Chanel - Taboo

11.6.13


Već dva dana razmišljam da li da napišem svoje utiske o još jednom Chanel laku, ili da pređem na nove Dior lakove. Izbor je pao na Chanel. Danas pozornicu predajem laku Chanel Taboo (583). Odmah da vas upozorim, ovo će biti post sa puno slika, jer nisam mogla da se odlučim samo za 5 ili 6.

Kao što sam već napisala u postu o proteklim novitetima, ovo je najželjeniji i najočekivaniji lak kod mene od početka ove godine. Kad sam videla prve reklamne slike, nisam prestala da ga očekujem. U neki zemljama se već mogao kupiti tokom aprila. Ja sam ga kod nas očekivala tokom jula, posle letnje kolekcije. Ali naš uvoznik je odlučio da nam kolekciju kojoj pripada Taboo, donese istovremeno kad i letnju kolekciju. 

Ponekad Chanel izbaci međukolekcije, koje nisu svuda u svetu iste. Neke su za Evropsko, neke za USA a neke za Azijsko tržište. Velika sreća je što je Taboo dostupan i kod nas. U pitanju je Chanel međukolekcija za proleće 2013 godine, pod nazivom Revelation de Chanel. Jedini je lak u kolekciji, i koliko znam nije limited edition.


Kad sam prvi put uzela bočicu u ruke, samo sam pomislila: SVEMIR. Ovo je pravi mali univerzum, skupljen u kockastu bočicu. Boje su se prelivale, da nisam mogla da se odlučim da li me više podseća na duboki svemir, duboke ljubičasto-plave boje sa odsjajem gomile galaksija, ili na galaksiju ljubičasto-bordo boje, sa nebrojeno mnogo zvezda. Rekla bih da je i jedno i drugo, zavisi kako sam raspoložena i kako posmatram ruke i nokte u momentu dok imam ovaj lak. Veoma često vidim i jednu i drugu sliku, i poželim da sam tamo negde daleko...



Taboo je veličanstven. Osnovna boja mu tamno ljubičasta. Ono što bih ja nazvala duboko ljubičasta. Nekada se čini da ima primese teget, a nekada da više vuče na bordo-šljiva-ljubičasto. Baznu boju mu je teško opisati, a da bude identična onome što je u bočici. Sama boja je definisana okom posmatrača. 

Ono što je posebno kod ovog laka je njegov shimmer. Iako je Chanel poznat po tome da njihovi lakovi imaju onaj divni skriveni shimmer, koji se u nekim lakovima vidi samo pod određenim uglom, kod Taboo-a to nije slučaj. Ono što vidite u bočici, to se dobije na noktima. Što je po meni veliki plus za ovaj lak. Boje koje se prelivaju u laku su srebrna, zlatna, bakarna, crvena, bordo, ljubičasta i plava. Od toga da li će hladni ili topli tonovi biti dominantni, zavisi od vrste osvetljenja. Nekad je više ljubičast, nekad više bakarni, a nekad opet više vuče na crveno.




Završnica laka je polumat. Kad se osuši lak nema visoki sjaj. Ali to meni lično ne smeta, jer sa samo jednim slojem top coata, lak postaje prelep. Dobija visoki sjaj i tek tada se vidi koliko se shimmer u laku nadograđuje. Oku se čini da lak ima dubinu, da ima tri dimenzije, da je jedna boja shimmera blizu same površine laka, a druga boja tamo negde u dubini. Baš kao svemir...

Jedan sloj laka je sasvim dovoljan za pravu sliku laka, ali ja po navici na slikama imam dva tanka sloja. takođe na svim slikama imam i jedan sloj top coat-a. 






U ovaj lak sam zaljubljena. I obožavam ga. Iako je taman, a tamne lakove mnogi vezuju za zimu ili jesen, za ovaj lak smatram da je greh ne nositi ga i uživati u njemu tokom proleća i leta. Bitno je da je sunčan dan, jer tada njegova lepota i divan slojasti shimmer dolazi do izražaja. Greh bi bio nositi ga po kišnim i oblačnim danima, jer je onda samo još jedan ljubičasti lak. 

Toliko mi je lep da se ozbiljno razmatram da kupim još jedan primerak, ako se desi da Chanel povuče ovu divnu nijansu iz proizvodnje.

Hvala na čitanju.
edit: nove fotografije 01.01.2016.

You Might Also Like

26 comments

  1. Replies
    1. Hvala puno. Zaista je prelep.

      Delete
  2. Galaxy!!! Da, to je i moja asocijacija :)
    Predivan je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je to svakom asocijacija na njega. Hvala puno.

      Delete
  3. ljubav! i da, tu ne može da se izabere jedna slika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam preko 100 slika samo ovog laka. I jedva sam odabrala ove koje sam postavila na blog, jer nekim cudom sve su mi uspele. Da mogu pokacila bih sve slike :)

      Delete
  4. Divno svetluca. Ne čudi me što si njega prikazala pre nego Diorčiće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Htela sam odmah njega, jer mi je divan. Ali sam prvo odlucila plavce, pa njega, jer sam zelela da budem u bas pravom raspolozenju kako bih ga realno i dobro opisala.

      Delete
  5. Predivan je. Lepo ti stoji :)

    ReplyDelete
  6. baš sam ga danas kupila i prkrasan je zaista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si ga kupila. Videces koliko je prelep, samo ga nosi po suncu obavezno.

      Delete
  7. Auuuu kako je divan. Ovo je prvi lak koji mi je toliko lep da razmisljam da dam malo vise para i kupim ga. Inace imam samo jeftine lakove. Koliko kosta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi Chanel lakovi su oko 2800 din, ne znam tacno. Lep je jako, i tesko da ce se za njega naci pravi dupe.

      Delete
  8. Koji shimmeri, zbilja! Predivan je! Ali to me i ne čudi za Chanel, nemaju niti jedan lak u ponudi koji se mene ne sviđa :D
    A rado bih i ova sjajila sa fotke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lak je izuzetan. Svi njihoi lakovi su prelepi, jer uvek imaju onu mrvu "necega" zbog cega zena otkaci i pozeli da ima svaki njihov lak u kolekciji.
      Sto se tice sjajeva, prelepi su svi do jednog. Ja sam sebi uzela 175 Savage Grace iz ove kolekcije, prelepa, jarka malina. Ekstremno pigmentovan.

      Delete
  9. Uh, kakva boja! Odlično si ga predstavila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivna je boja. Hvala puno :)

      Delete
  10. Prekrasan je, kupi si def još koju bočicu, vidi se da si zaljubljena u njega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opasno razmisljam da to i uradim. Em sto najvise volim ljubicaste lakove, em sto mi je ovaj bez konkurencije :)

      Delete
  11. Gorgeous nail polish with a fantastic shimmer! <3

    ReplyDelete
  12. Koja lepota!Odlepila sam za njim!Post sam videla cim si ga objavila,a sada sam se vratila da ga opet malo pogledam i uzivam u slicicama,toliko mi se dopao ovaj lak!Moram da ga imam,MORAM!:-)) :-***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno. Drago mi je ako ti se svideo. Lak na Chanelovom sajtu nije oznacen kao LE, tako da bi trebalo da ga bude. Ali za svaki slučaj požuri u kupovini ;)

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe