela ni jedan. Dok sam onih sa krem formulom uzela nekoliko.

Prvi izbor je pao na Neon & On & On. Boja je prelepa, prava prolećno/letnja nijansa. Po svojoj nijansi nije ni čisto roza nije ni čisto kajsija nijansa, nego nešto između. Rekla bih da je negde između Flip Flop Fanatsy i Pink Voltage . Nije toliko narandzast kao FFF niti toliko roza kao PV, pa ako neko želi boju između to je Neon & On & On. Iako neon nijansa, boja je nežna i jako ženstvena.

Što se tiče formule, CG tu nije uradio ništa posebno kako bi se dobilo poboljšanje. Potrebno je minimum dva sloja. Prvi sloj je nejednak, vide se štrafte i ćelava mesta. Drugi puniji sloj to rešava. Ali neko ko nije vičan ovakvim formulama, neka proba sa tri tanka sloja laka. Na slikama ja imam dva sloja. Lak se suši mat.  i suši se brzo. Kako ja nisam ljubitelj takve završnice, obavezno koristim top coat. Nanošenjem tc nije promenjena osnovna boja laka. Nema shimmera, nego je lak prava lepa krema.

Sve slike su slikane na suncu.








Nijansa je takva da jednostavno dobro stoji svima bilo da ste beli kao ja ili imate tamnu kožu. Isto tako ni podton kože nije presudan kod ovog laka, pa bez bojazni možete ga uzeti i na slepo. Lično, mislim da bi svako za leto trebao da ima makar jednu neon nijansu, bilo da je zelena, plava, roza, ljubičasta, narandzasta...

Nadam se da ste već nabavili neki svoj primerak letnjeg laka, ili uskoro planirate kupovinu.

Hvala na čitanju.

P.S: Lakovi koštaju oko 400,oo din i mogu se kupiti u BeoCosmetic radnji (Klare Cetkin 14, Novi Beograd) i Kiwi Sun salonu (Bul.Despota Stefana 23, Beograd). Takođe i u radnjama uvoznika u Novom Sadu, Alexandar-cosmetics.com.

You Might Also Like

24 comments

  1. Presladak je! Obožavam da furam ove blesave, baby nijanse preko leta, a super stoji na kratkim noktima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Meni licno se neon nijanse vise svidjaju na kratkim nego na dugim noktima, a opet stvar je ukusa :)

      Delete
  2. Lak je prelep! Gde kupujes China Glaze lakove, ja ne mogu nigde da ih nadjem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno.

      Napisala sam tacno adrese mesta gde se u Beogradu mogu naci CG lakovi (u tekstu poslednji pasus pod PS stavkom), a ostavila sam i naziv sajta gde se mogu pronaci tacne adrese u Novom Sadu. Za ostale gradove u Srbiji ne znam ;)

      Delete
  3. Prelep je, baš po mom ukusu boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Trebala bi da probas makar jedan CG, da prevaris svoje OPIce :)

      Delete
  4. Neonci su mi za leto must!!! Imam ih mnogo i jedva cekam lepo vreme :)
    Ovaj mi se bas svidja :) Nekako je krem-neon, ako tako mogu da kazem :)
    Steta sto nisu poradili na formuli, jer se gotovo svi CG neonci jako teski za aplikaciju, ostavljaju brazde i uglavnom imaju mat finis, koji ni ja ne volim bas preterano :) Ali uz nekoliko slojeva, ko ima strpljenja, predivno izgledaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prelepi su CG neonci. Sto se tice formule, sve tri formule iz tri razlicite kolekcije su razlicite, a opet donekle lose. Ne znam da li moraju da budu takve zbog same strukture i mat efekta laka, ali ja sam se do sad navikla. Potrebno je samo strpljenja.

      Delete
  5. Kad god vidim roze neonac pomislim na kupaći kostim u takvoj boji. Ide mi jedno uz drugo.

    ReplyDelete
  6. Jelena, predivna nijansa :)
    Od nove kolekcije su mi svi predivni, posebno mi je zapeo za oko ova Sun of a peach - baš je predivna nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ja sam gledala Sun of a Peach i za mene je previse narandzast, ali mislim da bi tebi bio super.

      Delete
  7. Neobičan je neonac, obično su ovakvi lakovi tamniji, ali jako lepo izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slike su sa sunca, pa se cini da je malo svetliji. U senci ili tamnom zatvorenom prostoru je malo tamniji, i tada njegova neonska osobina dolazi do izrazaja.

      Delete
  8. Na tvojim slikama mi se najvise dopada.. :)
    Ovako nesto bih i ja nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Probaj, sto da ne :)

      Delete
  9. Upravo na noktima... Ljubav :)

    ReplyDelete
  10. Jaoj sto je divan! :)))

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe