China Glaze - Highlight Of My Summer (81328)

15.6.13



Drugi lak koji sam probala i uradila recenziju iz nove China Glaze neon kolekcije je Highlight Of My Summer (81328), HOMS u daljem tekstu. Ovo je jedan lepi zelenko koji me je poprilično prijatno iznenadio. Zelenih lakova možda najmanje i imam u kolekciji, jer ih ne nosim često. Ali ovoj nijansi i još neon nisam mogla odoleti i morala sam da ga kupim i probam. 

Lak spada u grupu krem lakove iz ove kolekcije. U pitanju je čista krema. Prilikom mazanja došla sam do zaključka da ima malo bolju formulu od Neon&On&On. I pored toga neophodna su dva sloja da bi se dobila potpuna pokrivenost i puna boja. Neko ko je veštiji brzom lakiranju, može da se usudi i na jedan deblji sloj. Brzo se suši, pa drugim slojem se lako popune praznine i neravnine. Lak se suši mat, pa je za mene obavezno korišćenje top coata. Tek nakon nanošenja top coata, lak je bukvalno zasijao sa mojih noktiju.

Bojica je prava svetlo neon zelena, i jako prija oku. Takva boja vas naprosto tera da se smešite i stalno posmatrate svoje nokte. Sve slike su napravljene na suncu.








Sad kad pogledam slike shvatim da je boja totalno blesava i jedna od onih koje bih nosila samo u onim momentima i prilikama kada poželim da budem 10-15 godina mlađa ili kada se potpuno uklapa u neki letnji modni dodatak, ili pak sam bude glavni aksesoar.

Nijansa je takva da mislim da bi bolje stajala tamnijem ili jače preplanulom tenu, nego svetlom kao što je moj. Ali ja sam morala da ga kupim i probam, jer nemam glas razuma, pa to je.

Ono na šta je poželjno da obratite pažnju prilikom kupovine je sledeće: pošto je boja laka tako specifična, u odnosu na ton kože može da učini da ruke izgledaju više crvene nego što jesu. Kod mene je to slučaj. Naprosto kombinacija ove boje i boje laka, moje prste čini nešto crvenijim nego što stvarno jeste. Naravno, ovo nije pravilo kod svakoga, te ovu moju malu napomenu nemojte uzimati kao dogmu. Ako ne marite za to onda odlično, ali ako ste od onih kojima je to bitno onda pre kupovine prislonite bočicu uz šaku, udaljite je i zagledajte se na graničnu površinu između laka i kože. Tu bi trebalo da vidite koju boju prstiju će vam lak vizuelno "izvući".

Jeste li kupili sebi već neki novi neonac?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. Predivan zelenko :)
    Meni se svidja kako ti stoji, bez obzira sto imas nesto svetliji ten :)

    ReplyDelete
  2. za njega bih možda i razmislila da ga uzmem, iako je neon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi sjajno stajao, jos je zelena boja u pitanju :)

      Delete
  3. Baš sam ga gledala pre neki dan u Kiviju i on i Too Yaht to Handle su mi baš upali u oči. Mnogo mu je lepa boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Too Yaht to Handle, je dosta plavlji u odnosu na ovaj, iako se u bocici cini da nije tako.

      Delete
  4. Predivan je. Ovaj je jedini koji planiram da kupim bas zbog tvojih slika :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno i drago mi je sto sam uticala na tvoju odluku.

      Delete
  5. Odlican je. Volim ovakve boje :)

    ReplyDelete
  6. Ni ja nisam nešto od zelenih lakova, ali ova nijansa mi je baš predivna, toliko je ljetnja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prava letnja nijansa. Vesela je dosta.

      Delete
  7. Replies
    1. Jeste, mnogo je lep i veseo. Hvala puno.

      Delete
  8. I ovaj lak ce biti jedan hitova leta sigurno.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da hoce, zato sto je boja bas posebna i ne bas cesta.

      Delete
  9. Prelep! Sreca pa me podseca na flormar 424, samo neon verzija. Inace bih poletela za njim :D Volim ovakve zelene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se on licno najmanje svidja od svih koje sam uzela, ali je boja prava neon i tu nema dileme :)

      Delete
  10. Ne volim ja neon na noktima ali ova nijansa je bas super :).

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe