China Galze - To Yacht to Handle

16.6.13



Moram da priznam da sam se prijatno iznenadila kad sam videla koliko vam se svideo Highlight Of My Summer. Mislila sam da će biti retki oni kojima ovakva nijansa prija i privlači ih, ali sam pogrešila. Eto, čovek se stalno uči.

Shodno tome danas još jedan lak iz CG nove neon kolekcije. U pitanju je To Yacht to Handle (81323), TYTH u daljem tekstu. TYTH je prelepa neon plava boja. Nečije oko će možda više videti zelene u njemu, možda će zeleni ton više da izbija u odnosu na ton kože, ali na meni je prelepa plava neon boja. Nije tajna da sam jako naklonjena plavim lakovima i da ih jako volim, ali sam strepela kako će ova nijansa ispasti na mojim rukama. Ali, odmah nakon prvog mazanja lak mi se jako svideo, i znala sam da će biti jedan od onih koje ću rado ovog leta mazati.

Formula mu je ista kao i kod Neon&On&On. Nešto lošija i zahteva malo bolju praksu i brzinu u nanošenju slojeva. Prvi sloj ostavlja ćelava mesta, ume da povuče boju. Ali drugi puniji sloj to sve popravlja. I nakon drugog sloja lak izgleda fantastično. Suši se nešto sporije od svoja dva prethodnika iz iste kolekcije, ali se ne suši poptuno mat. Ostavlja blagi sjaj nakon sušenja, ali i pored toga ja sam koristila top coat, jer sa mene nije bio dovoljno sjajan. 

Sve slike su napravljene na jačem poslepodnovnom suncu.








Mislim da bi ova nijansa lepo stajala svima, od svetlokožaca do onih najtamnijih. 

Ono na šta je poželjno da obratite pažnju prilikom kupovine je sledeće: pošto je boja laka tako specifična, u odnosu na ton kože može da učini da ruke izgledaju više crvene nego što jesu. Kod mene je to slučaj. Naprosto kombinacija ove boje i boje laka, moje prste čini nešto crvenijim nego što stvarno jeste. Naravno, ovo nije pravilo kod svakoga, te ovu moju malu napomenu nemojte uzimati kao dogmu. Ako ne marite za to onda odlično, ali ako ste od onih kojima je to bitno onda pre kupovine prislonite bočicu uz šaku, udaljite je i zagledajte se na graničnu površinu između laka i kože. Tu bi trebalo da vidite koju boju prstiju će vam lak vizuelno "izvući".

Ovo sam naknadno dodala u recenziju za Highlight of my Summer, jer sam naprosto smetnula sa uma. Zato sam i ovde kopirala ovo moje zapažanje, jer isto važi i za TYTH.

Nadam se da vam se ovaj lak svideo isto kao i prethodni zelembać.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

20 comments

  1. U bas je lak za mene ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je ako si se pronasla u ovoj nijansi :)

      Delete
  2. Predivan je!!!
    Vec neko vreme, od kad je ova neon kolekcija stigla kod nas, on mi je na WL :) Savrsen<3
    Steta sto je aplikacija tako losa :( Ali nema veze, drugi sloj sve popravi i naravno top coat ubrza susenje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije aplikacija bas toliko losa, standardna za CG neon lakove. Sto znaci losija od mnogih njihovih kremastih lakova. Ali stvarno se sve popravi drugim slojem i tc.

      Delete
  3. Savrsena boja za leto!
    Super ti stoji :)

    ReplyDelete
  4. Predivan je. Mali trik koji sam pročitala na blogu Marias nail art and polish blog je da kada lak ne odgovara tenu, stvar može da se spase tako što će se uraditi ruffian ili neki drugi nail art koji će odvojiti tu boju od kože.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)

      Istina, ako ne odgovara lak kao solista, moze se iskoristiti za neki nail art. Ali nisam ja tip za nail artove, pa cu ipak malo istrpeti to sto u potpunosti ne odgovara mom tenu.

      Delete
  5. I love the color and the way it looks on you! :)

    ReplyDelete
  6. Lep je, a nekako mi ovakve boje najviše idu uz tebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. I ja sve vise nosim plave, ljubicaste isl. lakove, sve samo ne klasicne crvene :)

      Delete
  7. Anonymous17/6/13 09:32

    Lepo. Dobronameran savet : kad tako mazes nokte deluju trapezasto i siroko. Odvoj malo ivice da deluju vise kockasto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Sto se tice saveta, svaki je dobrodosao :)

      Delete
  8. Divan, divan, podseca na aquadelic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podseca ali su ipak razliciti :) Ovaj je vise plav.

      Delete
  9. Pregledala sam sad sve nove neonce i ovaj mi je najlepsi ubedljivo. Svidja mi se i Neon and on ali to nije boja koju bih nosila. Ovoga cu verovatno kupiti za na more :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj lak je odlican. Malo je plavlji van kamere, ali je prelep. Pravi morski. Neces se pokajati ako ga uzmes za more :)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe